Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karkku asuinalueena tampere

Vierailija
11.08.2022 |

Voiko sinne muuttaa 2 lapsen kanssa asumaan vuokrataloon asumaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Kalkku.

Ei r-vika vaan oikeasti Kalkku.

Vierailija
2/8 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latelan paja laittaa sun kärryn kuntoon, muita palveluita ei taida lähellä olla. En muuttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkku ja Kalkku ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
4/8 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkku ja Kalkku ovat kaksi eri asiaa.

Joista Karkku on Sastamalassa ja Kalkku Tampereella.

Vierailija
5/8 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea alue. Kalkku siis.

Vierailija
6/8 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkku on hyvä, muuta sinne.

Vierailija
7/8 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalkku on vanha ja rauhallinen pieni alue metsien keskellä. Siellä asuu enimmäkseen lapsiperheitä ja vanhuksia. Turvallista ja hiljaista on. Koulu ja päiväkoti löytyy, sekä kauppa, pubi ja kampaamo. Muita palveluita ei ole, mutta Tesoma ja Nokia kauppakeskuksineen ovat lähellä. Ollaan asuttu kohta kaksi vuotta ja viihdytty hyvin.

Vierailija
8/8 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti kannatta kysellä tai ainakaan uskoa kaikkea, mitä ns. kanta-asujat kertoo kaupunkien asuinalueista. Olen itse asunut Helsingissä niin Malmilla kuin Kannelmäessä ja molemmista varoiteltiin, että on kauheeta, ei kannata muuttaa. No ei ollut, ihan tavallista porukkaa enimmäkseen. 

Tampereella muutin Hervantaan pari vuotta sitten. Ihan hirveetä kuulemma täälläkin, ei missään tapauksessa pidä muuttaa. No höpö höpö, aivan tavallisen mukavaa on täälläkin asuminen. 

Kaikissa isommissa kaupungeissa on lähiöissä (ja tietenkin keskustassa) ulkomaalaisia ja juoppoja. Itse liikun nykyään äärimmäisen harvoin yöaikaan, joten kävin päivällä ja illalla kuljeskelemassa tulevalla asuinalueellani, tsekkasin lähikaupat ym. minkälaista porukkaa liikkuu ja totesin, että suurin osa on tavallista väkeä, joten hyvin voi muuttaa.