Karkku asuinalueena tampere
Kommentit (8)
Latelan paja laittaa sun kärryn kuntoon, muita palveluita ei taida lähellä olla. En muuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Karkku ja Kalkku ovat kaksi eri asiaa.
Joista Karkku on Sastamalassa ja Kalkku Tampereella.
Kalkku on vanha ja rauhallinen pieni alue metsien keskellä. Siellä asuu enimmäkseen lapsiperheitä ja vanhuksia. Turvallista ja hiljaista on. Koulu ja päiväkoti löytyy, sekä kauppa, pubi ja kampaamo. Muita palveluita ei ole, mutta Tesoma ja Nokia kauppakeskuksineen ovat lähellä. Ollaan asuttu kohta kaksi vuotta ja viihdytty hyvin.
Ei oikeasti kannatta kysellä tai ainakaan uskoa kaikkea, mitä ns. kanta-asujat kertoo kaupunkien asuinalueista. Olen itse asunut Helsingissä niin Malmilla kuin Kannelmäessä ja molemmista varoiteltiin, että on kauheeta, ei kannata muuttaa. No ei ollut, ihan tavallista porukkaa enimmäkseen.
Tampereella muutin Hervantaan pari vuotta sitten. Ihan hirveetä kuulemma täälläkin, ei missään tapauksessa pidä muuttaa. No höpö höpö, aivan tavallisen mukavaa on täälläkin asuminen.
Kaikissa isommissa kaupungeissa on lähiöissä (ja tietenkin keskustassa) ulkomaalaisia ja juoppoja. Itse liikun nykyään äärimmäisen harvoin yöaikaan, joten kävin päivällä ja illalla kuljeskelemassa tulevalla asuinalueellani, tsekkasin lähikaupat ym. minkälaista porukkaa liikkuu ja totesin, että suurin osa on tavallista väkeä, joten hyvin voi muuttaa.
Se on Kalkku.
Ei r-vika vaan oikeasti Kalkku.