Minkälaisia vikoja miehistänne löytyy?
Minun mieheni piereskelee, röyhtäilee, puhuu härskejä ja katselee kokoajan muita naisia. ym. ym.
Kommentit (4)
-mun mies ei muista tehdä jotain mitä pitäisi, siis vaikka maksaa laskuja, viedä työhuoneensa likaisia astioita keittiöön/tiskikoneeseen
-ostaa ruokaa kaupasta aina liikaa esim. appelsiineja 3kg (emme kahdestaan mitenkään voi syödä niitä ennenkuin menevät vanhaksi)
- ei ole kovin innostunut suuseksin antamisesta mulle, ja sormiensa kanssa ei ole myöskään kätevä mitä seksiin tulee
-aika lyhyt (170cm)
-vatsaa alkaa kertyä mutta laihdutus ei häneltä onnistu vaikka puhuu kovasti
-ei ole kovin hyvä puhumaan ongelmista
-ei ole kovin sosiaalinen eli hänellä ei ole montaa kaveria - tukisin kavereiden kanssa kaljalla käyntiä joskus, mutta häbellä ei ole oikein ketään kenen kanssa mennä. lisäksi jos pidämme kotibileet niin 9/10 kutsutusta on mun kavereita tai yhteisiä mutta mun kautta.
Pieree 24/7, ei kykene nauramaan itselleen, ei osaa keskustella eikä edes normaalisti kommunikoida, käy huorissa, pettää, valehtelee melkein kaikesta, kuppaa multa rahaa, vaikka tuloni ovat max 1/4 hänen tuloistaan, ei maksa velkojaan, kiukuttelee, suuttuu KAIKESTA, mitätöi, manipuloi, hyväksikäyttää, haisee...jne.
Minulla on ihana mies <3 Olenkin vitsaillut, että hänessä ei ole kuin yksi vika: ruokarajoitteisuus. Ei syö kasviksia, sieniä, sipulia, homejuustoja, marjoja, hedelmiä, oliiveja, kalaa, puuroa, velliä, kiisseliä, mämmiä, laatikoita, keittoja...
up