Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada mies panostamaan suhteeseen?

Vierailija
06.08.2022 |

Täällä oli ketju, että panostaako mies suhteeseenne ja järjestääkö mitään treffejä tms ohjelmaa ikinä.
Mä kuulun niihin, joiden mies ei järjestä koskaan mitään, ei hanki lahjoja eikä suostu välttämättä edes lähtemään mukaan,jos minä järjestän jonkun menon.
Mitä pitäisi tehdä, että muuttuisin sellaiseksi naiseksi, jota mies arvostaa niin paljon, että haluaa panostaa suhteeseen kanssani? Uhata erolla vai miten?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi mies, uudet kujeet.

Vierailija
2/5 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se muutu, jos ei halua muuttua. erolla uhkaaminen on täysin turhaa.

ootteko puhuneet tästä asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On puhuttu ja mies on vihainen, jos nostan tätä asiaa esiin. Hän tuntuu ajattelevan, että minä vaadin jotain, mitä ei ole oikeus vaatia.

Haluaisin olla sellainen nainen, jota miehet kohtelevat hyvin. Kukaan mies ei ole koskaan esim tarjonnut minulle lounasta ravintolassa tms. Mua kohtaan ei olla ritarillisia ja huomaavia. Koska se on aina koskenut kaikkia miehiä mun suhteeni, niin vian täytyy olla minussa. Haluaisin muuttua.

Ap

Vierailija
4/5 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On puhuttu ja mies on vihainen, jos nostan tätä asiaa esiin. Hän tuntuu ajattelevan, että minä vaadin jotain, mitä ei ole oikeus vaatia.

Haluaisin olla sellainen nainen, jota miehet kohtelevat hyvin. Kukaan mies ei ole koskaan esim tarjonnut minulle lounasta ravintolassa tms. Mua kohtaan ei olla ritarillisia ja huomaavia. Koska se on aina koskenut kaikkia miehiä mun suhteeni, niin vian täytyy olla minussa. Haluaisin muuttua.

Ap

mä veikkaan, että oot vaan tavannu vääriä miehiä. onko hän tai joku muu sitten sanonut, että mikä sussa on "vialla" että suhteeseen ei voi panostaa?

Vierailija
5/5 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmers Only. Viskaa nyxä ulos ja liity.

Mekko päälle.