Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen elänyt vuosia haastavassa parisuhteessa.

Vierailija
09.08.2022 |

Elämä on kuin vuoristorataa. Mukavia aikoja on hetkittäin. Siinä välissä joko pientä kireyttä, turhautumista jopa riitoja. Asumme eri osoitteissa. Alku vuodet asuimme yhdessä, mutta juurikin tämän haasteellisuuden takia minun aloitteesta muutimme eri asuntoihin asumaan. Molemmilla on omia lapsia, ei yhteisiä. Lapset ovat silti säilyttäneet läheiset suhteet keskenään ja tapailevat toisiaan vapaa-ajalla.
Jopa silloin kun mieheni lapset ovat toisella vanhemmalla .
Tunteeni miestä kohtaan ovat kyynistyneet ja laimenneet näiden vuosien saatossa. En kuule itsestäni tai lapsistani hyvää. Suhteen alussa kehuin ja huomioin miestäni. Se on minulle luontevaa ja pidän sellaisesta. Mutta hiljalleen tämä loppui minulta kun en saanut mieheltäni vastakaikua. Olen pitkään pohtinut eroa. En ole uskaltanut tuota tehdä. Olen jo 2 kertaa rakentanut siltoja uusiin sukulaisiin. Ensimmäisessä liitossani ja nyt tässä nykyisessä. Ja jälleen ne siteet väljähtyisivät eron myötä. Olen perhe/sukukeskeinen. Eron myötä myös kaikki perinteet mitä olemme luoneet sukujemme ja lastemme kanssa rikkoutuisivat. Olisin myös äärettömän pahoillani lastemme puolesta jos eroaisimme. Lapset ovat ikähaitarilta 14-19. Koen että olen suurimmaksi osaksi nyt tässä suhteessa juurikin noiden suku siteiden ja perinteiden takia. Odotan myös paljon tulevaisuudesta kun lapsemme kasvavat, aikuistuvat ja rakentavat omaa perhettään. Ajatus että perheemme kasvaisi tuolla tavalla on aivan ihana! Kärsin siitä millainen suhteemme on mieheni kanssa. En kuitenkaan usko että tilanteet tulevat muuttumaan. Hän on sisäänpäin kääntyvä, hiljainen , minä taas avoin ja sosiaalinen. Ajatus yksin jäämisestä myös ehkä jännittää. Vaikka koen yksinäisyyttä myös tässä suhteessa, niin suren jos jään loppuelämäkseen yksin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se onkin niin vaikea lähteä, eikä enää palaisi. Itse olen elänyt haastavassa suhteessa vain reilut puoli vuotta, ja tämä vuoristorata tekee hulluksi.

Mutta tänäänkin olen kuullut taas loukkauksia, kai se on vaan uskottava ettei tässä ole vaihtoehtoja.

Vierailija
2/4 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, nyt itseä niskasta kiinni, pärjäätte niin paljon paremmin ilman noita surkimuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos menisit sexihepeneissä kiertelemään Kallion katuja ja löytäisit sieltä työn vaikka thaikkuhuoran perseenrasvaajana?

Vierailija
4/4 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aivan naiselta jonka kanssa hetken koetin olla, vaan kun oli niin vaikeeta ja vuoristorataa. Hän myös pelkäsi yksin jäämistä/kuolemista ja minusta vähän tuntuu että se on siinä se vääränlainen parisuhteeseen ajava voima hänellä. Sen vuoksi lienee tuomittu toistamaan tätä epäonnistuvaa parisuhdekaavaansa sinne kuolemaansa asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi