Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen paljon onnellisempi ja terveellisempi ihminen silloin, kun käyn töissä. Mites muilla?

Vierailija
09.08.2022 |

Vapaa-aikakaan ei tunnu miltään, kun työttömänä on pelkästään sitä. Töissä tapaa muita ihmisiä, tulee rutiinit, ja ei ole taloudellisia huolia. Raha ei tuo onnea, mutta rahaongelmat tuhoavat onnen. Työttömänä yleensä myös aina lihon, työssä sitten laihdun taas normaaliksi ja syömisestäkin tulee normaalia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaihtoehdot on köyhänä kotona ja ok tulot töissä, varmaan sama mulla. Mutta kyllä jos olisii rahaa, uskoisin olevani onnellisempi ilman työtä. Omista vanhemmistakin huomaa miten he alkoi oikein kukoistaa kun pääsivät eläkkeelle. Aina lihava äiti sai laihdutettua kilot pois, alkoivat harrastaa entisiä harrastuksiaan, matkailla, kuntoilla. Ovat vähän kuin eri ihmisiä, varsinkin äiti joka aina oli stressaantunut ja levoton työvuosinaan. Nykyään hän on rento ja mukava ihminen eikä enää kireä kuin viulunkieli. Minussa on sitä samaa stressitaipumusta ja luulisin että olisin onnellisempi ilman työtä, mutta tosiaan, ei millään peruspäivärahalla todellakaan. Mutta jos nyt lottovoiton saisin niin ;)

Vierailija
2/4 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta, jos olisi mahdollisuus olla työttömänä niin varakas, että voisi täyttää kalenterin mielekkäillä harrastuksilla. Niin sehän olisi sitä unelmaa. Mutta todella harvalla on työttömänä tälläistä mahdollisuutta. Oikeasti sitten lasketaan senttejä ja käydään leipäjonossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen terveempi ja onnellisempi kun en käy aamup töissä. Teen töitä yleensä päivällä/ iltapäivällä omalla toiminimelläni

Vierailija
4/4 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä en ole ollut, mutta minulle pelkkä 4 viikon kesälomakin on jo liikaa vapaa-aikaa. Aika käy pitkäksi ja omat ajatukset kyllästyttää. Alakulo hiipii ja tekisi mieli vain tissutella ja katella Netflixiä. Ihanaa, kun työt taas jatkuu. Olen ihan eri ihminen, kun on kunnon rutiinit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi