Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on nykyään paljon ketjuja koskien työpaikkakiusaamisesta

Vierailija
07.08.2022 |

Minkälaista työpaikkakiusaamista olet kokenut? Mikä voidaan määritellä työpaikkakiusaamiseksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjintää, ignooraamista, tiedon panttaamista, suoraa vittuilua.

Vierailija
2/8 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut vain erilaisten persoonien kohtaamisia, toiset kovempia luita kuin toiset. Kaikkien kanssa ei tarvitse tulla kavereiksi mutta toimeen pitää tulle kaikkien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista tuo vittuilu oli?

Vierailija
4/8 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjään jättämistä. Tapani tehdä töitä tehokkaasti niin ettei voinut teeskennellä kiiireistä, ärsytti paria pomon suosikkia.

Vierailija
5/8 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut silmien pyörittelyjä/muljautteluita, merkitseviä katseita toisten kollegoiden välillä kun minä puhun tms, tiuskimista, ei vastata tervehdykseen.

Nuorempana olin ravintolassa ja yksi kauhea eukko alkoi tiuskimaan ja nolaamaan mua asiakkaan edessä. Sitten se oli piilottanut baarikaapin avaimet mun takin hupun sisään, jota en tietenkän huomannut kun puin takkini päälle. Äiti tuli hakemaan ja huomasi onneksi avaimet. Aivan törkeä tyyppi, yritti saada mut pahaan pulaan. Miksi kukaan muu olisi vienyt baarikaapin avaimia mun hupun sisään pukkarissa joka on aivan eri suunnassa? Tämä nainen vihasi mua jostain syystä. Ei ollut lukollista kaappiakaan mulla.

Vierailija
6/8 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista tuo vittuilu oli?

No esimerkiksi, minulla on keliakia, ja työpaikalla on sellainen kirjoittamaton tapa, että myös minulle tuodaan pulla silloin kuin muillekin. En siis vaadi tai odota mitään erityiskohtelua, mutta tällainen tapa on tullut. No kiusaaja ei ikinä tuo, vaan höröttää sitten kahvipöydässä kovaan ääneen, että "sori nyt vaan, unohdin, ostin vain normaaleille".

Vierailija
7/8 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/8 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eristäminen porukasta ja juoruilu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän