Minkälaiset ihmiset ärsyttävät sinua?
Kommentit (72)
Kovaääniset mölyapinat, erityisesti työmaalla. Suureen ääneen papatetaan joka asiasta, myös sellainen ylimielinen asenne "minä tiedän kaiken". Oikeasti kaikki tekemistä vaativat hommat delegoidaan toisille.
Passiivisagressiiviset selkäänpuukottajat.
Ihmiset jotka junailee asioita asioita omaksi eduksi ja toisen haitaksi tai vaan toisen haitaksi ylipäätään (tämä ilmenee ehkä useimmiten työyhteisöissä)
Millä tahansa osa-alueella ihmiset jotka esittää jotain muuta kuin mitä oikeasti ovat.
Pidän heitä omanlaisinaan huijareina.
Sellaiset, jotka eivät näe tehneensä mitään väärin ja vaikka näkisivät, eivät katso tehtäväkseen pahoitella. Kitsaat, itsekkäät, huomiohuorat. Yksinkertaiset ärsyttävät myös, etenkin jos ovat korkeasti koulutettuja ja silti eivät tajua mitään.
Ai minulla on ystävä, joka puhuu usein vain itsestään, mutta sitä on niin mukava kuunnella :) Tykkään hänen jutuistaan
Töykeät ihmiset. Menee yli mun ymmärryksen, miksi asialliseen / ystävälliseen kysymykseen vastataan tökerösti? Ei kiinnosta sen jälkeen olla missään tekemisissä tällaisen ihmisen kanssa. Töissä vaan joutuu pakosti sietää heitä, siis työkavereita.
lihavat naiset, semmoset lähiövalaat
Kaksinaamaiset paskanpuhujat. Yleensä ovat asiallisia, mutta selän takana kuulee oikean mielipiteen tai sitten se lipsahtaa ulos jossain tilanteessa vahingossa. Toki jokaisella voi olla oikea mielipide, mitä ei sano ääneen, mutta nämä räpätädit paljastaa sen muillekin.