Pahin ahmimiskohtauksenne?
Olis kiva kuulla muiltakin kokemuksia. Omat kilokalorit huitelee noin 5000:ssa tänään. Tiedän, olen sairas ja hoitoon aion hakea. Kamala olo. Ylipainoa ei ole mutta tulevaisuudessa tällä menolla ihan varmasti tulee olemaan.
Olen syönyt tänään normaalin ruoan lisäksi mm. paketin keksejä, törpön magnumin jäätelöä. puolikkaan pringlespurkin, suklaapähkinöitä pussillisen ja ainiin. Kokonaisen pussillisen popcorneja. Lisäksi käynyt närppimässä jääkaapilla milloin mitäkin.
Kommentit (13)
Joskus tullut sydänsuruissa ahmittua itsensä lähes sairaalakuntoon. Määriä en halua edes muistella!
Joskus olen ostanut liekkisiipiä, pakastepizzan, karkkipussin ja sipsipussin ja tuumannut että "ei hele, mitä jos nä ei riitä ja loppuu syöminen kesken?" Sitten olen lisännyt ostoskoriin jäätelöä, suklaata, juustoja, paketillisen palvikinkkua, oliiveja ja suolamakkaroita.
Ja kyllä noista yhdessä päivässä voi tuhoutua leijonanosa. En ollut ylipainoinen kun tuo alkoi, mutta nyt olen.
Joskus pilvessä söin karvakäsipizzan, 200g suklaalevyn ja megapussin karkkia kerralla.
No pahimmat oli vuosia sitten: monta kassillista ruokaa kotiin ja ahmintaa ja oksentelua vuorotellen monta päivää putkeen!
Ihan sairasta. Onneksi en enää oksentele. Ahmintakin kohtalaisen hallinnassa.
3 tavallista pizzaa, yhteen menoon. Kotiinkuljetus oli ilmainen jos ottaa 3, ajattelin että siinä on koko viikonlopun ruuat, no ei ollu .Limsaa meni 2x 1,5l.
Illalla meni sitte makeaa alas iha helposti vielä.
Muutama päivä sitten söin kokonaisen kranssipullan, ison suklaalevyn ,pari jäätelötuuttia ja ranskalaiset ja kalapuikot.
Jouluna tuli viimeksi sellainen ähky, että vatsaa kivisti.
Olen heittänyt ruokaa roskikseen etten söisi enempää ja sitten syönyt ne ruoat roskiksesta.
Välillä tulee ahmittua niin paljon että tuntuu että oikeasti kuolee.
Vähän aikaa sitten tein raskaustestin varuilta, sitten oksentelin ahmittuja ruokia ja muistin sitten vasta katsoa testin tuloksen, mikä näytti positiivista. No onneksi en ollut oikeasti raskaana silloin. Mutta oli hirveä tunne oksennukset pitkin suupieliä ja räät poskella lukea se tulos.
Takana monimuotoista syömishäiriöoireilua yli vuosikymmen :(
4 suklaalevyä yhden iltapäivän aikana, niitä 200 g Fazerin eri makuisia. Oli vähän huono olo jälkikäteen. Olen myös vetänyt pellillisen leipomaani viinimarjapiirakkaa ja sormet kurkkuun työntäen oksentanut kaiken ulos. Ja tämän jälkeen leiponut uuden vastaavan vain toistaakseni saman homman.
Ahmimishäiriö yläasteella, varmaan masennuksesta. Asuin tietenkin vanhempieni luona ja nuo kohtaukset pääosin sijoittuivat niille ajoille, kun sain olla yksin kotona. Suunnilleen ryntäsin keittiöön vanhempien lähdettyä. Ei tarvitse arvata olinko ylipainoinen.
Pahin minkä muistan:
Neljä palaa leipää, joilla kaikilla kaksi palaa juustoa. Kaksi jogurttia. Suklaamuroja, useampi pipari, 1/3 pussia juustosnacksejä ja vielä kokonainen pussi popcornia.
En tiedä, miten sain nuo survottua. Ja lyhyessä ikkunassa vielä. Ihme ettei kehittynyt diabetes, olin kamala herkkuperse.
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
En tiedä onko pahin. No just vedin kankkuseen 2 pakstepitsaa ja pussillisen karkkeja. Olo on kyllä rasvanen ja ätläkkä. Oksettaakin.
Ei nyt pahin, mutta viikko sitten söin/ahmin 2 Fazerin suklaalevyä peräkkäin. Ennen tuo yksi levy riitti. Pelottavaa.