Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan nuoret miehet

Vierailija
24.10.2006 |

Ei voi enää pahemmin miehiä sanoa miehekkäiksi tai komeiksi.

Ovat pääasiassa vain söpöjä tai jopa nättejä, akkamaisia...

Täällä pääkaupunkiseudulla itsekin pitävät itseään söpöliineinä.

Mihin on kadonnut se kunnon miehekkyys?

Jotenkin etovaa katseltavaa kun nuoret miehet kävellä sipsuttavat kuin tytöt, on korvakoruja, geelillä kammatut hiukset, pinkit paidat, hinttarimaiset olkalaukut.

Tuollaisia hyvin usein Audi-kuskit...

Ei niistä ole tekemään miehisiä hommia, pelkkiä sihteerikköjä.

YÄK

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se on sitä nykyään jumaloitua bi-sexualisuutta, sairasta

Vierailija
2/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on todella tyylikäs pukumies ja ajelee Audilla. asumme kalliissa asunnossa hesan keskustassa.

Näkyy vaan käyvän monille kateeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunaiseen todella pinkeään paitaan pukeutuneen " miehen" . Kyllä miehen tulee olla karski, lihaksikas ja hieman jopa rujo, välillä on haistava hieltä ja rasvalta!!! Kyllä sitä itse saisin äitinä sydänkohtauksen jos meidän poika tulisi jokupäivä vaalenapunainen t-paita päällä kotiin kanniskellen olkalaukkua. On se uskomatonta kun miehetkin voivat viettää aamulla yli tunnin itseään puunaten (hiukset yms.) ja puleeraten...

Naureskeltiin tuossa yksi päivä Stokkalla hajuvesiosaton ja kempparin miesten tarjontaa (olin itselleni täydennystä hakemassa), siellä on ihan huulipuniakin miehille... voi ei... jos vielä olisin sinkkumarkkinoilla ja uuden tuttavuuden kylppärinkaapista löytyisi huulipuna miehille niin lähtisin kyllä todella liukkaasti livohkaan.

Vierailija
4/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pettää, ryyppää, hakkaa ja painaa ap:ta anaaliin tämän nukkuessa. sellanenhan se miehen on oltava!

Vierailija
5/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun miehet käyttää naisellisia kasvovoiteita/naamioita, kohta varmaan meikkaakin.

Voi tsiisus niitä sipsuja

Vierailija
6/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivikaudelle sukupuolikäsityksineen. Otan osaa, maailmassa pärjää parhaiten ne, jotka osaa suhtautua joustavasti kaikkiin rooleihin, MYÖS SUKUPUOLIROOLEIHIN!

Vierailija
7/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6:

Mun mieheni on todella tyylikäs pukumies ja ajelee Audilla. asumme kalliissa asunnossa hesan keskustassa.

Näkyy vaan käyvän monille kateeksi.

Vierailija
8/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla jotenkin ärsyttää poikien nykymyoti varsinkin hiusten suhteen. Tässä taannoin oltiin ravintolassa ja yhdellä äidillä oli neljä poikaa, jotka kaikki näytti enemmän tai vähemmän tytöiltä. Kaikilla sellanen nykymuotin sopiva " polkkatukka" hieman ivull päin kammattuna...

Vierailija
9/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ottaa päähän ettei monilla nuorilla miehillä käytöstavat ovat ihan hakusessa. Ei tietoakaan perusjuttuja: ovista rynnätään ensimmäisenä sisään, ei auteta takkia naisten päälle, ruokapöydästä noustaan kiittämättä jne jne.

Missä vaiheessa tällaiset tavat katosivat monilta?

Vierailija
10/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. youtube. com/watch?v=z6L2Txq29u8

Vierailija
11/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä ole täällä Tampereen katukuvassa muutenkaan metroseksuaaleja havainnut. Enemmän ärsyttää kiroilu, räkiminen, amisviikset, kadulle kuseskelu ja kaikenlainen epäkohteliaisuus ja käytöstapojen puute. Olen töissä eräässä oppilaitoksessa, joka täynnä tällaisia ylimielisiä nuorukaisia.

Vierailija
12/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun omaa silmääni miellyttää aika karski, hiukan metsurityyppinen mies, semmoinen reisitaskujuntti. onnekseni (ja varmaan teidän muiden onneksi myös!) olen jo onnistunut rengastamaan oman junttiäijäni, eikä mua näin ollen kauheasti rassaa kenenkään toisen miehen ulkonäkö tai mikään muukaan.

minusta on kyllä ihan jees miehenkin meikata ja laittautua, minua itseäni vain henk. koht. ei sytytä söpö mies. hyvä kuitenkin että tarjontaa löytyy niille jotka ko. miestyypistä innostuvat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan