Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan V****! Tutkintovaatimusten uudistuksesta (yo)

Vierailija
20.08.2008 |

Niin, olen opiskellut kolme vuotta, en oo ihan vielä kandi. Mutta siis :en oo "arvostuttanut" opintokokonaisuuksia (perus- ja aineopintoja, jotka siis kasassa). Tarkoittaako tämä tutkintovaatimusten uudistus sitä, että mun pitää opiskella uusiks sellaset opinnot, jotka ovat muuttuneet (jos esim. kirjatentistä on muuttunut yksi kirja toiseksi) ?

Missään ei lue, ja yksi kaveri väittää että näin on. Auttakaa nyt tyhmää!?

PS. Siihen jää mun opinnot jos pitää uusiks suorittaa kaikki kurssit joista vaatimukset muuttuneet. KIVA!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä erotellaan jyvät akanoista.

Vierailija
2/8 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä erotellaan jyvät akanoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin täydennyksiä voi joutua tekemään, jos on tullut esim. täysin uusi kurssi.

Vierailija
4/8 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täydentämään, jos on tullut uusia pakollisia kursseja tai kirjatenttejä. Kaikkea et tietenkään joudu uudelleen tekemään!

Mutta missä pumpulissa olet ollut viimeiset kolme vuotta; jatkuvalla syötöllä toitotettiin, että loppumerkinnät valmiista kokonaisuuksista on haettava!!! Minä olen ollut viimeiset neljä vuotta äitiys- & vanhempainvapaalla, mutta kyllästymiseen asti tuota informaatiota tuli sähköpostiin ja ihan kirjeenäkin...

Vierailija
5/8 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/3:n kommentit jätän omaan arvoonsa :)

..(kun ei näköjään pärjää enterin kans heh;))

ap

Vierailija
6/8 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka omaa saamattomuuttahan tämä on :(. Ei kai se kovin paljon vaadi että täyttäs sen lappusen...Höh!

ap

Vierailija
7/8 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin jo nro 5:lle, mutta viesti katos jonneki...

Siis joo, omaa vikaahan tää on. Saamaton mikä saamaton. Meille ei kyllä (muistaakseni) oo mainittu (eikä ainakaan mitenkään korostettu) että pitää hakea ne opintokokonaisuuksien arvostelut hyvissä ajoin. Mutta kai se ois pitäny itse tajuta!

Mites se meni...tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :)

ap

Vierailija
8/8 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valmistuin kandiksi viime keväänä ja sinne kyllä ihan suosiolla otettiin mukaan kaikenlaista viime vuosituhannella tehtyä vaikka vaatimukset ovat ehtineet tuossa ajassa muuttua vaikka kuinka paljon. Tuskin tuossa sinun ajassa on ehtinyt mitään kovin kummoista tapahtua.

Niin ja ei meillä ainakaan kerrota yhtään mitään, opinto-opas on osattava ulkoa takaperin ja silti saattaa tulla muutoksia, joista ei ilmoiteta missään. Siis MISSÄÄN. "Kyllä nämä pitää itse tietää" on vastaus jonka saa aina jos on jotain sekoilua asioissa... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän