Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~ENSIKOT tiistaina 24.10.~~~

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, oli Jessica kirjoittanut oikein hauskasti raskausovistestailuistaan. ;D Peukutan, että oikeanlaiset viivat tulevat myös raskaustestiin. Ja Saikku myös piinailee. bdbd

Täällä ei mitään kummempia, huomenna on rv 6+0. Vielä siis voi tapahtua mitä vaan, kun näin alussa mennään. Rinnat ovat yhä pinkeät ja kipeähköt, mutta muuten ei sitten mitään oireita. Sekä tänä että ensi viikon lauantaina on melkoisen nestepitoiset kekkerit tiedossa, joten saas nähdä, paljastunko. :-/

Vierailija
22/23 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinkin jo ilmottautumassa tuonne l-puolelle, mutta ihan kokonaan en kyllä ajatellut tätäkään puolta hylätä. L-enskapinossa on vaan luontevampaa jakaa noita hoitoihin liityviä juttuja, mutta ihan varmasti haluan elää mukana myös teidän kaikkien piinailuissa ja onnistumisissa!

Eli tuo varmaan vastasi Hoyt sun kysymykseen: älä nyt ainakaan vielä poista ainakaan minua tuolta pinosta, jotta uskallan käydä täällä teitä moikkaamassa! Ja jotenkin tuntuu siltä, että jos antaa luvan nimen poistamiseen, luovuttaa, kun on kuitenkin odotellut että koska se oma nimi siirtyy plussanneiden pinoon... Ja luovuttaa en kuitenkaan ajatellut. Toivottavasti et itse joudukaan siirtymään tuonne puolelle, vaan hypähdät pikapikaa tältä puolelta suoraan o-enskoihin! Siellä siis tavataan bdbd!

Saikku piinailee, ++++pölyä! Kannattaa tarttua tuohon tarjoukseen minkä hätähousu (meniköhän nicci oikein???!) esitti tädin ottamisesta hoitoon! S-k ja Pingu oli kuitenkin vielä joutuneet ottamaan sukulaisvieraita vastaan.. tylsää!

Hienoa Maitikka, että ultrassa näkyi kasvava munarakkula! Nyt sit vaan innolla hyödyntämään tietoa!

ON: Tuhru yllätti jo tänään. Kp vasta 24/28-33, joten tosi ajoissa on liikkeellä. Vielä ei siis kunnolla alkanut, mutta näyttää ennätyslyhyeltä tämä kierto. Oviksestakin on vasta viikon verran :(

Hyvää yötä kaikille!

bianco

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammaksi.fistä.

15 ovulaatiotestiä ja 3 raskaustestiä-paketin. Eipähän tarvi yhäten olla tilaamassa.

Minkälaisia kokemuksia nuista liuskatesteistä teillä on? Onko hyviä? Niitten pitäis olla vissiin aika herkkiä.

Millonkohan minun olis paras alkaa testailemaan sitä ovista?

kierto on ollu 2 viimeistä kertaa 34 päivää. sitä ennen 35, 28 ja 28.

Jos kierto on 34 niin ovulaatiolaskurin mukaan minun pitäis oottaa 18 päivää! Aivan liian pitkä aika mulla, miehän olen maailman toiseksi kärsimättömin ihminen.