Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä tullut sairastumisen varalle vakuutusta LähiTapiolasta.

Vierailija
11.08.2022 |

Syy verenpainetauti (joka on jo vuosia ollut hallinnassa 130/80 paineilma), sekä ylipaino 170cm/100kg. Nämä syyt mainittiin hylkäyskirjeessä. Muuten olen terve, mutta eivät uskalla ottaa riskiä että sairastun vakavasti ja joutuisivat korvaamaan kertasummalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soittivat ja kaupittelivat tuota vakuutusta. Eipä sit kantsi sitä miettiäkään kun on tuota ylipainoa. Mitähän jos ne myöntää sen kun on normaalipainoinen, mutta henkilö lihookin sen jälkeen 30kg ja sairastuu. Näinköhän korvaavat mitään..

Vierailija
2/9 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla riitti astma. Ajattelin, että mitä ihmettä, kun kaiken huipuksi sen kustannuksia korvataan ammattitautina. Johtopäätös: pitäkää tunkkinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutus otetaan yleensäkin ennen kuin vahinko on tapahtunut. Samahan se tässäkin on.

Vierailija
4/9 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli autovakuutus Lähi-Tapiolan kautta. Kallis kuin mikä. Huomasin, että Turva kaupitteli vastaavaa paljon halvemmalla, joten yritin vaihtaa siihen. Eivät myyneet, koska olin Lähi-Tapiolan asiakas. Näillä kahdella firmalla siis on joku keskinäinen kytkös. Arvatkaapa, menikö sitten ihan toiseen puulaakin vakuutukseni. Ja siis huomattavasti halvemmalla kuin alkuperäinen... 

Vierailija
5/9 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakuutus otetaan yleensäkin ennen kuin vahinko on tapahtunut. Samahan se tässäkin on.

Tää vakuutus on lähinnä syöpiä varten. Ei mulla vielä ole tietääkseni sellaista. T. Ap

Vierailija
6/9 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat, ap, kohdallasi riskejä jotka ovat jo olemassa eikä niitä ja niiden liitännäissairauksia enää korvata. Itse olen perusterve normaalipainoinen ja sain erittäin edullisen terveysvakuutuksen ongelmitta Lähi-Tapiolasta. Vakuutusta ei tietenkään myönnetä myöskään jälkikäteen, se on ihan järkevää.

Vierailija
7/9 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juurikin Tapiolan sairaskuluvakuutus. Oli kuitenkin niin kallis, ja maksua korotettiin joka ainut vuosi 5%, että oli pakko luopua siitä.

Kustannus oli satoja euroja vuodessa ja vielä omavastuu tietysti siihen päälle. Mutta olihan se kiva, kun kaikki korvattiin ihan tosta vaan, tutkimukset, lääkkeet, kaikki. Tarvetta oli (onneksi) kuitenkin hyvin vähän.

Nuorena ja terveenä vakuutukselle ei ole tarvetta, ja vanhalle ja sairaalle sitä ei myönnetä. Loppuu joka tapauksessa 62-vuotiaana, kun todennäköisin sairasteluaika alkaa.

Vierailija
8/9 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa sairasvakuutusta koska olen sairastanut syövän kaksi kertaa ennen 26v. ikää. Ei mulla silloin 19-vuotiaana ekan kerran sairastuessa ollut mielessä, että olisi kannattanut olla sairasvakuutus. 

Vierailija
9/9 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa tuolta lafkasta mitään. Eivät myöskään korvaa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme