Miksei naisia ruokalähetteinä, onko yhtäkään koskaan nähty?
Omassa kaupungissamme pelkästään mustia miehiä ruokalähetteinä, ei naisia tai suomalaisia työttömiä.
Onko yksikään nainen koskaan tuota työtä tehnyt?
Kommentit (39)
Woltilla ainakin on todistettavasti yksi nätti naislähetti - ei kantis.
Olen nähnyt monta, usein tuo kotipizzan nainen ja viimeksikin oli nuori tyttö. Ainakin täälläpäin
Tunnen yhden naisen, joka on tehnyt ruokalähetin töitä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden naisen, joka on tehnyt ruokalähetin töitä.
Lisäys: ja hän oli suomalainen (siis kantis).
Vierailija kirjoitti:
Oulussa moni joutunut kieltämään lapsilta ruokakuljetukset kun kukaan ei heitä kuskeja valvo. Alueellamme sovittiin ettemme kukaan tilaa ruokaa kotiin kun alueellamme paljon haavoittuvia lapsia niin ei viisasta seksuaalirikollisia paikalle houkutella.
Näissähän firmoissa vankilan portilla jaetaan yksinkertaista mainosvihkosta näille että tällä tavoin voi sossurahojen lisäksi saada pimeää työtä.
Ra.iskaajia ja jopa tap.pajia tuomassa lapsille ruokaa, kiitos ei!
Johan nyt on täyttä tubaa - kuski jättää ruoat ovella ja mitään kontaktia ei ole.
On heitä, mutta selvästi vähemmistönä. Olen satunnaisesti nähnyt myös kantasuomalaisia miehiä wolt-kuskeina.
Sinne vaan blondi ruokalähettityttö mamulähiöön! Turvallista matkaa!
Ruokalähettiläistä tulee mieleen Jehovan todistajat.
Kaksi kertaa nähty: toinen kotipizzan (he käyttävät omaa lähettäjää eli kokki on myös lähettäjä)
ja toinen oli kyllä Fodooran. Se oli ISOIN yllätys mitä ikinä nähnyt. Harvinaisempaa kuin nähdä mies hammashoitajana. (Semmoisenkin kerran olen kyllä nähnyt)
Hesarissa tai ylellä oli ainakin joskus juttu äidistä joka työskenteli ruokalähettinä. Teki pitkää päivää, lapset oli välillä töissä mukana, tekivät läksyjä autossa.
Ilmiannettu rasistisena vihapuheena.
Keittiöstä näkyy lähipizzeeria ja välillä foodoran ja woltin lähettejä. Aika 50-50 sukupuolijakauma.
Sekä Woltilla että Foodoralla naisia lähetteinä.
Vierailija kirjoitti:
Oulussa moni joutunut kieltämään lapsilta ruokakuljetukset kun kukaan ei heitä kuskeja valvo. Alueellamme sovittiin ettemme kukaan tilaa ruokaa kotiin kun alueellamme paljon haavoittuvia lapsia niin ei viisasta seksuaalirikollisia paikalle houkutella.
Näissähän firmoissa vankilan portilla jaetaan yksinkertaista mainosvihkosta näille että tällä tavoin voi sossurahojen lisäksi saada pimeää työtä.
Ra.iskaajia ja jopa tap.pajia tuomassa lapsille ruokaa, kiitos ei!
Hyvä kuulla että ihmiset alkavat herätä näihin ongelmiin. Tuollakin yksinkertaisella asialla on paljon enemmän merkitystä kuin niillä tik tok videoilla..
Foodoralla olen nähnyt pari afrotaustaista naista tässä Espoon suunnilla. Respect!
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan blondi ruokalähettityttö mamulähiöön! Turvallista matkaa!
Jokainen valitsee itse minne ruuat ajaa + onko mamuille ok tilata wolttia, sossu ei ehkä katso hyvällä. Enemmän pelkäisin valkoisia rikkaita pentuja, jotka luulee että voi tehdä mitä vaan kelle vaan, koska musta amex.
Maahan muuttajat ovat kaikki nuoria miehiä, siksi.
Kotipizzassa ja yhdessä turkkilaispizzeriassa olen nähnyt naiskuskin. Woltilla ja foodoralla en ole koskaan nähnyt naista tai suomalaista miestä.
Olen nähnyt viitisen naista ruokalähettinä, mutta he kaikki ovat olleet Kotipizzan palveluksessa. Satoja kertoja olen tilannut monista muistakin paikoista ruokaa, mutta koskaan ei ole ollut nainen niissä lähettinä. Eikä vissiin edes suomalainen mieskään ikinä.