Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkeä tai outoa mennä kampaajalle iham vaan pesettämään hiukset ja föönauttamaan hiukset juhliin?

Vierailija
10.08.2022 |

Hiukseni eivät osu ihan olkapäille ja ovat ohuet. Niihin ei oikein saa mitään kampausta ja kiharat lyhentävät liikaa. En osaa itse föönata hiuksia kunnolla ja olisi juhlat tiedossa. Onkohan tuosta hyötyä mennä juhlapäivänä kampaajalle pesettämään ja föönaamaan hiukset?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Monet teettävät kampauksen kampaajalla esim. juhliin

Vierailija
2/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi mennä. Olen käynyt itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niihin kampauksen saa. Minullakin on lyhyt polkkatukka ja aika ohut, ja aion mennä kampaajalle laitattamaan kampauksen tuleviin juhliin.

Vierailija
4/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa, moni käy juuri noin. Lisäksi uskon, että kampaaja saa kyllä ihan kampauksenkin tehtyä. (jos haluat)

Vierailija
5/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyykö kampaajan tekemä föönaus yleensä ihan hyvin?

Vierailija
6/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole outoa, moni käy juuri noin. Lisäksi uskon, että kampaaja saa kyllä ihan kampauksenkin tehtyä. (jos haluat)

Tykkään enemmän kuin hiukseni ovat auki, haluaisin vain tyyheutta.

Vierailija
7/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voit mennä. 😊

Itselläni kampaajan tekemä föönaus pysyy jopa yön yli, jos ei ole kovin villi yö. 🤪

(Ja mulla luonnonkiharat, kuivat blondatut hiukset.)

Vierailija
8/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla saa hienomman föönauksen kuin itse osaisi. Heillä parempi työskentelykulmakin siihen.

Vierailija
9/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lainkaan omituista, etenkään ennen tärkeää tilaisuutta. Eräs tuttu vanhempi rouvashenkilö käy pesettämässä ja föönauttamassa hiukset luottokampaajalla joka viikko, vaikka ei ole menossa minnekään. Kai se on sellainen ihana luksushetki.

Vierailija
10/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hölmöö käydä pesettämässä ja pyytää jonkinmoinen lettikampaus? Mulla myös ohuet ja olkapäille. En osaa letittää lainkaan itse. Ei sellaisia K Kardashian lettejä vaan joku nutturaranskis.

Vierailija
11/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kampaaja laittaa riittävästi ja oikeita tököttejä, niin kyllä se kampaus pysyy. Mutta sano sille ihan suoraan, että "illalla on juhlat". Muutenhan se saattaa tehdä ihan vaan arkiföönauksen kevyillä tököteillä. 

Vierailija
12/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat ajan juhlakampaukselle sitten yhdessä suunnittelette.

Vierailija
13/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt kerran viikossa kampaajalla yli 20 vuotta, pesu ja föönaus. Kampaaja saa mun ohuesta tukasta ihan hyvän näköisen, itseltä ei onnistu. Kun on vakiasiakas, niin hinta on vain 15. Aamulla klo 8, n.20 minuuttia.

Vierailija
14/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hölmöö käydä pesettämässä ja pyytää jonkinmoinen lettikampaus? Mulla myös ohuet ja olkapäille. En osaa letittää lainkaan itse. Ei sellaisia K Kardashian lettejä vaan joku nutturaranskis.

Ei tietenkään.

Vierailija
15/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Itse vaikka pesen hiukset enne kampaajalle menoa, kampaaja pesee ne liikkessä omilla aineilaa ja samalla hiero päänahan.Itsekään en osaa föönätä,ei maailman loppu se.

Vierailija
16/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla tiedossa kampaaja, jolla olet käynyt aiemminkin?

Kävin ottamassa kampauksen paikassa, jossa en aiemmin ollut käynyt.

Kampaaja ei saanut aikaiseksi sovittua kampausta.

Vierailija
17/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt kerran viikossa kampaajalla yli 20 vuotta, pesu ja föönaus. Kampaaja saa mun ohuesta tukasta ihan hyvän näköisen, itseltä ei onnistu. Kun on vakiasiakas, niin hinta on vain 15. Aamulla klo 8, n.20 minuuttia.

Entäs ne viikon muut päivät?

Vierailija
18/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sinulla tiedossa kampaaja, jolla olet käynyt aiemminkin?

Kävin ottamassa kampauksen paikassa, jossa en aiemmin ollut käynyt.

Kampaaja ei saanut aikaiseksi sovittua kampausta.

Hei ole :( onko suosituksia Helsingissä? Pitäisi olla lauantaisin auki. Harmi, että kampauksesi ei onnistunut, mutta luulisi, että pelkkää föönausta on kampaajan vaikea mokata.

Vierailija
19/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan lyhyt polkkatukka. Millaisia kampauksia tähän saisi? Hiukset on vielä tosi ohuetkin, että mitkään letitykset tms ei näytä hyvältä :(

Vierailija
20/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan lyhyt polkkatukka. Millaisia kampauksia tähän saisi? Hiukset on vielä tosi ohuetkin, että mitkään letitykset tms ei näytä hyvältä :(

Mielestäni sellaiset on kivoja, että kasvojen viereltä menee pieni letti mutta suurin osa hiuksista auki.

Entä matala kruunu tai hiuspanta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi