Kreikkalaisen miehen pokaaminen, nyt sen teen
kun lomalle lähden ja aion sitten muuttaa hänen luokseen asumaan.
Kommentit (28)
Ne hirviömäiset kreikkalaiset harrastivat Aphroditen palvontaa, temppeliprostituutio kultti oli saatanan palvontaa josta Korintti oli kuuluisa ja rikas. Ne palvovat Zeusta ja kaikenlaisia iljettäviä epäjumalia!
Vierailija kirjoitti:
Ne hirviömäiset kreikkalaiset harrastivat Aphroditen palvontaa, temppeliprostituutio kultti oli saatanan palvontaa josta Korintti oli kuuluisa ja rikas. Ne palvovat Zeusta ja kaikenlaisia iljettäviä epäjumalia!
Niin, tuskinpa enää nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kauheaa, jos olisi ihan aito kreikkalainen aviomiehenä, mutta kaikki aina olettaisivat, että se on irakilainen tms. Liian tummia.
Ap aikoo jäädä Kreikkaan sen miehen kanssa. Miksi kukaan Kreikassa olettaisi, että mies on irakilainen?
No tuota tuota mä lähdin aikoinaan rodokselle lomalle, tapasin miehen. Itkien kotiin ja saman tien varasin uuden lennon.
Naimisissa nyt 22 vuotta, 2 poikaa. Olen enemmän kreikkalainen kuin suomalainen nykyään
Vierailija kirjoitti:
No tuota tuota mä lähdin aikoinaan rodokselle lomalle, tapasin miehen. Itkien kotiin ja saman tien varasin uuden lennon.
Naimisissa nyt 22 vuotta, 2 poikaa. Olen enemmän kreikkalainen kuin suomalainen nykyään
Mä oon parikymppisestä asti käynyt joka vuosi siellä lomalla eri pituisia aikoja ja se maa on vienyt mun sydämen. Aina olen ollut varattuna, mutta enää en ole ja lapset on aikuisia, joten nyt voin kastella sillä silmällä. Haluan oikeasti muuttaa sinne ja taloja olen jo katsellutkin, ostoaikeissa.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Minä olin aikoinaan matkaoppaana Kreikassa. Tapasin ihanan paikallisen miehen; muutimme yhteen asumaan lyhyen seurustelun jälkeen. Joitakin kuukausia myöhemmin hän menehtyi auto-onnettomuudessa. En halunnut jäädä Kreikkaan; uusi muutto edessä...Italiaan...
Minä sain jo komennuksen itämaille. Kunhan prinssi saapuu hakemaan, niin se on soromnoo.