Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä teistä tämä työpaikkailmoitus kuulostaa? (sairaanhoitajan)

Vierailija
09.08.2022 |

https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/sairaanhoitajia-liedon-varahenki…

Onko palkka ja vaatimukset linjassa, ja ylipäänsä kuulostaisiko tuo työ sinusta mielekkäältä ja mielenkiintoiselta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimin hetken aikaa varahenkilönä ja ei ikinä enää sellaista hommaa! Rekrytoitaessa oli ihan eri puheet kuin mitä käytännön työ oli: pelkkää heittopussina oloa, jatkuvaa varalla oloa kun työvuorot vaihtuivat lennosta. Työ perustui jatkuvaan ja äkilliseen vuoronvaihtoon ja ylitöihin. Ei sellaista kukaan jaksa.

Meillä tehdään itse työvuorolistat, eikä vuoroja tarvitse julkaisun jälkeen vaihdella, ellei itse halua. Ei meillä mitään varallaoloa ole. Ennen työvuoron alkua katsotaan, minne on varaus ja sinne mennään. Olitko siis ihan vakituisena varahenkilöstössä vai keikkalaisena?

Olin ihan vakituisessa toimessa kunnalla. Työvuorolistat tuli kuukaudeksi, mutta työvuoro vaihtui keskimäärin neljänä päivänä viikossa. Esimies ei kysellyt suostumusta, ilmoitti edellisenä iltana tai samana aamuna vuoronvaihdosta. Sanomattakin selvää, että ihan laitonta touhua ja siksipä varsin nopeasti sanoin heipat ko. paikkaan.

Vierailija
22/26 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimin hetken aikaa varahenkilönä ja ei ikinä enää sellaista hommaa! Rekrytoitaessa oli ihan eri puheet kuin mitä käytännön työ oli: pelkkää heittopussina oloa, jatkuvaa varalla oloa kun työvuorot vaihtuivat lennosta. Työ perustui jatkuvaan ja äkilliseen vuoronvaihtoon ja ylitöihin. Ei sellaista kukaan jaksa.

Meillä tehdään itse työvuorolistat, eikä vuoroja tarvitse julkaisun jälkeen vaihdella, ellei itse halua. Ei meillä mitään varallaoloa ole. Ennen työvuoron alkua katsotaan, minne on varaus ja sinne mennään. Olitko siis ihan vakituisena varahenkilöstössä vai keikkalaisena?

Olin ihan vakituisessa toimessa kunnalla. Työvuorolistat tuli kuukaudeksi, mutta työvuoro vaihtui keskimäärin neljänä päivänä viikossa. Esimies ei kysellyt suostumusta, ilmoitti edellisenä iltana tai samana aamuna vuoronvaihdosta. Sanomattakin selvää, että ihan laitonta touhua ja siksipä varsin nopeasti sanoin heipat ko. paikkaan.

No ei tuollaiseen pidä suostua. Mukavaa hommaa se on kun osaa pitää puolensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa. Varahenkilö on heittopussi. Ei omaa työhteisöä ja aamulla voi tulla käsky mihin vain. Työntekijän hyväksikäyttöä. Pitää hallita joka alue.

Vierailija
24/26 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa työssä vie ikuisuuden oppia kaikki työt ja käytännöt, eikä työkavereitakaan oikein opi tuntemaan.

Vierailija
25/26 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskasvatuksen varahoitaja on hyvässä/pahassa lykyssä kyllä varsinainen heittopussi eri talojen välillä. Siinä on työ, jossa uupuu aivan varmasti. Olet vain tulipalojen sammuttaja, aina on vastassa täysi kaaos. Ei nämä varahoitajien palkkaamiset poista alan yhä vain syvenevää kriisiä.

Vierailija
26/26 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei. Lyhyt pesti, jatkosta ei tietoa. Korvataanko oman auton käyttö ja bensakulut? Ne taitaa palkata porukkaa kotisairaanhoitoon. Ilmoitukseen on kyllä nähty vaivaa, kieltämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän