Olen katsonut urakalla läpi mtv katsomon romanttiset elokuvat
Ennen inhosin tuon tyyppisiä elokuvia, mutta noihan on varsinaisia piristysruiskeita! On kauniita ihmisiä, romantiikkaa, hienot puitteet ja hyväntahtoisia ihmisiä.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Hah, mä tein saman. Se, jossa ne remppas sitä paritaloa oli hyvä :D
Ja se, jossa sulhanen ja häävalssin opettaja ihastuivatkin toisiinsa. Tykkäsin myös siitä kaasosta, josta tuli korusuunnittelija, se näyttelijä oli symppis. Se valokuvaaja oli hieman creepy. Olisin ottanut sen bestmanin mielummin :D
En ole vielä katsonut sitä hiihtovalmentajaa, onko katsomisen arvoinen?
Katsoin juuri sen missä häävaatesuunnittelija ja kokki rakasuivat, se oli hyvä. Vielä on pati katsomatta, juuri noi viimeksi mainitsemasi 😊.
Ai joo, se häävalmentaja-kokki- juttu on vielä katsomatta. Entä se joku prinsessa-juttu? Katsoitko jo sen? Entä kirjekaveri Ranskasta? Oliko hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Ai joo, se häävalmentaja-kokki- juttu on vielä katsomatta. Entä se joku prinsessa-juttu? Katsoitko jo sen? Entä kirjekaveri Ranskasta? Oliko hyvä?
Kirjekaveri Ranskasta oli hyvä 😍. Prinsessat on vielä katsomatta.
Hah, mä tein saman. Se, jossa ne remppas sitä paritaloa oli hyvä :D
Ja se, jossa sulhanen ja häävalssin opettaja ihastuivatkin toisiinsa. Tykkäsin myös siitä kaasosta, josta tuli korusuunnittelija, se näyttelijä oli symppis. Se valokuvaaja oli hieman creepy. Olisin ottanut sen bestmanin mielummin :D
En ole vielä katsonut sitä hiihtovalmentajaa, onko katsomisen arvoinen?