Lue keskustelun säännöt.
Kuinka kauan jonotit Jyväskylästä isoa aso-rivaria..
23.10.2006 |
ennen kuin tärppäsi? Mietin vaan kun jonossa ollaan ja pelkkiä rivareita ollaan haettu, (4h,k,s).
Kommentit (2)
Olimme muuttamassa ulkomailta Jklään ja keväällä tarjottiin näitä 3H rivareita sekä paria pienkerrostalo asuntoa. Emme kuitenkaan päätyneet loppujen lopuksi asoon vaan muutimme ihan vuokralle ja nyt ensikesänä aloitamme oman talon rakennuspuuhat.
Eli meillä ainakin meni se about puoli vuotta ennenkuin tarjouksia tuli.
En osaa sanoa miten kauan yleensä kestää. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
josko joku kertoisi..:)