Tienasin katumuusikkona tänä kesänä Kuopiossa 58000€
Kommentit (33)
Ei ihan vielä. Vastahan tuo aurinko alkaa olla vähän laskusuunnalla killuttuaan horisontin yläpuolella noin 2,5kk putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nykyisin voi muusikoille mitään maksaa, kun ei käteistäkään käytä kuin mummot?
Joku PayPal maksu tai QR -koodi.
Ei kukaan tuollaiseen säätöön rupea katumuusikon takia. Eikä se muusikollekaan ole kannattavaa, kun ei nuo palvelut ilmaisia ole laskuttavalle taholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nykyisin voi muusikoille mitään maksaa, kun ei käteistäkään käytä kuin mummot?
Miten QR-koodilla voi mielestäsi maksaa?
Täällä aito katumuusikko. Parhaimpina päivinä olen tienannut lähes 200€ mutta myös vitosen päiviä on ollut. 20€ molemmin puolin on normipäivän taksa. Keskikokoisissa kaupungissa jossa kesäisin väkeä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on vähintään yksi nolla liikaa. 5800 olisin ehkä saattanut vielä uskoa.
Suuret on luulot sinulla katumuusikon tienesteistä. Totuus on lähempänä 5,8 euroa. Hyvällä tuurilla voi 58 euroa saada, jos joku mummeli heltyy hövelille tuulelle.
Siltähän se voi näyttää!
Itse olin töissä kauppakeskuksessa, ensiksi vaikutti ettei katusoittajat tienaa mitään. Huomasin kumminkin pian, että rahaa tuli paljon enemmän. Näkyvillä oli aina vain muutama kolikko ja pari vitosta, mutta suuremmat setelit ja suurin osa kolikoista kahmittiin vähän väliä välipohjan alle piiloon.
Yllättävän paljon sitä rahaa päivän aikana kertyi, vaikka näennäisesti oli hiljaista. Summaa on vaikea arvioin, mutta kolikoita kertyi todella paljon, suurempia seteleitä ei paljoa ollut, ainakin 50€ seteleitä oli. Suurempia ei varmaan ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten QR-koodilla voi mielestäsi maksaa?
En todella tiedä. Se oli vaan heitto, läppä. Että maksaa katumuusikolle PayPalilla, QRkoodilla olis varmaan pitänyt läpän jatkoksi laittaa vekseli, pankkisiirto jne. Ei siis ollut kovin hyvä läppä, sorry.
Yhteenkään kysymykseen ei ole täällä vastattu.
Tiällä Kuopion torilla on yx katusoittaja/laulaja ukkeli, jolle mielellään antaisin vaikka satasen ett pitää naamarinsa ummessa😶ääni on ohut ku pers'karva ja miltei yhtä epäpuhdaskin😁
Joo ja höpinöitä ap.n aloitus tai toiveunta, eipä lentele lantit saati setelit trubaduurien veskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret on luulot sinulla katumuusikon tienesteistä. Totuus on lähempänä 5,8 euroa. Hyvällä tuurilla voi 58 euroa saada, jos joku mummeli heltyy hövelille tuulelle.
Siltähän se voi näyttää!
Itse olin töissä kauppakeskuksessa, ensiksi vaikutti ettei katusoittajat tienaa mitään. Huomasin kumminkin pian, että rahaa tuli paljon enemmän. Näkyvillä oli aina vain muutama kolikko ja pari vitosta, mutta suuremmat setelit ja suurin osa kolikoista kahmittiin vähän väliä välipohjan alle piiloon.
Yllättävän paljon sitä rahaa päivän aikana kertyi, vaikka näennäisesti oli hiljaista. Summaa on vaikea arvioin, mutta kolikoita kertyi todella paljon, suurempia seteleitä ei paljoa ollut, ainakin 50€ seteleitä oli. Suurempia ei varmaan ollut
Niii-in. Varmaan oli. Viisikymppisiä katusoittajalle. Seteleitä. Uskon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltähän se voi näyttää!
Laittavat sinne koteloon itse isomman setelin, että näyttäisi siltä kuin olisivat tienanneet hyvin :D