Kokeilkaa noita julkkisten/instabeibe ym käyttämiä filttereitä!
Kokeilin niitä itselleni ja voi kamala kuinka eri näköiseksi muutuin!
Onko näillä niin huono itsetunto että pitää noita filttereitä käyttää? Säälittävää.
Kommentit (16)
Instagramissa voi valita kameraan filtterin. Löytyy nimillä, jotka näkyvät niissä storeissa.
Tiktokissa myös on noita filttereitä, jotka muuttavat omat kasvot täysin erilaisiksi.
Ainakin kannattaa kokeilla my life maria hewitt tai jotenkin noin.
Muokkaako ne naamaa yhtä radikaalisti kuin snapchatin filtterit? En omista Instagramia,siksi kysyn.
Siksi ne niitä filttereitä käyttää, kun muuten ovat ihan tavallisen näköisiä. Filttereillä jokainen voi olla kaunotar.
Mä en ole. niitä kokeillut, mutta FaceTunella kokeillut muokata kasvojani kuvaan. Sillä sai itsestä ihan täysin eri näköisen. Töks vaan niin rypyt lähti. Naaman muotoakin voi työnnellä erilaisiksi eri paikoista siihen tarkoitetulla työkalulla. Silmiä ja huulia voi isontaa, hampaat valkaista. Voi vaikka jopa tehdä hymyn kuvaan jossa sitä ei ennestään ole. Meikkityökalulla saa meikin kuvaan jsosa sitä ei ole.
Ja myönnän, että mun Tinder kuva on vähän käsitelty. Mutta vain vähän, jos minä 48 v akka laittaisin semmoisen missä näytän 25-vuotiaalta, niin nehän järkyttyisivät jos näkisivät tosielämän version. Mutta ei se pieni silmien suurrennos ja ryppyjen silotus haittaakaan.
Mitä ne ovat ja mistä löytää? Itse menen luomuna kuvissa, sillä olisi pikkaisen noloa kun ihmiset näkisivät sinut livenä ja olisitkin ihan eri näköinen kuin kuvissa.
Vaikea käytää kun en ole kummassakaan some foorumissa.Huviksen katsonut ihmisten brofileita jotka elämässäni on.Mutta todella harvoin näyttävät livenä naamansa eli tapaavat. Kovin ovat naiset kauniitä profiili kuvassa. Viime näkemästä vaan nuortuneet kun välissä 2-4 v. Ihme ja kumma. Useimmilla profiilissa teini aikojen koko vartalo kuva mukana hoikkana. Mutta ei vartaloa reali-ajassa, Miksi? Vain naama muokattuna tai filtterin läpi. Ihme ja kumma eivät kerkkiä tavata?
Ei tarvii ku näytän hyvältä ilman.
Surullista. Ensin vedetään 40v asti biletystä ja sitten tunderöidään kuvilla joista muokattu 15v pois. Jäikö jotakin tekemättä siinä välissä? Miksi itsenäinen vahva mumm.. nainen ylipäätään on tinderissä tai hakee seuraa. Jaksaa jaksaa, karuselli pyörii.
Ei heillä ole huono itsetunto. Se kuvien laittaminen nettiin on heidän työtään.
Vierailija kirjoitti:
eikö työkseen voi laittaa itsestään ihan oikeita kuvia sen näköisenä kun on
Yhden filtterin nimi on no filter vaikka filtterin tekemät muutokset ovat isoja.
Muokkaamalla saa enemmän seuraajia, jotenkin tuntuu, että tässä kohtaa mies on vielä tyhmempi kuin nainen, kun se seuraa vain tarpeeksi kaunista naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö työkseen voi laittaa itsestään ihan oikeita kuvia sen näköisenä kun on
Yleensä ei kannata. Voit toki kokeilla, millaisille tienesteille pääset.
Missä niitä voi kokeilla?