Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset avautuvat ongelmistaan juuri minulle?

Vierailija
08.08.2022 |

Niin kuin minulla olisi yhtään enempää kapasiteettia kuin muillakaan. mitään eivät halua itse tehdä tai muuttaa, mutta avautua pitää saada. Koskaan ei kysy minun vointia saati haluanko kuunnella. Koskaan ei ole minun vuoroni saada tukea.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta huokuu (harhaanjohtavasti) empatia?

Vierailija
2/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susta huokuu (harhaanjohtavasti) empatia?

On kyllä harhaa koska oikeasti ei voisi vähempää kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kiltti etkä haasta heitä muuttumaan.

Vierailija
4/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu mulla!!!

Ihmiset avautuvat mulle vaikeuksistaan ja jopa noloista intiimivaivoista, kuten viime viikolla töissä yksi vastakkaista sukupuolta oleva... Sanoi, ettei ole kertonut vaivasta töissä kellekään muulle.

Mulle joku joskus sanoi, että vaikutan hyväntahtoiselta, hyväsydämiseltä, rauhalliselta, luotettavalta ja siltä, etten tuomitse ketään.

Ulkokuoreni tosiaan hämää. Olen joo kyllä luotettava ja hyväntahtoinen noin yleisesti, mutten hitto jaksaisi yhtään kuunnella ketään yhtään mistään asiasta, mutta viimeiseksi kenenkään vaikeuksista tai vaivoista. Enkä ole kenenkään terapeutti, sitä roolia mulle tarjotaan miltei jokaisessa ihmissuhteessani.

Vierailija
5/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nuo heille, mitä sanot tuossa tekstissäsi täällä. Ja ohjaa heidät palstalle avautumaan tai kriisipuhelin. Sano ettet osaa auttaa ja suu kiinni.

Vierailija
6/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa sanoa ei etkä myöskään pyytää/etsiä tukea itsellesi?

Vierailija
7/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama juttu mulla!!!

Ihmiset avautuvat mulle vaikeuksistaan ja jopa noloista intiimivaivoista, kuten viime viikolla töissä yksi vastakkaista sukupuolta oleva... Sanoi, ettei ole kertonut vaivasta töissä kellekään muulle.

Mulle joku joskus sanoi, että vaikutan hyväntahtoiselta, hyväsydämiseltä, rauhalliselta, luotettavalta ja siltä, etten tuomitse ketään.

Ulkokuoreni tosiaan hämää. Olen joo kyllä luotettava ja hyväntahtoinen noin yleisesti, mutten hitto jaksaisi yhtään kuunnella ketään yhtään mistään asiasta, mutta viimeiseksi kenenkään vaikeuksista tai vaivoista. Enkä ole kenenkään terapeutti, sitä roolia mulle tarjotaan miltei jokaisessa ihmissuhteessani.

Kuulostaapa tutulta. Pahin mulla oli kun olin lääkärissä valittamassa joitain vaivaani, ja lopulta päädyimme keskustelemaan lääkärin uravalinnasta ja hänen vaikeuksistaan ko. työpaikassa. ?? 

Vierailija
8/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama juttu mulla!!!

Kuulostaapa tutulta. Pahin mulla oli kun olin lääkärissä valittamassa joitain vaivaani, ja lopulta päädyimme keskustelemaan lääkärin uravalinnasta ja hänen vaikeuksistaan ko. työpaikassa. ?? 

Mulle avautuu terapeutitkin.

Ap

Vierailija
9/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden henkilön, joka tosi paljon samantyyppinen kuin ap. Hän on semmoinen ihminen (ja itsekin myöntää) että ei vain osaa sanoa juuri koskaan EI. Kysytään erilaisiin juttuihin ja mielipiteitä. Minusta hänellä aina semmoinen perusolemus ja -ilmekin kasvoilla. Kuin teflonia, sorry vertaus.

Jos sua ap häiritsee ihmisten murheiden "kaatopaikkana" oleminen, ilmaise se. Tämä keskustelupalsta voi auttaa sinua vain rajallisesti!

Vierailija
10/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet neutraali tyhjä taulu johon muut heijastavat ongelmansa.

Vierailija
11/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päästä liiasta empaattisuudesta eroon?

Vierailija
12/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalinen tilanteni vuosi kymmeniä. 3-4 vuotta sitten lopetin muiden roskalaaikkona olon.Jätin heidät taakseni, 2 viikkoa meni ja aloin voimaan hyvin. Eli sulje ovi heidän nenän edestä ja ala avaa uusia ovia.Yhtään uusia valittajia älä ota elämääsi enää.

Vierailija
13/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastavat omaa ääntään.

Vierailija
14/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä osaat kuunnella. Tervetuloa hyvien kuuntelijoiden riesaan.

Vierailija
15/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinulla on pienemmät ongelmat.

Vierailija
16/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on se hyvä ettet sinä ole kuitenkaan sosiaalityöntekijä, jos ihmettelet miksi ihmiset avautuvat sinulle

Vierailija
17/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten päästä liiasta empaattisuudesta eroon?

En tiedä 😭

Vierailija
18/21 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blockaa kaikki avautujat.

Vierailija
19/21 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kätevä jäteastiat. Joudut tuntemaan tunteet joita muut eivät siedä.

Vierailija
20/21 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on otsassa tatuointi: "Kerro ongelmasi, minä kyllä kuuntelen"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi