Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia vikoja miehistänne löytyy?

Vierailija
23.10.2006 |

Minun mieheni piereskelee, röyhtäilee, puhuu härskejä ja katselee kokoajan muita naisia. ym. ym.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mun mies ei muista tehdä jotain mitä pitäisi, siis vaikka maksaa laskuja,  viedä työhuoneensa likaisia astioita keittiöön/tiskikoneeseen

-ostaa ruokaa kaupasta aina liikaa esim. appelsiineja 3kg (emme kahdestaan mitenkään voi syödä niitä ennenkuin menevät vanhaksi)

- ei ole kovin innostunut suuseksin antamisesta mulle, ja sormiensa kanssa ei ole myöskään kätevä mitä seksiin tulee

-aika lyhyt (170cm)

-vatsaa alkaa kertyä mutta laihdutus ei häneltä onnistu vaikka puhuu kovasti

-ei ole kovin hyvä puhumaan ongelmista

-ei ole kovin sosiaalinen eli hänellä ei ole montaa kaveria - tukisin kavereiden kanssa kaljalla käyntiä joskus, mutta häbellä ei ole oikein ketään kenen kanssa mennä. lisäksi jos pidämme kotibileet niin 9/10 kutsutusta on mun kavereita tai yhteisiä mutta mun kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieree 24/7, ei kykene nauramaan itselleen, ei osaa keskustella eikä edes normaalisti kommunikoida, käy huorissa, pettää, valehtelee melkein kaikesta, kuppaa multa rahaa, vaikka tuloni ovat max 1/4  hänen tuloistaan, ei maksa velkojaan, kiukuttelee, suuttuu KAIKESTA, mitätöi, manipuloi, hyväksikäyttää, haisee...jne.

Vierailija
4/4 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana mies <3 Olenkin vitsaillut, että hänessä ei ole kuin yksi vika: ruokarajoitteisuus. Ei syö kasviksia, sieniä, sipulia, homejuustoja, marjoja, hedelmiä, oliiveja, kalaa, puuroa, velliä, kiisseliä, mämmiä, laatikoita, keittoja...