Miten pääsen ihastuksesta yli ja pystyn jatkamaan avioliittoani ilman ulkopuolista?
Olen huomannut, että tällä palstalla yleensä saa vaan haukkuja kun kysyy jotain asiaa. Olen kuitenkin epätoivoinen, niin kokeillaan nyt tämäkin.
Niin, kysymys tuli otsikossa. Olen toivottoman ihastunut mieheen ja hänkin oletettavasti minuun. Tavattiin töiden merkeissä keväällä ja viestittely ja tutustuminen jatkui kesän ajan. Ei mitään sen enempää, tavattu ollaan töiden varjolla mutta ei siis mitään salasuhdetta (paitsi jos viestittelyn sellaiseksi laskee). Tajuan kuitenkin että tämä ei voi jatkua. Minulla siis avioliitto ja lapset. Avioliittoni ei ole täydellinen, mutta jos eroaisimmekin joskus niin toivottavasti muusta syystä kuin kolmannen pyörän takia.
Miten ihmeessä nyt pääsen tästä yli ja pystyn lopettamaan yhteydenpidon? Koko ajan tekisi mieli laittaa miehelle viestiä ja hirveä ikävä. Hän ei ole nyt sen jälkeen laittanut kun puhalsin pelin poikki. Sanoin että minun on pakko selvittää ensin liittoni, ennen kuin voin jatkaa mitään.