Paljonkohan pitkät hoikat naiset painaa?
Kommentit (79)
Painan 138 kg ja minua pidetään hoikkana. Pituuttta 184 cm. Aina luullaan malliksi eikä siis plusmalliksi vaan normaaliksi. Tosi hyvin on kilot jakautuneet. Juoksen myös pari kolme maratonia vuodessa ja treenaan kahvakuulalla. Vaatteissa käytän s-kokoa paidoissa ja housuissa kokoa 38.
Mä olen 182cm nainen ja silloin kun olin tosi hoikka painoin 63kg ja nykyään olen normaalin hoikka ja painan 72kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
175/58
En ole anorektikko,vaan " pieniluinen",ja luonnostani hoikka. Syön normaalia ruokaa 5 kertaa päivässä ja pidän hyvästä ruuasta. Ja myös herkuttelen. Annoskoot ratkaisee, oikeaa ruokaa syön riittävästi. Olen myös ns arkiaktiivinen. Kävelen/pyöräilen joka paikkaan ja ulkoilen koirien kanssa.
Et ole pitkä etkä laiha.
Sattumalta itse olen ison osan elämää elänyt jotakuinkin noissa lukemissa, ja tiedättekö, silloin saa kuulla olevana tosi pitkä, ja laihana pidetään. Nyt olen 63 kg ja vieläkin pidetään hoikkana, ja ilmeisesti joitakin myös ärsyttää ko mukamas hoikkuuteen liittyvä. Halusin vaan sanoa, että jos on noissa mitoissa, niin muut tulee sanomaan pitkäksi jne.
He kaikki painavat 58,47 kg. Ihan jokaikinen.
Vierailija kirjoitti:
Painan 138 kg ja minua pidetään hoikkana. Pituuttta 184 cm. Aina luullaan malliksi eikä siis plusmalliksi vaan normaaliksi. Tosi hyvin on kilot jakautuneet. Juoksen myös pari kolme maratonia vuodessa ja treenaan kahvakuulalla. Vaatteissa käytän s-kokoa paidoissa ja housuissa kokoa 38.
Tämä ei voi pitää paikkaansa. Olen 182 ja painoa 86. Olen normaali ja vaatekoko 42. Jos painoa on yli 100, on läski.
Painoin teiniä yli 70kg ku söin pelkkää roskaruokaa mutta silloin olin "pulleahko" eli kasvot oli ainakin tosi pyöreät. Aikuisempana aloin sitten laihtua kun aloin syömään terveellisemmin, nykyään päälle 30v painan jotain 63-64 kg. Paino ei tästä muutu ylös tai alas, jos en muuta sitten ruokavaliota jotenkin ihan kokonaan (kerran olin 2 kk lomalla ja söin juustopastaa melkein joka päivä ja lihoin 2kg) Pituutta vähä päälle 180cm
Mä oon 190 cm ja painan 80 kg. Joskus olin vielä 74kg. Oon mielestäni normipainoinen.
Mä oon 175,5 ja painan sopivasti. Tosin en ole ikinä pitänytkään itseäni pitkänä. Vaikka eksän(172,5cm)pitkän mielestä, olin suorastaan hongankolistaja.
Olen todella pitkä naiseksi (186 cm) ja painan 68 kiloa. Harrastan jonkin verran liikuntaa, mutta en mitään salitreenejä, joten tässä painossa ei paljon mitään lihasta ole. Itse tykkään olla hoikassa kunnossa, tunnen itseni kevyeksi, jalat ei rasitu painosta, käytän sellaisia vaatteita kuin haluan (kun olin noin 20 kg painavampi en viihtynyt samanlaisissa vaatteissa kuin nyt). Ehkä joidenkin mielestä olen turhan hoikka, mutta pääasia että itse viihtyy omassa kropassaan.
Se on mukavaa, kun pitkä hoikka nainen painaa.
Vierailija kirjoitti:
175/58
En ole anorektikko,vaan " pieniluinen",ja luonnostani hoikka. Syön normaalia ruokaa 5 kertaa päivässä ja pidän hyvästä ruuasta. Ja myös herkuttelen. Annoskoot ratkaisee, oikeaa ruokaa syön riittävästi. Olen myös ns arkiaktiivinen. Kävelen/pyöräilen joka paikkaan ja ulkoilen koirien kanssa.
Niin eli et siis ole luonnostasi hoikka, vaan sinulla on sellaiset elämäntavat, joiden avulla pysyt hoikkana.
Tämän mukaan Borg on 183 cm pitkä, kyllä tuosta ulkomuodosta voisi päätellä että jossakin 70-kilon paikkeilla mennään?
176/ 72kg kaveri luulin että painaa jotain 60kg. Urheilee joka päivä.
60/176