Sisustajan koti - oletteko tilanneet tuotteita?
Kuulisin mielelläni kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta.
Kommentit (41)
Olen tilannut ja sain puutarhaportin alle kahdessa viikossa. Kivan näköinen on :)
Tilasin puisen laatikon puutarhaan lasten leluille, mutta se olikin liian pieni meille. Lähetin sähköpostia ja sain sovittua päivän, jolloin laatikko haettiin meiltä. Rahat sain takaisin heti kun olin ilmoittanut, että laatikko oli noudettu. Helppoa oli ja tilaan uudestaan, jos tulee sopiva tavara eteen.
Kiitos Jannelle asiakaspalveluun hyvin hoidetusta ongelmasta.
Tilasin punaisen nojatuolin.Tilaus/toimitus ok mutta tuolin laatu oli heikko.Toinen jalka vino ja ompeleet ala-arvoiset.Pohjan kankaassa repeymä.Päätin kuitenkin pitää tuolin,koska oli kova työ koota tuoli pienistä osista🤔
Onko kukaan tilannut terassimarkiisia antrasiitin värisenä? Vaihtoehtoja on rungon värissä on kaksi: harmaa ja ilmeisesti valkoinen (ei mainintaa). Haluaisin tietää, onko valkoinen todella valkoinen vai vaalean harmaa ja vastaavasti onko ilmoitettu "harmaa" tumman harmaa (lähes musta)? Värien sävystä on siis kysymys ja vaikuttaa valintaamme. Onko markiisit tulleet sovitusti?
Olen myös miettinyt markiisin tilaamista sieltä, varmaan suurinpiirtein samoja katsonut kuin edellinen kysyjä. Onko kenelläkään kokemuksia kuinka toimitukset hoituu ja onko tavara hintansa arvoista?
Kerman värinen automaattisesti kelautuva markiisi ollut kaksi vuotta käytössä Sisustajankodista. Ei moittimista. Asentaminen otti aikansa, mutta on ollut sen arvoinen.
En osaa sanoa harmaiden värien sävyistä mitään, mutta siellähän on palautusoikeus avatulle paketille, jos väri ei sovi.
En voi suositella:
Tilasin tuotteen ja sain täysin väärän tuotteen. Vaikka he olivat lähettäneet minulle väärän tuotteen, he eivät halunneet lähettää uutta tuotetta, ennen kuin väärä oli haettu pois. Väärän tuotteen hakuajat oli arkipäiväaikoja ja aikaisintaan viikon päähän. Toivon tiettyä päivää, mutta he antoivat kuljetusyhtiölle joko vahingossa tai tarkoituksella ihan eri päivän. Valitin ja seuraavaksi he antoivat kuljetusyhtiölle toivomani päivän, mutta kuljetusyhtiö ilmoitti, että tuleekin eri päivänä, joka ei taas minulle sopinut. Valitin ja he antoivat kuljetusyhtiölle seuraavan toivomani päivän, mutta kuljetusyhtiö ilmoitti taas, että tuleekin eri päivänä. Valitin. Lopulta paketti tultiinkin noutamaan jälkimmäisenä toivomanani päivänä, mutta paljon viestittelyyn oli mennyt aikaa koko valitusprosessin aikana. Asiakaspalvelu oli hampaattoman ystävällistä, pahoiteltiin, mutta mitään konkreettista hyvitystä asiakkaalle heidän tekemistään virheistä ei haluttu antaa. Se ei muka ollut mahdollista. Tämän jälkeen oli luotto mennyt yritykseen ja halusin vain rahani takaisin, jotka sainkin nopeasti.
Ostin kyseisestä kaupasta markiisin,tuote oli todella ala-arvoinen,kangas roikkuu niin että sitä ei voi käyttää minkäänlaisella sateella.
Markiisi on ihan surkea, eikä palautus onnistu kuin omaan piikkiin. Nouto piti hoitua, mutta ei kukaan tullut hakemaan sovittuna päivänä. Kuka pystyy kyttäämään kotona, että joku tulee noutamaan. En voi suositella tätä firmaa.
Ostin muka kylpyhuoneen kaapin/hyllyn. No alle kuukauden käytön jälkeen kaappi alkoi kupruilemaan, eli ei kestänyt minkäänlaista kosteutta yhtään. Lupasivat hyvittää, mutta en ole saanut rahoja vieläkään ja eivät vastaa enää viesteihin.
Itsellä päinvastainen kokemus. Rahat tuli heti takaisin kun tuote oli noudettu pois.
Pah kirjoitti:
Ostin muka kylpyhuoneen kaapin/hyllyn. No alle kuukauden käytön jälkeen kaappi alkoi kupruilemaan, eli ei kestänyt minkäänlaista kosteutta yhtään. Lupasivat hyvittää, mutta en ole saanut rahoja vieläkään ja eivät vastaa enää viesteihin.
Ikävä kuulla huonosta kokemuksestasi. Toimintamme yksi kulmakivistä on rehellisyys, minkä vuoksi yhdeltäkään asiakkaaltamme ei ole koskaan jäänyt rahat saamatta, mikäli tuote on palautettu asianmukaisesti ja palautus käsitelty. Jos jostain syystä kuitenkin edelleen odotatte rahojanne takaisin, pyydän olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, missä teitä takuulla autetaan:
https://sisustajankoti.fi/pages/ota-meihin-yhteytta
Viesteihin vastaamme pääosin alle vuorokauden kuluessa ja kaikki käsitellään saapumisjärjestyksessä. Emme valitettavasti vastaile viesteihin tällä sivustolla. Siksi pyydämme olemaan meihin suoraan yhteydessä.
Myymillämme tuotteilla on 21 päivän palautusoikeus ja palautus on asiakkaillemme ilmaista. Ongelmatilanteissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta virhe voidaan korjata :)
Toivottavasti saisimme teidätkin vielä antamaan meille toisen mahdollisuuden ja liittymään tuhansien tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon.
Ystävällisin terveisin,
Juho
Sisustajankoti.fi
Sisustajankauppa kokemus huono. Tuotteen laatu todella heikko. Tuotteen palauttaminen tehty niin vaikeaksi, ettei sitä viitsi alkaa tekemään. Korvaus viallisesta tuotteesta olematon.
Joo o. Melkosta paskaa kyllä.
Tilasin 3-osaisen lipaston ja kasaaminen on kyllä yhtä haista vittua. Ja näähän tuli suoraan vidaXL, eli sisustajankoti on ilmeisesti vaan verkkokauppa, joka myy muiden tuotteita.
Enpä muista, että olis ikinä saanu näin kauaa kasata huonekalua, mutta kun osat ei vaan tahdo sopia, vaikka monta kertaa sovittaa, niin minkäs teet.
Rehellisyyden nimissä voisitte ilmoittaa jo sivustollanne, että tavara on 100% kiinalaista vidaXL-paskaa. Sivustollanne lukee ”100% suomalaisessa omistuksessa” – huoh mikä yritys vedättää. Toimitte vaan paskan välittäjänä.
Tietääkö joku Sisustajakodin puh. nron?
Hei täälläkin yksi kiinnostunut!