Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suvussasi luuseria ja mustaa lammasta?

Vierailija
09.08.2022 |

Miehen serkku on kyllä sellainen. Oli kuulemma jotain kiukunut, kun häntä emme pyytäneet kesäjuhliin, vaikka muut miehen serkut kutsuimme. Ei vaan jaksa, kun on niin eri planeetalta kuin muuta ja eri jutut ja ideologiat. Ei ole keskusteltavaa, niin miksi roikottaa väkisin mukana? Jos lapsena ovatkin leikkineet, mielestäni enää turha vetää nukypäivään 80 ja 90 luvulla tapahtuneita asioita.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se luuseri ja musta lammas.

Vierailija
2/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä kirjaimellisesti mustia lampaita rupeaa jo monilla olemaan, valitettavasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen punasinimustavihreä lammas.

Kaikissa suvuissa on rikollisia, pahantekijöitä ja muita syrjäytyneitä. Laske vaikka, kuinka monta esivanhempaa sinulla on 300 vuotta taaksepäin. 2 potenssiin 10.

Vierailija
4/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole luuseri, mutta toisen sukuni mustalammas.

R a s i s m i a.

Vierailija
5/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko luuseri muka sama asia kuin musta lammas? Pitäisi kysyä, onko suvussa luuseria ja/TAI mustaa lammasta.

Vierailija
6/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla.

Vierailija
7/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla eri jutut ja ideologia ja mikä siis tekee luuserin?

Vierailija
8/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi ilmoittautuu. En ihan tiedä miksi olen musta lammas, olen kouluttautunut, mulla on hyvä työpaikka, huolehdin asioistani, mutta silti teen perheen mielestä kaiken aina väärin.

Vierailija
9/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukumme musta lammas kuoli jo huumeidenkäyttön seurauksiin.

Vierailija
10/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko luuseri muka sama asia kuin musta lammas? Pitäisi kysyä, onko suvussa luuseria ja/TAI mustaa lammasta.

Saman arvoisia ainakin

Vierailija
11/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos onkin yksi valkoinen lammas ja muut "mustia lampaita" vaikka väittävät olevansa valkoisia? Onko niin päin käynyt. Entä voiko lammas muuttua lammaskoiraksi.

Vierailija
12/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Ainoa ikisinkku, kenellekkään en ole kelvannut ja tuskin tulen kelpaamaankaan... Olen myös ainoa lapseton.

Vierailija
13/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle uskoteltiin vuosikymmenet että se olen minä. Menin surkeuksissani terapiaan, jossa sainkin  uusia näkökulmia asiaan. Asetelma kääntyikin täysin ja ne todelliset surkimukset ja luuserit tulivatkin esille. Nyt sitten yksinäiset vanhukset itkevät kun heitä ei käydä katsomassa. Nyt minä sitten olinkin puheissa se perheen kiltti tyttö, joka aina huolehti muista. Vuosikymmenet minua kuitenkin lytättiin ja väheksyttiin, jotta en muistaisi ja tajuaisi mitä minulle lapsuudessa tehtiin, eli väkivaltaa sen kaikissa muodoissa. Sisarukseni pääsi kaikesta kuin koira veräjästä, sai kaiken mitä halusi ja silti oli kateellinen joka murusesta joka minulle herui. En pidä yhteyttä, pärjätköön omillaan, kuten minäkin olen joutunut pärjäämään aina.

Vierailija
14/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätellen siitä miten sukuni on minua kohdellut, pitävät he ilman muuta minua luuserina ja mustana lampaana.

Omasta mielestäni olen ihan normaali, vaikka kyllä elämäntavoiltani ja periaatteiltani erilainen kuin he – ja voi kauhistus: muuttanut muualle leipäni tienaamisen vuoksi.

.

Olisi pitänyt pysyä synnyinpaikkakunnalla ja olla arvoiltani ym täysin samanlainen kuin he.

.

Kyse on siis näkökulmasta eikä faktoista.

Vierailija
15/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni enää turha vetää nukypäivään 80 ja 90 luvulla tapahtuneita asioita.

Tottakai vanhat vääryydet puhuttavat jos niitä ei ole korjattu. Tottakai syylliset haluavat lakaista kaiken maton alle. 

Vierailija
16/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kai se olen. Olen siis ihan tavallinen, töissäkäyvä perheenäiti mutta olen avioliitossa naisen kanssa ja muuttanut pois synnyinpaikkakunnaltani. Lisäksi olen käynyt yliopiston, eihän sellainen sovi naiselle. Itseasiassa sukuni on täysin vakuuttunut siitä, että yliopiston käyminen teki minusta lesbon.

Kyse on ehkä näkökulmasta, kaikki me ollaan oikeasti saman arvoisia.

Vierailija
17/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi. Ulisee kun ei oo rahaa mutta ei edes aio töihin, väittää hakevansa mutta todellisuudessa ulisee työhaastattelussa sairaskertomuksensa, joloin viimeistään saa haluamansa eli jää ilman paikkaa.

Haluaa muuttaa edullisempaan asuntoon mutta ei saa aikaiseksi, löytää joka asunnosta jotain älyttömiä vikoja. Ruikuttaa kaikesta, kadehtii muita ja puhuu pahaa selän takana. Mustamaalaa muita äitinsä kanssa kilpaa, koittaen kiillottaa omaa sädekehäänsä. Todellisuudessa kumpikin luusereita, eivät ole juurikaan veroja makselleet kun ovat vaan muiden maksamilla verorahoilla elelleet koko ikänsä.

Ajatusmalli heillä se, että heillä on oikeuksia mutta ei velvollisuuksia

Vierailija
18/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole luuseri, mutta toisen sukuni mustalammas.

R a s i s m i a.

Tultiin sanomaan jo kun oli  teini (fiksu, terve, hyvännäköinen ja menestyvä, en juonut, en narkannut, en ollut häirikkö) että sun  pitää muuttuu. Vasta sen jälkeen suku voi ottaa suhun kontaktii.

En tiedä vieläkään miten olisi pitänyt muuttua, koska sitä ei täsmennetty. Joten jättäydyn ulkopuolella toisen sukuni tapaamisista.

Toinen sukuni hyväksyy minut täysin. Mikä huima ero.

sama

Vierailija
19/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon musta lammas. Tai ennemminkin yksinäinen susi.

Vierailija
20/27 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se luuseri ja musta lammas.

Tätä olin tulossa laittamaan :D Koska se on totta.. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä