Dokumentti 9.8 tv 2 Orgasmitakuu..
Kommentit (22)
Avaisitko hieman, miksi siis juuri miesten tulisi katsoa? T. Nainen
Opetellaan käyttämään Yle Areenaa + kopioidaan niitä linkkejä:
https://areena.yle.fi/1-50449013
Ohjelma on ollut katsottavissa Areenasta jo pari vuotta; julkaistu ti 26.5.2020
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon. Mitään uutta se ei kyllä tarjonnut. Menisikin paremmin tuotesittelynä.
Naisellani on tuollainen. Ei ole koskaan tullut sen kanssa. Muuten kyllä tulee.
Hei "nainen", koska siinä tulee juuri se esiin, etteivät monetkaan naiset saa sitä
orgasmia penetraatiolla. Ja että se on todellakin se klitoris joka tuo nautinnon. Mutta sinähän tämän jo tiesitkin.
Meillä Satisfyer jäi myös komeroon.
Perusvibralla mennään!
Ei varmaan kaikki saa silläkään, mutta useimmat saavat, myös minä.
Vierailija kirjoitti:
Odotan ap edelleen vastausta tähän :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se vastausten tinkaaja aloitti; no mähän jo vastasin yllä.
Kukin kokee omalla tavallaan.
Dokumenttia en ole vielä katsonut mutta aiheeseen liittyen kommentoin, että se perus imevä satisfyer ei minulle todellakaan tuo orgasmitakuuta, etenkään kolmessa minuutissa. Nautin paljon enemmän siitä satisfyeristä joka työnnetään sisään ja värisee ihanasti g-pisteellä. Siinä on mukana myös se imevä osa mutta osuu aika huonosti klitalle enkä sitä siksi käytä kun ei tuo sen suurempaa lisäarvoa nautintoon. En muutenkaan ymmärrä miksi mainostetaan että jonkun asian X avulla saa nopeasti orgasmin. Minulle se nopea orgasmi on yhtä kuin laimea orgasmi. Kunnon nautinnollinen orkku mulle tulee kun olen pitkään hyvin kiihottunut ja lopulta annan mennä maaliin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se vastausten tinkaaja aloitti; no mähän jo vastasin yllä.
Kukin kokee omalla tavallaan.
Kannattaa aina vastatessaan painaa noita lainausmerkkejä, niin tietää mihin kukin vastaa. Ja kun vastasit "naiselle" niin en olettanut sen olevan minä, koska kirjoitin kysymykseni ihan naisena.
Joten orgasmitakuu on liioiteltu kuvaus noista laitteista.
Vaimollani ollut aina orgasmitakuu. Olen taannut sen itse. Mitään surisevia värkkejä ei ole, kun vaimo pitänyt minun sormistani ja kielestäni enemmän. Eikä noista edes saisi mitään lisäarvoa. Dildojankin käytetty hyvin harvoin.
Minä saa tuolla todella helposti ja uudelleen ja uudelleen.
Kannattaa todellakin miesten katsoa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Selvä juttu ap!
Vierailija kirjoitti:
Vaimollani ollut aina orgasmitakuu. Olen taannut sen itse. Mitään surisevia värkkejä ei ole, kun vaimo pitänyt minun sormistani ja kielestäni enemmän. Eikä noista edes saisi mitään lisäarvoa. Dildojankin käytetty hyvin harvoin.
Eipä ollutnyt sun vaimostasi taaskaan kyse, vain tuosta laitteesta. Mitä sinä siitä osaat sanoa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollutnyt sun vaimostasi taaskaan kyse, vain tuosta laitteesta. Mitä sinä siitä osaat sanoa,
Tää lienee joku mainos. Ei todellakaan kiinnosta vaimoa tunteettomat tekniset lelut, kun saa patempaakin hyväilyä missä tunne mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Mitä se miehille tarjoaa?
Mitä tuo ohjelma sitten tarjosi ap sinun miehellesi?
Avaa hienosti naisen seksualisuutta, katsoimme äsken miehen kanssa yhdessä.