Onko suvussasi luuseria ja mustaa lammasta?
Miehen serkku on kyllä sellainen. Oli kuulemma jotain kiukunut, kun häntä emme pyytäneet kesäjuhliin, vaikka muut miehen serkut kutsuimme. Ei vaan jaksa, kun on niin eri planeetalta kuin muuta ja eri jutut ja ideologiat. Ei ole keskusteltavaa, niin miksi roikottaa väkisin mukana? Jos lapsena ovatkin leikkineet, mielestäni enää turha vetää nukypäivään 80 ja 90 luvulla tapahtuneita asioita.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se luuseri ja musta lammas.
Selitän tämän niin, että suvussani on tosi korkeasti kouluttautuneita, joilla on hienot autot, veneet, talot ja muut systeemit.
Minä en arvosta noista yhtäkään. Olen "taivaanrannan maalari" ja kaiken maailman haihattelija.
Teen kuitenkin töitä elääkseni, mutta vastuussa olen vain itsestäni. Joskus mietin, että miksi vähissä varoissa olevat lisääntyvät ja ne lapset eivät saa sellaista elintasoa, mitä tarvitsisivat. Ei mitenkään materiaalisesti rikasta elämää, mutta sellaista tavallista; koti, ruokaa ja vaatteet eikä riiteleviä vanhempia.
Jokainen joka ei suostu mukaan kulutushysteriaan ja Kiinassa tehdyn muoviroskan loputtomaan ostamiseen on meidän suvussa musta lammas. Meidän suvussa on ainoastaan varakkaita KULUTTAJIA.
No varmaan monen mielestä se olisin minä. Koska olen työtön, enkä ole kerännyt omaisuutta.
Mutta mulla on ihana suku, eikä kukaa suhtaudu mitenkään penseästi minuun.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se luuseri ja musta lammas.
Sama. Rikkaiden, menestyneiden ja älykkäiden perheellisten minä keski-ikäinen työtön vailla koulutusta tai parisuhdetta olen se jota pilkataan ja jolle nauretaan. En tämän takia ole ollut sukulaisiini missään yhteydessä kymmeniin vuosiin.
Tämä musta lammas aikoo nyt lähteä ostamaan viiniä Alkosta. Sukuhan ei sitä tiedä ja jos tietäisivät niin paheksuisivat.
Sain juuri maalattua kaksi viikkoa työstämäni taulun ja nyt katselen sitä. Vaatii viiniä.
Voi olla, että en jaksa lähteä, kun luomistyö vei voimat. Katsellaan.
Pahinta olisi, jos polkupyörästäni olisi varastossa kumit tyhjenneet.
Minä olen mutta en välitä pätkääkään. Eläköön omaa elämäänsä niin kuin haluavat; minä elän omaani.