Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu, jos laitat 2-5 -vuotiaan lapsesi eteen karkin ruokailun alussa?

Vierailija
08.08.2022 |

Vaikkapa siis silloin kun lapsi tulee pöytään lounaalle tai iltapalalle. Etkä sano karkista mitään. Laitat sen vain lapsen eteen pöydälle tai vaikka lapsen tyhjälle lautaselle ennen ruokaa. Mitä lapsi tekee?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisivät että miksi tässä on karkki ja saako sen syödä.

Vierailija
42/50 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuollainen lautasen viereen asetettu karkki on tarkoitettu syötäväksi. Ei tarvitse kysyä lupaa sen syömiseen. Tämä koskee kaikenikäisiä.

Meillä sama. Kiinnosti vain miten muilla. Oma lapseni ei silti syö sitä karkkia vaikka tosiaan saisi syödä eikä mitään lupaa tarvisi kysyä.

Ap

No miksi ei syö? Eikö syö mitään muutakaan, mitä on laitettu/hän on laittanut lautaselleen?

Mikä tämän kyselyn tarkoitus on? Sekö, että lapsesi ei syö mitään vierasta ja hän ei tiedä mikä on karkki? Vaiko se, että hän ei syö edes karkkia?

Kyselyn tarkoitus on ihan uteliaisuus. Kävin kylässä perheessä, jossa karkkiin piti kysyä lupa ja tulipa vain mieleen tällainen kysymys, josta tein aloituksen. Ap

Et vaikuta ihan normaalilta. Voimia niille joiden on pakko sinun kanssasi elää.

Aivan ohis, mutta veikkaisin ettei kukaan elä sinun kanssasi.

-ei ap.

Minun kanssani elää ihana aviomieheni, jo yli 20 vuotta. Mutta kiitos arvauksesta! :-)

Menopaussi lienee sitten pahana. Mutta ehkä ihanan aviomiehen kannalta voi olla hyväkin, että purat pahaa oloa tuntemattomiin täällä.

Kiitos edelleen arvauksesta, mutta eipä ole menopaussiakaan vielä. Mutta täysin riippumatta minun mahdollisista ominaisuuksistani, aloittaja itse antaa itsestään vaikutelman aika lailla sietämättömästä ihmisestä. Kuka normaali tekee hypoteettisia aloituksia tilanteista jotka eivät häntä itseään mitenkään koske? Minulla on Vauva-palstan käyttäjänä oikeus vaatia että täällä ei ole moista roskaa.

Mikäs ihmeen palstapoliisi sinä olet. Kyllä tänne saa tehdä hypoteettisia aloituksia. Ja aloituksia, jotka koskee tuttavan asioita mutta ei omia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä karkki se on.

Vierailija
44/50 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on ihan kiinnostava kysymys vaikka onkin hypoteettinen. Minäkin mietin usein erilaisia hypoteettisia ja teoreettisia kysymyksiä, ne on kaikkein kiinnostavimpia.

Vierailija
45/50 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sen ja niin tekisin minäkin terveisin äiti.

Typeriä tällöiset "kokeet"!

Vierailija
46/50 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on ihan kiinnostava kysymys vaikka onkin hypoteettinen. Minäkin mietin usein erilaisia hypoteettisia ja teoreettisia kysymyksiä, ne on kaikkein kiinnostavimpia.

Kannattaisi varmaan ilmaista aloituksessa että kyse hypoteettisestä pohdinnasta tai kuten tässä - tuttavaperheen sairaan tavan hämmästelystä omituisen aloituksen kera. Kaikenlaisia idioottimaisia "kokeita" typerät vanhemmat lapsillaan tekee, kuten millainen ilme taaperolla kun annatkin päärynän sijaan sitruunalohkon käteen öhö öhö. Kertoo ylipäätään suhteesta ruokaan ja makeisiin että tuollainen "hypoteesi" tulee mieleen. Miten taaperosi reagoisi jos vääntäisit ison jöötin keskelle olkkaria. Koskisiko ilman lupaa jos puolihuolimattomasti sanoisit että se kakka nyt on siinä. Kaikenlaista.

Vierailija
47/50 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuollainen lautasen viereen asetettu karkki on tarkoitettu syötäväksi. Ei tarvitse kysyä lupaa sen syömiseen. Tämä koskee kaikenikäisiä.

Meillä sama. Kiinnosti vain miten muilla. Oma lapseni ei silti syö sitä karkkia vaikka tosiaan saisi syödä eikä mitään lupaa tarvisi kysyä.

Ap

No miksi ei syö? Eikö syö mitään muutakaan, mitä on laitettu/hän on laittanut lautaselleen?

Mikä tämän kyselyn tarkoitus on? Sekö, että lapsesi ei syö mitään vierasta ja hän ei tiedä mikä on karkki? Vaiko se, että hän ei syö edes karkkia?

Kyselyn tarkoitus on ihan uteliaisuus. Kävin kylässä perheessä, jossa karkkiin piti kysyä lupa ja tulipa vain mieleen tällainen kysymys, josta tein aloituksen. Ap

Et vaikuta ihan normaalilta. Voimia niille joiden on pakko sinun kanssasi elää.

Aivan ohis, mutta veikkaisin ettei kukaan elä sinun kanssasi.

-ei ap.

Minun kanssani elää ihana aviomieheni, jo yli 20 vuotta. Mutta kiitos arvauksesta! :-)

Menopaussi lienee sitten pahana. Mutta ehkä ihanan aviomiehen kannalta voi olla hyväkin, että purat pahaa oloa tuntemattomiin täällä.

Kiitos edelleen arvauksesta, mutta eipä ole menopaussiakaan vielä. Mutta täysin riippumatta minun mahdollisista ominaisuuksistani, aloittaja itse antaa itsestään vaikutelman aika lailla sietämättömästä ihmisestä. Kuka normaali tekee hypoteettisia aloituksia tilanteista jotka eivät häntä itseään mitenkään koske? Minulla on Vauva-palstan käyttäjänä oikeus vaatia että täällä ei ole moista roskaa.

Minä taas en ihmettelisi vaikka olisit aloittaja itse. Sen verran kova on tarpeesi pitää roskaksi kuvailemaasi ketjua esillä.

48/50 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisi sen heti ja pyytäisi lisää.

Vierailija
49/50 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ketun koirakoulu ap:lla on? Syökö ilman lupaa. Mitä lupaa? Itsehän sen siihen lautaselle nokan eteen laitoit ruokapöytään! Inhoan muuten niitä koirankiusaamismetodeja jossa rekkua kiusataan herkun kanssa ja kuola valuen odotutetaan vaikka kuinka kauan ennen kuin saa ottaa. Hyi hemmetti, kertoo ihmisestä paljon kuka tuollaista harrastaa.

Ei se ole kiusaamista, koiraa opetetaan olemaan kuulolla ja odottamaan käskyjä.

Tälläkin pienellä eleellä estetään niitä surullisen kuuluisia käyttäytymisongelmia. Kannattaisi ihan vähän perehtyä aiheeseen. Pienellä eleellä on suuri merkitys, eikä se todellakaan ole koiran kiusaamista.

Vierailija
50/50 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen vetäsee sen heti. Miksi lapsi ei tekisi saman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän