Olinkin varakaveri ystävälle:(
Kävi asia ilmi kun kertoi uudesta kaveristaan jonka on tuntenut tietyn ajan.
Juuri sen ajan jolloin ei pitänyt yhteyttä.
Ei nähty yhdeksään kuukauteen.
Sitten kun nähtiin, kävi tuo asia ilmi että uusi kaveri on muualla eikä sitä voi tavata.
Parempi varmaan yrittää unohtaa tämä "ystävä".
Kommentit (8)
Eikö voi olla useampia ystäviä/kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Eikö voi olla useampia ystäviä/kavereita?
Voi. Tosin se ei tarkoita sitä että toinen laitetaan jäähylle.
Jotain lapsiako te olette? "Emmää oo sun kans nyt kun mä oon vaan ton kaa" Kyllä kai elämään mahtuu enemmän kuin yksi kaveri?
Jotkut saa ystäviä helposti,jotkut ei koska roikkuvat vain 1 ihimisuhteen varassa! Ystävyyttä on monenlaista. On niitäkin jotka ovat vain varalla kuin ei muita valitettavasti. Niinähän moni on seurustelu suhde ,ymmärtämättä sekin on olet varalla, kun muita ei saatavilla.Toiset kun levottomia tarvitsevat lauman ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Jotain lapsiako te olette? "Emmää oo sun kans nyt kun mä oon vaan ton kaa" Kyllä kai elämään mahtuu enemmän kuin yksi kaveri?
No, näin tämä ihminen toimii nähtävästi.
Hyvä ystävyys ei kuole siihen, jos välillä tulee pidempiäkin katkoja yhteydenpitoon, syystä tai toisesta, Joskus se tekee vain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ystävyys ei kuole siihen, jos välillä tulee pidempiäkin katkoja yhteydenpitoon, syystä tai toisesta, Joskus se tekee vain hyvää.
Näin, tosin on outoa että toinen ystävä laitetaan tauolle välillä kun tämä uusi kaveri on löytynyt.
Ja ajankohtakin täsmää kun piti pitkää taukoa.
Ok