Mies ei ollut minusta varma ja siksi laitoin suhteen poikki
Ei ollut siis valmis sitoutumaan, koska oli juuri eronnut, ja ei kai muutenkaaan ollut minusta varma. Nyt on mennyt puoli vuotta. Mies on alkanut ottaa minuun yhteyttä. Sanoo, että on nyt varma. HaluauSi minun kanssa perheen jne.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Pitäisikö antaa vielä mahdollisuus?
Kommentit (14)
Miltä sinusta tuntuu, mene sen mukaan.
Vastaus on ei, jos täältä sitä kyselet. Jos sää siitä äijästä tykkäät ja oikiasti tykkäät, niin et sää täälä olisi mitään kyselemässä
No, olen ollut neljä vuotta sinkkuna. Tämä mies on ainoa, jonka kanssa on ollut jotain erityistä. Siksi ihmettelin silloin kun olimme yhdessä miksi mies ei tajua mitä hönellä on käsissään. Kun itse tiedän, että rakkautta on todella vaikea oikeasti löytää.
Mies on traumatisoitunut ex-suhteestaan ja siksi ujo. Oikeasti haluaa sinut. Voit myös tarjota miehelle illallisen ja tilata kukkia tai ostaa hänelle merkkikellon. Hän arvostaisi sitä.
Voi tyytyä tai voi oikeasti olla tajunnut jotain elämästä. Mutta joo veikkaan tyytymistä
Vierailija kirjoitti:
Mies on traumatisoitunut ex-suhteestaan ja siksi ujo. Oikeasti haluaa sinut. Voit myös tarjota miehelle illallisen ja tilata kukkia tai ostaa hänelle merkkikellon. Hän arvostaisi sitä.
Ei ole traumatisoitunut
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan siitä erosta oli?
Muutama kuukausi
Täältä ne varmat vastaukset tuleepi! Jatkakaa samaan malliin.
Rakastatko miestä ja haluatko sitoutua? Minkä ikäisiä olette?
Onko mies ollut aikaisemmin naimisissa? Onko hänellä jo lapsia exänsä kanssa? Haluatko sinä lapsia?
Ja voi olla hyvin sekin mahdollista, että on kokeillut muita suhteita ja tajunnut ettei saa parempaa.