Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikein kovasti päivää kaikille. Olen uusi täällä

11.08.2022 |

Millaista keskustelua täällä pääosin käydään? Onko keskustelun laatu mielestänne korkea?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä trollaa!

Vierailija
2/6 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene, ellet ole Ap trollipeikko joka pöpipäissään keksi tämänkin aloituksen.

Pakene täältä, älä jää koukkuun tänne. Joka v...n kerta mietin mikä saa...a tänne vetää aina uudelleen vaikka vannon itelleni etten enää tule. Koukussa olen......ja ap henkilön padkoja pervoja juttuja luen.

MIKÄ V....U MUA VAIVAAA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran saavuit, et pääse pois. Täällä ei ole ulosmenokaistoja.

4/6 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä korkea taso kuin Venäjän armeijalla. P*skaa, muttei pääse pois. 6 vuotta pyöritty. Hyi.

Vierailija
5/6 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, olispa kivvaa kirjotella älyjuttuja palstalla, mut aina kaikki yhteiskunta, terveys,liikunta, laihdutus ja kauneus, politiikka ja kansainväliset asukki asiat poistetaan. Kaikilla niillä aiheilla millä olisi merkitystä, poistetaan. Jäljelle jää aiheet- noloin pierusi, mies söi lasten vanukkaat, official bb ja salkkarit. Ym pierut.

Puhumattakaan,, EI SIIS SAA puhua meidän tyttöhallituksesta jaja erityisesti tästä mollamaijasilmäsestä pääministeristä.

Täällä rulettaa SDP kannattajat feminiimihoorat.

Oikeeasti, pakene, älä jää koukkuun tänne, keksi elämällesi merkitys muualta kuin täällä roikkumisella. Mä oon jo koukussa ja ahistaaaaaaaa.

Ainii ja muistutus. Ap on nerokas provoilija, voi taivas, hää ossaa niin vääntää kansan naruista et täällä kaikki aivopellet menee lokaan! MÄKIN! Mut en enää niin pahasti kun aluks. Hää esiiintyy sit monen ikääsenä ja sukupuol vaihtunee...

Tervetuloa hourulaan.

Vierailija
6/6 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, olispa kivvaa kirjotella älyjuttuja palstalla, mut aina kaikki yhteiskunta, terveys,liikunta, laihdutus ja kauneus, politiikka ja kansainväliset asukki asiat poistetaan. Kaikilla niillä aiheilla millä olisi merkitystä, poistetaan. Jäljelle jää aiheet- noloin pierusi, mies söi lasten vanukkaat, official bb ja salkkarit. Ym pierut.

Puhumattakaan,, EI SIIS SAA puhua meidän tyttöhallituksesta jaja erityisesti tästä mollamaijasilmäsestä pääministeristä.

Täällä rulettaa SDP kannattajat feminiimihoorat.

Oikeeasti, pakene, älä jää koukkuun tänne, keksi elämällesi merkitys muualta kuin täällä roikkumisella. Mä oon jo koukussa ja ahistaaaaaaaa.

Ainii ja muistutus. Ap on nerokas provoilija, voi taivas, hää ossaa niin vääntää kansan naruista et täällä kaikki aivopellet menee lokaan! MÄKIN! Mut en enää niin pahasti kun aluks. Hää esiiintyy sit monen ikääsenä ja sukupuol vaihtunee...

Tervetuloa hourulaan.

Älyjuttuja? Sanoo ihminen, joka käyttää noin sivistymätöntä kieltä kuin sinä?

Eipä niiden juttujesi poiston syynä ole aihe itsessään vaan se, ettet sinä tai muut kaltaisesi osaa keskustella asiallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan