Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club 30- uuteen viikkoon

23.10.2006 |

Heippa kaikki varsinkin jatti halaus Tirpalle joka jaksaa nostaa mun paata pystyyn. KIITOS!!!!

Taalla on julkinen puoli melkoisessa allikossa, rahaa ei ole ja kaikki edut viedaan pois, me ollaan viemassa meidan asia nyt median eteen koska taa on kaikkien mielesta aivan naurettavaa. Jos rakastut vaaraan mieheen et saa perhetta siis jos miehella sattuu olemaan aikaisemmin lapsi saatika kaksi.

Niin ja oloa ei tietenkaan helpoita etta sain uutiset etta entinen mieheni on mennyt naimisiin, naisen kanssa jonka kanssa petti minua 2 viikkoa sen jalkeen kun kosi minua. No elama jatkuu..ei voi mitaan.

Voima halit kaikille ja aurinkoisia syksy paivia taalta sateisesta Walesista.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille terkkuja.

Vierailija
2/49 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

winterangel: Tsemppiä ja toivottavasti asian julkituominen vie asiaa eteenpäin! Taistele nainen!

Mitenkäs IVF:läiset, missä mennään???

Omaa napaa: Tänään on taas käyty äitipolilla, asiat oli ihan kunnossa, äidissä alkaa näkyä pientä väsymistä raskauteen (rr koholla, pissassa proteiinia, turvotusta on ja olo heikko). Kohdunsuulla ei valitettavasti ole tapahtunut mitään edistystä, melkein päinvastoin. Vauvan painoarvio oli tänäänkin sen 3,5kg eli ei onneksi ole kasvanut jätiksi, mittavirheen mahdollisuushan on aina ja arvioitahan nämä vain on. Raskaus alkaa käydä jo nupinkin päälle eli lääkärin kanssa sovittiin että ensiviikolla yritetään käynnistellä jos ei lähde sitä ennen syntymään. Keskiviikolle on nyt varattu aika osastolle (jos sinne vain mahtuu...). Tietenkin toivon että käynnistyisi itsekseen ennen mutta jotenkin kiva että on päivä milloin jotain tehdään mikäli ei käynnisty. Näiden ongelmienkaan vuoksi ei ole syytä pitkittää raskautta kovin pitkälle enää. Viime yönä oli eka kertaa sellaisia supistuksia joista ajattelisin olevan jotain hyötyä, toivotaan että ne jatkuu. Täytyy vissiin alkaa touhaamaan vähän enemmän että saa paikkoja auki;)

Olipas omanapainen viesti, missäs lupi luuraa kun on taas näin hiljaista?

Waimo jolla la huomenna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosiaan on aikas hiljaseksi menny meidän lupi.

WINTTERI näytä nyt niille brittipäättäjille mistä se kana pissii ja päästä oma sisäinen punapääsi valloilleen *vauhtipotku pyllylle*

Auttaahan se suomessakin kun pistät asian Karpon hoidettavaksi niin kummasti tuppaa asiat hoitumaan. Jospa siellä oltas yhtä julkisuuspelkoisia bdbdbd Jehna kyllä sä oot rohkee NAINEN! *halaa lujasti*

WAIMO jokos se tänään on sun laskettu aika....*ohoh* niin se aika rientää. Joku tuttu puhu joskus seksin käynnistävän synnytyksen, pitäsköhän teidänkin testata ;0) Varsinkin kun on supistelujakin jo ollut. Kiva ettei ainakaan mitään 5kilosta oo lupailleet. Informoi taas mites menee. Ja onnea.

MAAHINEN saas nähä ollaankos sitä yhtäaikaa sitten Oulussa punktioitavana. Hih vierekkäisissä pedeissä ähistään. Mitäs sulle sanottiin synarellasta, millälailla eroaa suprecurista? Meillähän on molemmilla tällä kierroksella itse hormonina menopur. Itse toivoin sitä kun ilmeisesti se vois vaikuttaa alkioiden laatuun mutten hokannu mites toi sumute vaikuttaa, oisko pitäny vaihtaa sekin. On se aika työlästä koittaa muistaa kuuden tunnin välein imasta sieraimeen.... Peukut pystyssä jotta teillä onnistus bdbdbd

Missäs muut luuraa HELMI, MINERVA, SUVIS, LEIAK, huhuuuuuuuuu

Kylläpäs se juna nyt onkin viihtynyt asemalla ja joidenkin kirjoitusten perusteella vois olettaa, että juna odottelee vielä... bdbdbd

ON |.| KP 3 (tais kyllä kääntyä jo 4 puolelle) ja hirveet menkat, selkää kolottaa ja juilii niin maan perusteellisesti ja vuoto on jotain tajutonta. Totesin tossa itekseni, ettei mulla oo tosiaankaan asiaa sille clomi purkille. Clomejen aikaan menkat kesti 3 pv ja vuoto oli niukkaa eli tais olla olematon limis. Ja nyt kun ei clomeja oo napsinu niin johan niagaran kehitti. Ens viikolla ois eka ultra siinä ihmeellisessä 3Dssä ja sitten saiski taas alkaa piikitteleen. Ihmeempiä oireita ei taaskaan oo sumut aiheuttanu lievää hikoilua lukuunottamatta joten ihan kivasti.

Positiivisia tuulia koko lupille (0/

Vierailija
4/49 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin kuulla tuon Tirpan huhuilun kun tulin taasen pistäytymään. Vähän on palstailun suhteen ollut hiljaista, kun ei ole sitten niin yhtään mitään uutta päivitettävää. Pientä matalapainetta on vieläkin havaittavissa tuon inssin jäljiltä.

Ensi viikon loppupuolella sitten kierron pitäisi taas pyörähtää uuteen ja sitä myöten toinen inssi käyntiin. Pitäisi varmaan vähän jaksaa edes innostua aiheesta, mutta ainakaan vielä ei ole odotukset korkealla.

Winterangelille voimahalaus ja tsemppiä taistoon! Ja onhan tuo teidän tilanne ihan naurettava tosiaankin. Mikään järjellä perusteltavissa oleva argumentti ei kyllä tue tuota Englannin terveydenhuolto insitituution kantaa! Täällä pidetään peukkuja ja tulehan päivittämään tilannetta.

Waimolle kovasti myöskin voimia synnytykseen. Aika tosiaankin hurahtaa näköjään kuitenkin äkkiä. Vastahan me sinua plussasta onniteltiin ;) Toivottavasti ei käynnistystä tarvita ja vauveli päättää syntyä ihan omin ehdoin.

Tirpalle kovasti tsemppiä hoitoon! Niin ja kaikille muillekin klubilaisille vilkutuksia!

Leia

Vierailija
5/49 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä Synarelasta oikeastaan sanottu, miten se eroaa Supricurista muuten, ku että tarttee ottaa harvemmin. Mulla on sumut yleensä tehonnu melkein vähän liiankin hyvin. Mä odottelen menkkoja alkavaksi ennen ens keskiviikkoa, ku ois eka ultra. Jos ei kerkee, voi olla että kaikki, myös punktio siirtyy viikolla ja silloin miehen pitäis olla työreissulla. KIVA!!!! Missä vaiheessa sä oot menossa?

Vierailija
6/49 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän mennäänki ainaki suunnitelmissa samoihin aikoihin. Sumut alotin 15pv ja nollaultra on tän kuun vika päivä. Oikeesti pitäs olla 1.11 mutta tutkiva lääkäri on silloin matkoilla. Voihan olla että puntiossa ollaan yhtäaikaa jos sun menkat nyt suostuu yhteispeliin.

Vierailija
7/49 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostu ne... Tuhruttaa jo.

Vierailija
8/49 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tämä meidän pino ollut hiljainen ja minä vieläkin hiljaisempi...

Tirpalla taitaa olla jännät ajat edessa, kuten myös maahisella!

Wintterilla ikävä tilanne, tsemppiä sinne brittibyrokratiaan!

ON: Keskiviikkona punktio, kypsymässä ilmeisesti kymmenisen rakkulaa viime perjantain ultran mukaan. Hoito on tähän asti ollut yllättävän helppoa!

Vierailija
9/49 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiseloa olen viettänyt, kun ei oikeen mitään raportoitavaa ole ollut. Nyt on: Kierto vaihtui ja nyt pääsin vihdoin piikittämään, hijuu! Puregonia olen itseeni tuikannut jo kolmesti, tänään siis kp 8 ja 4. piikki uppoaa nahkaan illalla. Keskiviikkona olisi ultra ja toivoa sopii, että siellä olisi jotain tapahtunut. Jos munis on yhteistyöhaluinen ja päivät natsaa kohdilleen, niin tehdään vielä inssi. Loppukiertoon sain vielä tueksi Lugesteronit, nyt siis mahdollisuudet ovat paremmat kuin koskaan aiemmin :) Siinäpä sitä tuli omanapaista heti alkuun, kun olen niin innoissani :)

Mites Waimolla sujuu? Jokohan olet tositoimissa? bdbdbdbdbd

Terkkuja kaikille ja peukutuksia tuleviin koitoksiin!

Vierailija
10/49 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas!

LeiaK, Maahinen, Tirppa,Ragazzina, Rosemary ja muut:

Paljon onnea hoitoihin! Peukut ja varpaat pystyssä, että plussajuna alkaisi taas puksuttaa!

Waimolle onnea ja jaksamista synnytykseen! Kohta kaikki vaikeudet ovat ohi ja nyytti turvallisesti kotona. :-)

ON: eka inssi saatiin tehtyä perjantaina. Piikitys oli yllättävän helppoa. Jännitin sitä aika lailla etukäteen. Tosin pregnyl ei ollut lainkaan kiva pistää.. Nyt sitten piinaillaan hillitysti. 10.11. pääsee käymään labrassa raskaustestiä varten. Lääkäriin ja hoitoon olen ollut nyt valtavan tyytyväinen, vaikka tähän alkuhommaan, inssiin ja lääkkeisiin upposikin 600 euroa. Auts.. No, rahanmeno on vasta alkusuoralla!

Plussatuulia toivoo Lumis

Vierailija
11/49 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klubihan on herännyt kesähorroksesta!

Wintterille paljon tsemppiä. Täysin käsittämätöntä tuo suhtautuminen hoitoihin. Rohkeita olette, kun asiaa viette eteenpäin, mutta niin sitä pitää! Eihän sitä muutosta muuten saa aikaiseksi.

Joko Waimo on synnyttämässä, kyllä se aika rientää?

Täällähän on nyt oikein kunnon plussajuna käynnistymässä, Tirppa ja Maahinen ihan samoissa aikatauluissa ja Ragazzinalla jo punktio tällä viikolla. Kyllä on sormet ja varpaat ja hieman korvatkin : ) pystössä.

LeiaK:lle tsemppiä inssiin, kyllä se innostus siitä nousee, kun pääsee tositoimiin.

RoseMaryn inssi on jo hyvässä vaudissa ja piina-aika lähenee ja lumivaippa taitaa olla ainoa jolla on menossa se kauhea piina-aika.

Se pregnylin pistäminen on kyllä joka kerta yhtä inhottavaa, kirvelevä aine ja pistoskohta monta päivää kipeä.

Omat kuulumiset, neuvolassa käyty puolitoista viikkoa sitten ja kaikki ok. Siellä pikkuinen oli ja juuri oikean kokoinen. Huomenna on rv 12 täynnä, joten kohta uskaltaa varmaan jo hieman hengähtää. Mieskin eka kertaa alkoi puhumaan tulevaisuudesta vauvan kanssa. Jotenkin sitä ei ole vielä osannut asiasta iloita.

Uutista ei ole vielä kerrottu eteenpäin, ehkä muutamalle parin viikon päästä, kun on seuraava neuvola, pessimistejä taidetaan olla molemmat.

Pahoinvointikin jatkuu edelleen ja päiväunet joka päivä nukuttava, muuten ei kyllä jaksa.

Mies tuli juuri kotiin ja kamerassa kuva syöttötuolista : )

Oli hänen vanhempien varastossa, ei sentään kotiin tuonut!

Nyt on mies hurahtanut : )

Mutta nyt riittää oma napa, hurjasti peukutuksia kaikille tulevaan hoitoon ja ajankulua piina-aikaan.

Kertokaa kuulumisia, tuntemuksia yms ja älkää unohduttako punaviiniä piinisaikana, eka kerran oli minulla käytössä piinisaikana ja heti auttoi!!

Vielä lopuksi, miten Helmen ivf-aikataulu ja mitä Helille kuuluu?

Vierailija
12/49 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waimolle voimia synnytykseen !

Tsemppiä ja plussia muillekin !

Minervalle ja muille plussanneille ihanaa odotusaikaa!

T: vupii luomuplussa rv30+2 (miten se aika näin rientää...) ja inssipoju-05

Vierailija
13/49 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINERVA on se sun miehes nyt kyllä täysin hurahtanu, mutta eikö ooki ihanaa kun se taitaa olla innoissaan kuiteski ;0) Joko sulla on noin paljo noita viikkoja kasassa.... mihin se aika katoaa...... Paksua vointia ja pidäthän meidät ajantasalla *rutistaa*

WINTTERI joko on asia edennyt? Täällä on kaikki mahdolliset ulokkeet kohti taivasta jotka pysyy kohtuudella ylöspäin eikä maan vetovoima vedä liian voimallisesti alaspäin bdbdbdbd

*Ronja Pitkätossu, Peppi Ryövärintytär..... Peppi ja Ronja....Hyvin passaavat yhteen ;0)*

MAAHINEN eipäs ollakaan sitten yhtä aikaa. Paskempi homma, siirtyy viikolla. Tilitän tossa alempana enempi, mutta tsemppiä sulle.

No nyt katos ajatus kukas se olikaan aktivoitunu, no huiskutukset kuiteski, tuun illalla paremmalla ajalla koneelle lukeen kaikkien kuulumiset mutta sitä ennen omaa napaa;

Tänään oli se " nollaultra" ja hitto vie taas sama homma ku ekassa IVFssä. Limis oli 6.6mm vaikka sen pitäs olla hiuksen ohut tai jotain ja vasemmassa sarjassa 11mm folli. Ja siis suprecuria niistelty 15.10 asti ja KP on nyt 7. Onneksi on nyt koko ajan sama lääkäri kun osallistuin siihen tutkimukseen ja TÄMÄ lääkäri määräs nyt mulle terot 5pvksi suprecurin rinnalle ja toivotaan että tulee uusi vuoto ja kohtu puhdistuu kunnolla eikä folleja näy. Ei kuulemma oo mitään järkeä lähtä stimuloimaan vielä munasarjoja kun joku siellä nyt stimuloi omin päin.... ja kun ilmeisesti alkio ei edes kiinnittyis!!!!!! Eli summasummarum jos viimeksi ois tutkittu tarkemmin tämä tilanne, vois lopputulos olla aivan eri. Hieman kyrsii jos se on tosta ollu kii kaikki nämä vuodet ja yks IVF tuli sitten tehtyä " turhaan" Noh hyvä kuiteski että edes nyt tehdään jotain ja tutkitaan kunnolla. Se vaan että ainakin viikolla siirtyy punktio ym.

Sorry oli nyt hieman omanapanen tilitys *tuohtuneena puhisee*

Parempia tuulia muille huiskuttelen (0/

Vierailija
14/49 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hö. Mulla on huomenna 0-ultra. Saa nähä... On ollu tosi niukat menkat taas...

Vierailija
15/49 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Olen 35-vuotias, lapseton nainen. Ollaan miehen kanssa yritetty saada lasta kaksi vuotta ja taustalla on pco, vaikea endometrioosi ja toinen munanjohdin tukossa.

Multa on leikattu endo avoleikkauksella kohta kolme vuotta sitten. Aluksi yritettiin ihan luomuna, terot tukena, mikä oli tyhmää mun taustat tietäen, mutta gynekologini oli tätä mieltä.

Ensimmäinen varsinainen hoito tehtiin viime tammikuussa, inseminaatio, josta negaa. Rakkulakin muodostu tietty sille tukkeutuneelle puolelle. Oltiin julkisella puolella mutta siirryttiin yksityiselle, koska mulla on autoimmuunisairaus josta olen lääketauolla, ne lääkkeet joita normaalisti syön (metotreksaatti eli solunsalpaaja) ei käy yhdistettynä näihin hoitoihin. Käyn siis kilpajuoksua lapsettomuushoitojen ja oireiden pahenemisen kanssa. Yksityisellä aloitettiin ivf:llä heti, ja toukokuussa oli punktio ja siirto, josta negaa. Pakkaseen jäi kolme alkiota, joista kaksi siirrettin viikolla 42, ja josta nyt piinailen. Huomenna olisi veritesti. Menin eilen tekemään pp12 hermoillessani apteekin omalla raskaustestillä selkeän negan jota olen nyt tässä surrut. Voisiko se vielä muuttua plussaksi?

Tää mun autoimmuunisairaus oireilee tällä hetkellä pahasti ja jouduin aloittamaan kortisonin pari päivää sitten. Onneksi lääkettä voi syödä raskauden aikana turvallisesti pieniä määriä. Meillä on nyt yksi alkio jäljellä pakkasessa ja se on viimeinen toivo jos tästä passista ei tullut mitään, mitä pahoin pelkään. En tiedä pystytäänkö jatkamaan hoitoja sen jälkeen jos ei onnistu.

Olen lueskellut tätä palstaa ja muistan kun täälä Maahinen aloitti Club Toivottomat palstan kesällä, teki mieli sinne kirjoittaa mutta ajattelin että on liian aikaista. Jotenkin vaan huonot fiilikset näiden onnistumisten suhteen. Sori, kun tuli tälläinen itkuviesti mutta nyt tuntuu tältä.

Oikein paljon tsemppiä hoitoihin ja iloista mieltä!

-Undone71

Vierailija
16/49 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Undone71 minun puolestani! Aika ikävä tilanne teillä! Toivotaan kuitenkin, että tästä hoidosta tulisi plussa, alkiot vain kiinnittyneet vähän hitaanlaisesti!

Täällä ollaan tänään kotiuduttu punktiosta. Saaliiksi saatiin 9 munasolua ja perjantaina toivon mukaan päästään siirtoon. Vointi on jo oikein hyvä, vaikka pää vieläkin lääkkeistä sekaisin!

Vierailija
17/49 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ragazzina!

Hyvä saalishan sulle on tullut. Mulla saatiin toukokuussa 15 munasolua, joista 10 hedelmöittyi ja 4 kpl normaalisti. Meillä on nyt vielä se yksi pakkasessa. Tein eilen toisen negatestin ja tänään kävin kuitenkin verikokeessa. Huomenna saan vastauksen. Kyllä se nega varmasti on, ihme pitäisi tapahtua, jos uutiset olisivat positiivisia. Tungen kuitenkin vielä Lugeja sisääni ja otan Progynovaa.

Tehdään se viimeinen pas tähän perään ja jään odotteleen että vuoto alkaa. Siihen pitääkin sitten luoda kaikki toiveet.

Toivottavasti pääset siirtoon asti, peukkuja siihen!

-Undone71

Vierailija
18/49 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksästä munasolusta saatiin sitten vain kaksi alkiota, joista yksi tänään siirrettiin. Pettymys oli aika moinen kun kuulin tuloksesta, vaikka olinkin varautunut pahimpaan... No, yksi saatiin pakkaseen ja eihän siihen plussaankaan tarvita kuin yksi alkio!

Vierailija
19/49 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Undone71[/b] tervetuloa mukaan clubiin.

[b]Ragazzina[/b] pahoittelut että saitte vain kaksi alkiota, mutta kuten itsekin sanoit eihän siihen plussaan tarvita välttämättä kuin se yksi. Tsemppiä alkavaan piinaan ja plussasäteitä. =)

[b]Waimo[/b] taitaa sitten olla joko tosipuuhissa parasta aikaa tai sitten jo käärön kainaloon saaneena. =D Jännityksellä odotellaan uutisia.

Nyt vetäydyn taas taka-alalle, mutta pidän kovasti teille kaikille peukkuja pystyssä!

Vierailija
20/49 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Suvi-Tuulia tervetulotoivotuksista!

Ragazzina, muistan kun olin ivf-infossa ja sielä hoitaja sanoi, että ovat niin monta kertaa nähnee,t että se yksikin alkio riittää onnistumiseen. Toivottavasti onnistuu sinullakin!

Mulla nega varmistu. Hcg oli 1, joten kumpikaan alkio ei kiinnittynyt, tuntuu tosi paskalta. Nyt tehdään se toinen pas heti seuraavaan kiertoon, joten ei muuta kun menkkoja odotteleen.

-Undone71

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän