Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lähetän työhakemuksen sähköpostitse

Vierailija
23.10.2006 |

kannattaako hakemus ja ansioluettelo molemmat laittaa viestiin liitteeksi ja itse viestiin vain lyhyesti esittely ja maininta että hakemus ja cv on liitteenä? Vai pitäisikö hakemus laittaa suoraan viestiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viestiin lyhyt esittely.

Vierailija
2/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaikka viestissä mainita, että soitin työpaikalle, niin muistavat minut (soitin siis ja kyselin lisätietoja).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse pidän parempana tapaa, jossa hakemus ja cv ovat liitteenä (voivat olla samassa tiedostossakin).

Tämä ihan vaan siksi, että ulosprintattuna liitteenä jätetyt hakemukset näyttävät siistimmiltä kuin sähköpostiviestiin ympätyt hakemukset.

Vierailija
4/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu vuoden hakenut oman alan töitä ja nyt haluan kaikki järeät aseet käyttöön ;)

Vierailija
5/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni suomalaiset ovat vielä hiukan sovinnaisia tuon kuva-asian suhteen. Itse en laittaisi - ja kyllä - minäkin hiukan hymähtelisin kuvansa laittaneelle hakijalle.

Vierailija
6/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä ei ilmoituksessa pyydetty eikä myöskään mainittu siistiä ulkonäköä tms. No ehkä jätän kuvan pois ;)

ap

Vierailija
7/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kai koetaan jotenkin oman ulkonäön korostamiseksi tms? Toisaalta se on kyllä hyvä tapa erottua joukosta ja jäädä valitsijoiden mieleen, etenkin jos kyseessä on edustustyö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi