Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on molemmille hyvä seksi?

Vierailija
10.08.2022 |

Otetaanko vaihteeksi positiivisen kautta? Kuvaillaanpa tähän ketjuun, millaista on hyvä seksi ja seksielämä, ja nimenomaan sellaisena että se on hyvää molemmille. Kirjoita joko omasta elämästäsi tai jokin kuvailu siitä mikä olisi unelmaseksiä sinulle, mutta älä unohda tuota kumppanisi näkökulmaa, että mikä on hyvää myös hänelle.

Kommentoinnissa voitaisiin keskittyä nyt itse asiaan eikä kirjoittajiin tai arvosteluun, sitä vartenhan meillä näyttää jo olevan kuumana käyvä ketju. Tähän vain hyvää seksiä, kiitos! Sana vapaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan itse. Olemme pariskunta viidenkympin korvilla, pitkään yhdessä ja enää viimeinen teini asuu kotona. Seksielämämme on pitkään kulkenut aika lailla samalla peruskaavalla, mutta se on vuosien harjoittelun ja hiomisen tulos, sillä tämä on meille seksiä, joka on molemmille hyvää ja tyydyttävää. Tässä kuvailussa ei ole mikään yksittäinen seksikerta, vaan sanotaanko tyypillinen sessio.

Seksimme alkaa noin kerran viikossa, kun molemmat, ja ennen kaikkea vaimo alkaa olla sen tarpeessa (tästä enemmän lopussa). Ennakkoon vihjailut, vikittelyt ja vilauttelut ovat minun heiniäni, hänelle seksiin ryhtyminen on enemmänkin ilmoitusasia. Harrastamme seksiä ainoastaan illalla ennen nukkumaan menoa, iltapesun jälkeen. Kyhnyttelemme toisiamme vasten, pussailemme ja silittelemme. Hieron hänen rintojaan ja sormeilen nännit koviksi, kädet vaeltelevat aika pian alemmas pillua herättelemään. Samaan aikaan hänen kätensä käy kullillani.

Käännyn nuolemaan ja sormettamaan häntä, ja jatkan kunnes orgasmi tulee. Hän ei tässä vaiheessa juurikaan minua enää hyväile etten menisi liian herkille. Pyllyäni hän kuitenkin hieroo, koska se tekee minulle hyvää, mutta ei kuitenkaan saa kiihotusta menemään äärimmilleen. Orgasmin jälkeen ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin siirtyä yhdyntään, sillä se on hänen kohokohtansa, ja tuo ensimmäinen on hänelle vain puolipakollista lämmittelyä ja valmistelua varsinaiseen suoritukseen. Itse haluaisin kyllä jatkaa nuolemista ja sormetusta pidempäänkin, olisin valmis seksiin ilman yhdyntääkin, mutta koska tämän täytyy olla molemmille kivaa, niin kompromissina on tämä.

Yhdyntä sujuu aina samassa, parhaaksi todetussa asennossa, jossa hänen on hyvin helppo saada useita orgasmeja peräkkäin, meillä lienee tässä kohtaa onnekkaasti yhteensopivat ulottuvuudet. Useimmiten jaksan jatkaa niin pitkään että hän tulee kerta kaikkiaan täysin tyydytetyksi, eikä kykene enää vastaanottamaan enempää. Silloin hän vauhdittaa minut nopeaan loppuun jälleen pyllyäni hieromalla, koska tietää että silloin tulen nopeasti ja myös orgasmi tuntuu voimakkaammin. Pitkiä nämä yhdynnät eivät ole, 5-10 minuuttia varmaan tavallisesti ja hän on aivan valmis. Toisinaan minä olen nopeampi enkä pysty pidättelemään aivan sinne asti että hän itse tekisi lopun. Tällöin seksi tuntuu jäävän ehkä hieman vajaaksi, minkä vuoksi pyrin ajoittamaan omaa panetuksen tilaani niin, että se olisi seksipäivänä juuri sopivalla tasolla.

Vierailija
2/14 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

(...jatkoa)

Tästä pääsemmekin siihen, että kun hänelle tuo yksi kerta viikossa on se täydellisen riittävä, niin myös minä tarvitsen useamman orgasmin viikossa, mutta ne on ajoitettava tasaisemmin viikon mittaan. Tällä tavalla myös teen tuon panetustason kontrollin. Useimmiten hoidan omat orgasmini itsetyydytyksellä, joskus ja erityisesti menkkojen aikaan hän saattaa myös antaa käsihoidon. Itsetyydytyksessä on se hyvä puoli, että sillä tavalla saan rakastamaani oikein pitkää ja hidasta kiihottamista ja kiusaamista, johon yhteisessä seksissä ei ole mahdollisuutta, ja tämä täydentää seksielämämme minun osaltani niin että se on myös minulle hyvin tyydyttävää; pelkkä kuvaillun kaltainen yhdyntä kerran viikossa ei sitä vielä olisi.

Joku voi tässä kiinnittää huomiota siihen, että olen yleisesti ottaen se aktiivisempi osapuoli, ja joku voisi ehkä tulkita että annan enemmän kuin saan. On totta että se olen minä joka pitää aktiivisesti yllä viritystä seksihetkien ulkopuolellakin, tekee seksin aikana enemmän juttuja, ja joutuu varmasti enemmän tyytymään siihen, että kaikki minua kiinnostavat asiat eivät vain ole hänen juttujaan. Mutta se ei minua kauheasti haittaa, sillä tällä tavalla seksielämämme on parasta mahdollista, mitä se meidän välillämme voi olla, ja hyvin tyydyttävää myös minulle. Saan puhua avoimesti minua kiinnostavista asioista, kertoa tuon että tarvitsen niitä orgasmeja oman osuuteni ja myös tyydyttää itseni hänen tieten, kuullen tai nähden. Tärkeintä tässä on se, että meillä molemmilla on tilaa olla oma itsemme ja nauttia seksuaalisuudesta tarvitsematta piilottaa tai hävetä omia tarpeitaan ja mieltymyksiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä vaihtelevasti, useimmiten 1-2 kertaa viikossa, pois lukien lähinnä matkat, raskaat viikot ja vaimon menkat. Joskus, jos olemme poikkeuksellisen rentoutuneita ja virkeitä, olemme pystyneet seksiin kolmekin kertaa viikossa. Pisimmät tauot ovat viime vuosina olleet enintään vähän yli kahden viikon luokkaa.

Meidän seksimme on myös "hioutunutta", mutta myös kokeilevaa, ja halukasta. Vaimo tekee useimmiten aloitteen, koska se on hänelle luontaisempaa, ja hän tekee niitä silloin, kun haluaa tai kokee, että seksille olisi energiaa ja aikaa.

Aika usein harrastamme sitä saunassa. Joko lämpimässä tai kylmässä. Saunan lauteet antavat mahdollisuuden sekä nautinnollisille yhdynnöille että hyvän suu- ja käsiseksin antamiselle vaimolle. Itse pidän lämmittelystä ja vartalon koskettelusta vaimoa enemmän, ja hän kiihottuu usein lähinnä joko nännien imemisestä, minun kiihottumisestani tai sitten melko nopeasti tapahtuvasta alapään hieromisesta. "Pelkkä" vartalokosketus ei häntä saa kuumaksi, vaan hän tarvitsee reipastakin koskettelua, joka sitten kyllä hyvin pian saa hänet erittäin kosteaksi ja kiihottuneeksi. Nautin suu- ja käsiseksin antamisesta hänelle, ja teen sitä mielelläni myös pelkästään häntä varten. Saunaseksiin on usein lisäksi otettu mukaan seksilelu ja / tai suihkupää.

Sänkyseksiä harrastetaan viikonloppuisin, kun on hieman enemmän aikaa. Siihen kuuluu samoja elementtejä, mutta rauhallisemmin ja pidemmästä ihokosketuksesta nauttien. Usein myös yhdyntää on enemmän. Viime aikoina olemme saattaneetkin piipahtaa makuuhuoneesta saunan puolelle, jossa vaimon seksuaalisuus tuntuu toden teolla heräävän. Ymmärrän sen - saunassa hän voi olla fyysisesti paremmassa asennossa (puoli-istuva asento, kyykky, puolikyykky) ja juuri näissä asennoissa hän nauttii erityisen paljon. Suosittelen kaikille.

Vierailija
4/14 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on seksiä vaihtelevasti, useimmiten 1-2 kertaa viikossa, pois lukien lähinnä matkat, raskaat viikot ja vaimon menkat. Joskus, jos olemme poikkeuksellisen rentoutuneita ja virkeitä, olemme pystyneet seksiin kolmekin kertaa viikossa. Pisimmät tauot ovat viime vuosina olleet enintään vähän yli kahden viikon luokkaa.

Meidän seksimme on myös "hioutunutta", mutta myös kokeilevaa, ja halukasta. Vaimo tekee useimmiten aloitteen, koska se on hänelle luontaisempaa, ja hän tekee niitä silloin, kun haluaa tai kokee, että seksille olisi energiaa ja aikaa.

Aika usein harrastamme sitä saunassa. Joko lämpimässä tai kylmässä. Saunan lauteet antavat mahdollisuuden sekä nautinnollisille yhdynnöille että hyvän suu- ja käsiseksin antamiselle vaimolle. Itse pidän lämmittelystä ja vartalon koskettelusta vaimoa enemmän, ja hän kiihottuu usein lähinnä joko nännien imemisestä, minun kiihottumisestani tai sitten melko nopeasti tapahtuvasta alapään hieromisesta. "Pelkkä" vartalokosketus ei häntä saa kuumaksi, vaan hän tarvitsee reipastakin koskettelua, joka sitten kyllä hyvin pian saa hänet erittäin kosteaksi ja kiihottuneeksi. Nautin suu- ja käsiseksin antamisesta hänelle, ja teen sitä mielelläni myös pelkästään häntä varten. Saunaseksiin on usein lisäksi otettu mukaan seksilelu ja / tai suihkupää.

Sänkyseksiä harrastetaan viikonloppuisin, kun on hieman enemmän aikaa. Siihen kuuluu samoja elementtejä, mutta rauhallisemmin ja pidemmästä ihokosketuksesta nauttien. Usein myös yhdyntää on enemmän. Viime aikoina olemme saattaneetkin piipahtaa makuuhuoneesta saunan puolelle, jossa vaimon seksuaalisuus tuntuu toden teolla heräävän. Ymmärrän sen - saunassa hän voi olla fyysisesti paremmassa asennossa (puoli-istuva asento, kyykky, puolikyykky) ja juuri näissä asennoissa hän nauttii erityisen paljon. Suosittelen kaikille.

Sauna on kyllä ihan eroottinen paikka, mutta lämmitettynä mulle liian kuuma orgasmiin, alkaa päästä huipata. Usein kyllä lauteilla maatessa käsi hakeutuu erektiota tekemään ja hoitamaan, ja onhan saunassa myös hyvät mahdollisuudet tarjota kumppanille mukavia näkymiä kuumana käyviin värkkeihin puolin ja toisin. Todella kuumaa olisi jos vaimo odottaisi saunassa polvet koukussa ja jalat levitettynä pyytäen suuhoitoa. Hän ei vaan niin ole saunaihmisiä, ja kuten alussa mainitsin, ei myöskään niin aktiivinen tällaisissa viettelyksissä. Mutta fantasiana toimii!

-ap

Vierailija
5/14 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Olisiko teillä nyt hetki aikaa keskustella molemminpuolisesti hyvästä seksistä?

Vierailija
6/14 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up. Olisiko teillä nyt hetki aikaa keskustella molemminpuolisesti hyvästä seksistä?

Ei nyt kerkeä, kun pitää toteuttaa sitä. Puoliso loukkaantuu, jos alan nyt tänne raportoimaan.

Vierailija
7/14 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tärkeää ihokontakti, eli ollaan alasti vierekkäin mahdollisimman paljon, niin että maksimoidaan ihokosketus. Samoin huolehdin että myös puoliso tulee vähintään kerran. Yleensä kyllä suunnitellaan jo päivemmällä tai edellisenä päivänä, milloin harrastetaan, joskus taas televisiota katsellessa silitellään toisia ja minun käsi ohjautuu puolison pyllyvakoon tai haaroihin, kun hän peppua heiluttelemalla viestii sen olevan toive. Silloin kyllä kourin housujen läpi edestä ja takaa ihan kunnolla. Puoliso taas hyväilee teltassa jo seisovaa kulliani käsin tai jaloin. Ensiksi jutellaan ja silitellään sekä hierotaan toisiamme, koko ajan lähempää erogeenisiä alueita. Jos ollaan jo vaatteiden päältä hierottu, yleensä mennään suoraan sitten alapäiden kimppuun riisuttuamme. Minä sormeilen puolison klitorista, virtsaputken suuta ja välillä työntelen sormia pilluun. Joskus sitten pillu halajaa lisää ja kun neljä sormea on sisässä, siirryn jalkopäähän sovittelemaan peukaloakin märkään aukkoon, samalla joskus nuollen ja sormeillen klitorista. Silloin tällöin puoliso ohjailee sormiani myös pyllyreiälleen ja silloinkin pitää ottaa toinen käsi käyttöön hygienian säilyttämiseksi. Sitten joskus hyväilen pyllyä vain päältä ja joskus työntelen sormia sisäänkin ja venyttelen aukkoa 2-5 sormella liukkarin kera. Jos puoliso haluaa anaaliyhdyntää, yleensä vain laitan liukkaria yhdellä sormella enkä venytä aukkoa valmiiksi, koska hän haluaa että kova kulli aukaisee reiän. Puoliso taas runkkailee ja silittelee kulliani ja pallejani, joskus myös imee ja nuolee kullia.

Tavallisesti sormeilen ja nuolen puolisolle orgasmin ennen kuin yleensä siirrytään yhdyntään, jossa minä laukean, mutta joskus mennään toisin päin. Yhdyntä ei kestä kuin 1-2 min aukosta riippumatta ja siinä minä laukean joko pilluun tai kortsuun pyllyssä. Joitain kertoja olen kokeillut laueta vaihteeksi myös puolison vatsalle tai selkään ja harvoin jäyetään yhdyntä välistä ja puoliso imee ja runkkaa niin että laukean hänen vatsalleen tai rinnoilleen, mutta suuhun en saa laueta. Yhdyntä tapahtuu yleensä puoliso ratsastaen, lähärissä tai erityisesti pyllyyn takaapäin.

Seksi loppuu minun tulemiseen, jos puolisokin on tullut. Jos ei vielä ole, jatkan pillun ja klitoriksen sormettamista ja joskus nuolenkin, joskus käytän Satisfyeria lisänä, kunnes puoliso tulee. Sitten lopuksi halaillaan ja pussaillaan, kunnes alkaa eritteet valua ja pitää mennä pesulle.

Vierailija
8/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta että se olen minä joka pitää aktiivisesti yllä viritystä seksihetkien ulkopuolellakin,

Eikö olisi kiva jos nainenkin vihjailisi, kehuisi, kiihottaisi yms. päivän mittaan?

Mitä tämä pepun hierominen muuten sisältää?

Vierailija
9/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on ollut sitä, että molemmat aina saaneet. Kun naisilla tunnetusti vaikeampi saada kuin miehillä ja naiset vaativat kauemmin aikaa lämmitykseen, niin sillä menty. Vaimoni ollut tyypillinen hitaasti lämpeneva nainen.  Alusta lähtien otin sen linjan, että hyväillyt aina niin kauan, että pillu alkanut ahmimaan sormia kiimassaan. Hiljaisesta varpusesta kuoriutunut kiimainen kissa, joka on malttamattomasti vaatinut ja halunnut orgasmeja.  Nuo matkat vaimon orgasmeihin ja orgasmit olleet kaikista parasta. Voi olla, että nuorena tuli enemmän tai vähemmän vahingossa kuumotettua vaimo kiimasta sekaisin ja kuorittua hänen sisältä kiimainen tulinen tiikeri. Kokemus oli jotain niin tajunnanräjäyttävää, että sitä piti päästä kokemaan lisää. Sillä menty nyt  koko ikä. Nyt vanhempana tuo hymyn huulille ja liikutuksen kyyneleet silmiin vanhoja muistellessa.  Ai hitto.

Vierailija
10/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On totta että se olen minä joka pitää aktiivisesti yllä viritystä seksihetkien ulkopuolellakin,

Eikö olisi kiva jos nainenkin vihjailisi, kehuisi, kiihottaisi yms. päivän mittaan?

Mitä tämä pepun hierominen muuten sisältää?

Kyllä se virittely olisi kivaa tietenkin, mutta jos se ei oikein tule häneltä luontevasti, niin mieluummin näytän vain itse esimerkkiä siinä toivossa, että tapa tarttuisi. Joskus ne jutut häneenkin tarttuvat, mutta taitaa tulla eläkeikä seksihommistakin vastaan ennen kuin kaikissa on päästy eteenpäin, sen verran hitaasti uusiin asioihin lämpenevää sorttia hän kuitenkin on.

Tämä peppuhieronta on yksi tällainen asia johon hän on vuosien varrella hitaasti tottunut. Lähinnä se on peppureiän hieromista päältä päin, joskus ehkä voi sormenpää painua vähän sisällekin. Laitan aina panoon ryhtyessä liukkaria valmiiksi, se nyt itsestäkin tuntuu paljon mukavammalle kuin ilman.

Eturauhasjuttuja ei ole edes yritetty, eikä mulla niihin mitään ehdotonta hinkua olekaan. Olen sitä yritellyt kyllä itse tapin avulla masturboinnin yhteydessä, mutta tuntuu etten oikein ole päässyt siitä vielä itsekään kunnolla perille. Jos hän joskus haluaisi kokeilla vaikka jonkun artikkelin luettuaan niin ihan ok, mutta ei sinänsä ole tarvetta alkaa itse ehdotella.

Vierailija
11/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hyvinkin samanlaista kuin 7/10

Mutta meillä aina aamulla laitan tyynyn mieheni lantiollesiirryn siihen sitten ja otan toisella kädellä kassit käteen ja toisella kalun. Hyvin hellästi ensin hieroskelen hitaasti nuppia ja vartta, kiire ei ole yleensä samalla katsomme uutisia. Aika usein otan sitten kalun suuhun , joskus ihan heti, joskus kohta, ja joskus en ollenkaan. Pian alkaa mies potkimaan peittoa pois ja alkaa kiemurtelu ja laittaa telkun kiinni...

Pyytä minua kääntymään, ja levittää minut ihan levälleen ja alkaa järkyttävän ihana sormeilu hellästi ja hitaasti klitoriksella ja muualla. Ei mene kauan, päätän minä tai hän, kun tulee sisään ja voi apua mikä järkyttävä tärinä. Mies siis panee ja sormettaa samalla, siinä asennossa osuu kalu johonkin joka saa taivaisiin. Usein kun saan hyvin pian, mies säästää omaansa ja jatkamme myöhemmin, usein saan jos haluan, suuseksiä sitten häneltä. Joskus nousen minä päälle, joskus takaapäin, joskus istualtaan, joskus isossa olkkarin nojatuolilla.

Usein haluan myös ottaa tyynyn ja hoidella vain miestä lattialtakäsin, se on upeeta.  Orgasmit ovat kyllä oikeasti järisyttäviä. Sitten vaan ollaan lähekkäin..saatamme tehdä tätä useastikin päivän mittaan. Eikä olla nuoria.

Vierailija
12/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta meillä aina aamulla laitan tyynyn mieheni lantiollesiirryn siihen sitten ja otan toisella kädellä kassit käteen ja toisella kalun. Hyvin hellästi ensin hieroskelen hitaasti nuppia ja vartta, kiire ei ole yleensä samalla katsomme uutisia. Aika usein otan sitten kalun suuhun , joskus ihan heti, joskus kohta, ja joskus en ollenkaan. Pian alkaa mies potkimaan peittoa pois ja alkaa kiemurtelu ja laittaa telkun kiinni...

Pyytä minua kääntymään, ja levittää minut ihan levälleen ja alkaa järkyttävän ihana sormeilu hellästi ja hitaasti klitoriksella ja muualla. Ei mene kauan, päätän minä tai hän, kun tulee sisään ja voi apua mikä järkyttävä tärinä. Mies siis panee ja sormettaa samalla, siinä asennossa osuu kalu johonkin joka saa taivaisiin. Usein kun saan hyvin pian, mies säästää omaansa ja jatkamme myöhemmin, usein saan jos haluan, suuseksiä sitten häneltä. Joskus nousen minä päälle, joskus takaapäin, joskus istualtaan, joskus isossa olkkarin nojatuolilla.

Usein haluan myös ottaa tyynyn ja hoidella vain miestä lattialtakäsin, se on upeeta.  Orgasmit ovat kyllä oikeasti järisyttäviä. Sitten vaan ollaan lähekkäin..saatamme tehdä tätä useastikin päivän mittaan. Eikä olla nuoria.

Montako sormea menee fistatessa? Entä missä asennossa tykkäätte harrastaa peppuseksiä?

Vierailija
13/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako sormea menee fistatessa? Entä missä asennossa tykkäätte harrastaa peppuseksiä?

Mitä se sulle kuuluu, vänkääjä. Kas kun et painanu alapeukkua, kun niin huonolta kuulosti..mene ihmeessä sinne laitokseen takaisin mistä mahdollisesti olet vapautettu. En jaksa enää muuta sanoa.

Vierailija
14/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu, vänkääjä. Kas kun et painanu alapeukkua, kun niin huonolta kuulosti..mene ihmeessä sinne laitokseen takaisin mistä mahdollisesti olet vapautettu. En jaksa enää muuta sanoa.

Ajattelin vain kun noin avoimesti ja tarkasti kerroit kaiken muun mutta jätit sitten tuon osuuden kertomatta ja kuitenkin sanoit että hyvin samanlaista kuin nro 7. Mutta joo, älä mielellään sanokaan enää tänään mitään enempää täällä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä