Mitä ajattelet yksin baarissa istuvasta miehestä jolla tuoppi ja puhelin seuranA?
Kommentit (32)
Olen miettinyt joskus mennä oluelle kirjan kanssa lähikapakkaan, joka vähän hienompi paikka kuin perusräkälä, laaja tarjonta eri oluita ja kalliit hinnat. Mutta, olen tullut lopputulokseen, että hiukka säälittäväähän tuo olisi. Vaikea noihin baareihin on mennä miehenä yksin istumaan, kun ei oikein voi lähestyä naisia vaikuttamatta hieman tunkeilevalta. Eri asia isomman porukan kanssa käydä baarissa, kun voi epäonnistuneen lähestymisen jälkeen vain kadota porukkaan, yksin pakit saaneena jäämällä baarin nurkkapöytään häpeillen istumaan olet lähinnä naurunaihe. Juon kotona ja tinderöin :D Luuseri, tiedän.
Joku ujo inseli joka odottaa että naiset lähestyisi häntä kunhan vaan istuu nurkkapöydässään. Lähtee sitten katkerana ylikselle raivoamaan kun kukaan nainen ei tullutkaan pöytään istumaan.
Saako baarissa juoda jotain yksin jos ei edes halua sillä hetkellä tutustua kehenkään jolloin on katsottava tv:tä siellä, tai luettava lehteä kun seinään tuijottaminen se vasta friikin tekeekin. Baarien ongelma on aina ollut ettei siellä ole "tekemistä" yksin oleville henkilöille vaan koko toiminta perustuu siihen että naama riittää seuran saamiseen jollon kaksi on porukka mutta jos yksin tullut ei pääsekkään porukkaan? Niimpä.
Seuran hakumielessä miehen yksin oleminen baarissa on kuin junakolari.
Konkareiden suosittelema tapa on opetella tanssimaan. Silloin, vain silloin, yksin liikkeellä oleva mies voi jopa löytää pysyvämpää seuraa tanssipaikoilta. Kunhan osaa tanssia. Siis muutenkin kuin nytkyttää paikallaan :D
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt joskus mennä oluelle kirjan kanssa lähikapakkaan, joka vähän hienompi paikka kuin perusräkälä, laaja tarjonta eri oluita ja kalliit hinnat. Mutta, olen tullut lopputulokseen, että hiukka säälittäväähän tuo olisi. Vaikea noihin baareihin on mennä miehenä yksin istumaan, kun ei oikein voi lähestyä naisia vaikuttamatta hieman tunkeilevalta. Eri asia isomman porukan kanssa käydä baarissa, kun voi epäonnistuneen lähestymisen jälkeen vain kadota porukkaan, yksin pakit saaneena jäämällä baarin nurkkapöytään häpeillen istumaan olet lähinnä naurunaihe. Juon kotona ja tinderöin :D Luuseri, tiedän.
Ihan samaa olen itsekin ajatellut tehdä, eli kirjan kanssa baariin. Mutta en tietenkään panisi pahakseni, jos saisin sieltä seuraa jostain mukavasta naisesta. Kirjan kanssa ei ehkä vaikuttaisi niin säälittävältä, kun siinä on sitten jotain "tekemistä".
Ajattelen, että siinä kiehtova, hyvä saalis
Ei vauva.fi forumia voi selvinpäin selata.
Mä käyn välillä ihan yksin leffassa tai kaljalla koti-tai ulkomailla. Mitä ihmeellistä siinä on?
Mä muistan joskus vähän alle parikymppisenä silloin poikaystäväni pelasi koneellaan jatkuvasti ja jostain kunnan syystä en eronnut vaan roikuin tässä aivan kamalassa suhteessa melkein pari vuotta. No, kerran oli pe- tai la-ilta ja sain tarpeekseni telkkarin tuijottamisesta kun poiccis taas vaan pelaili, niin marssin lähimpään pubiin ja aloin juomaan. Olin täysin yksin ja silloin ei ollut edes älypuhelimia. En muista enää siitä illasta oikein mitään, koska siitä on jo 20 vuotta, mutta muistan olleeni pienessä humalassa ja että juttuseuraa riitti koko illan. Joten en ajattele mitään pahaa, jos joku on yksin liikenteessä vaikka sillä oluelle. Jos kyse ei ole mistään alkoholistista, niin se vaatii jopa aikamoista rohkeutta mennä ja tehdä yksinään mitä haluaa.
Odottaa joko kaveriaan tai tyttöystävää/ vaimoa.
Ehkäpä treffit jonkun kundin kanssa.
Vastailee naisten innokkaisiin viesteihin tai kyttää joko joku nainen on whatsappissa viimeksi paikalla ja jos on nii heti lykkää viestiä hänelle....😊