Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mammat käyneet väijymässä everstejä USS Kearsarge:lle

Vierailija
07.08.2022 |

Nyt olisi tilaisuus iskeä ihan aito USA:n puoustusvoimien eversti, majuri tai ihan vain lihaksikas sotapoika nuoremmille mammoille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa sieltä itselleni lihaksikkaan kersantin, hih ;)) Sovittiin, että soitellaan myöhemmin.

Vierailija
2/11 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättimäinen USS Kearsarge lipui Hernesaareen 5.8. - laajat harjoitusaluevaraukset pohjoisella Itämerellä

entoposti.fi/uutiset/j_ttim_inen_uss_kearsarge_lipui_hernesaareen_58_laajat_harjoitusaluevaraukset_pohjoisella_it_merell

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vielä ehtisi...

Vierailija
4/11 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat eivät paljoa väijy kun se norsuntöminä kuuluu kilometrin päästä, ja ne lihaksikkaat soltut saa aivan varmasti piukkaa cheerleaderia siellä koti-ameriikassa. Joten tilaisuus 130kg valaalle? Hahhah.

Vierailija
5/11 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättimäinen USS Kearsarge lipui Hernesaareen 5.8. - laajat harjoitusaluevaraukset pohjoisella Itämerellä

entoposti.fi/uutiset/j_ttim_inen_uss_kearsarge_lipui_hernesaareen_58_laajat_harjoitusaluevaraukset_pohjoisella_it_merell

https://lentoposti.fi/uutiset/j_ttim_inen_uss_kearsarge_lipui_hernesaar…

Vierailija
6/11 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut huhuja, että mustat soltut ovat käyneet kuumina suomalaisblondeihin Helsingin yössä. Vaikka mies olenkin, niin minulla ei ole mitään sitä vastaan, että suominainen iskee jenkkisotilas-afron. He ovat ainakin särmiä ja elättävät itsensä.

Vierailija
7/11 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Tavattiin jo eilen illalla kahvilassa. Ihana ihminen. Onneksi jatkossa voimme pitää yhteyttä puhelimitse. Milloin näemme seuraavan kerran, sitä emme tiedä.

Muutamme yhteen, kun hän pääsee eläkkeelle. Naimisiin en enää tahdo.

Pari vuotta sitten Facebookissa minua ja ystäviäni lähestynyt Yhdysvaltain merijalkaväen upseeri paljastuikin ghanalaiseksi huijaripojaksi.

Vierailija
8/11 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta. Tavattiin jo eilen illalla kahvilassa. Ihana ihminen. Onneksi jatkossa voimme pitää yhteyttä puhelimitse. Milloin näemme seuraavan kerran, sitä emme tiedä.

Pari vuotta sitten Facebookissa minua ja ystäviäni lähestynyt Yhdysvaltain merijalkaväen upseeri paljastuikin ghanalaiseksi huijaripojaksi.

Ihanaa! Olen iloinen puolestasi.

M39

Vierailija
9/11 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin noita päivällä Helsingissä ja olivat toooodella komeita. Aivan filmitähdennäköisiä kaikki. Joo tervetuloa vaan tänne toistekin. Mitenkähän oma poika pääsisi Amerikan sotavoimiin. Riittääkö, että hakee vaan? Kävin aikoinaan jenkeissä ja siellä oli sellaisia toimistoja, että tule tänne ilmoittautumaan armeijaan. Jos ei ole amerikan kansalainen, niin ottaako ne kuitenkin sotilaaksi?

Vierailija
10/11 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/11 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaah naita unelmia. Muutatte yhteen, Suomessako? USAan ei ole tulemista ellei ole naimisissa elakelaisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi