Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen katsonut urakalla läpi mtv katsomon romanttiset elokuvat

Vierailija
11.08.2022 |

Ennen inhosin tuon tyyppisiä elokuvia, mutta noihan on varsinaisia piristysruiskeita! On kauniita ihmisiä, romantiikkaa, hienot puitteet ja hyväntahtoisia ihmisiä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mä tein saman. Se, jossa ne remppas sitä paritaloa oli hyvä :D

Ja se, jossa sulhanen ja häävalssin opettaja ihastuivatkin toisiinsa. Tykkäsin myös siitä kaasosta, josta tuli korusuunnittelija, se näyttelijä oli symppis. Se valokuvaaja oli hieman creepy. Olisin ottanut sen bestmanin mielummin :D

En ole vielä katsonut sitä hiihtovalmentajaa, onko katsomisen arvoinen?

Vierailija
2/4 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, mä tein saman. Se, jossa ne remppas sitä paritaloa oli hyvä :D

Ja se, jossa sulhanen ja häävalssin opettaja ihastuivatkin toisiinsa. Tykkäsin myös siitä kaasosta, josta tuli korusuunnittelija, se näyttelijä oli symppis. Se valokuvaaja oli hieman creepy. Olisin ottanut sen bestmanin mielummin :D

En ole vielä katsonut sitä hiihtovalmentajaa, onko katsomisen arvoinen?

Katsoin juuri sen missä häävaatesuunnittelija ja kokki rakasuivat, se oli hyvä. Vielä on pati katsomatta, juuri noi viimeksi mainitsemasi 😊.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joo, se häävalmentaja-kokki- juttu on vielä katsomatta. Entä se joku prinsessa-juttu? Katsoitko jo sen? Entä kirjekaveri Ranskasta? Oliko hyvä?

Vierailija
4/4 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai joo, se häävalmentaja-kokki- juttu on vielä katsomatta. Entä se joku prinsessa-juttu? Katsoitko jo sen? Entä kirjekaveri Ranskasta? Oliko hyvä?

Kirjekaveri Ranskasta oli hyvä 😍. Prinsessat on vielä katsomatta.