Onko junan ravintolassa saatavilla keitettyä vettä?
Teetä toki on, mutta onko se valmiina teenä vai voiko ostaa pelkkää vettä omiin kuppinuudeleihin? Vai onko se niin piukka ravintola, ettei eväsasioissa ole mitään asiaa sinne?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ekstraluokassa on vettä termoksessa.
Niinpä muuten onkin! Eli sitä varmasti joku taho täyttää matkan aikana, joten luulisi olevan ostettavissa muuallakin. Meidän nuorisolla on liput ihan tavallisen rahvaan joukkoon.
Ap
Tuskin niitä nuudeleita voit siellä ravintolavaunussa syödä, mutta omalla paikalla kyllä. Itse ottaisin kyllä minitermokseen omat vedet mukaan niin ei tarvitse maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin niitä nuudeleita voit siellä ravintolavaunussa syödä, mutta omalla paikalla kyllä. Itse ottaisin kyllä minitermokseen omat vedet mukaan niin ei tarvitse maksaa.
Omalle paikalle syömään ilman muuta, lähinnä pohdin sitä onko se tee joku valmiiksi kitkeröitynyt liptonliemi, jota ei nuudeleihin viitsi käyttää. Termaria ei tähän hätään ole saatavilla.
Ap
Kyllä sieltä saa myös kuumaa vettä, maksaa max euron muistaakseni. Mulla on usein omat lempiteet mukana ja ostan vain veden. Kassalla käydään aina sama hauska keskustelu. Tilaan ensin ruuan ja sitten lisään "ja vielä kuuma vesi kiitos" johon kassatyöntekijä: "pelkkä vesi?" Minä: "Kyllä, pelkkä vesi" 😁 En tiedä miksi he aina varmistavat tämän, koska jos haluaisin esim. teen, niin tilaisin teen... 😄
Ainakin ekstraluokassa on vettä termoksessa.