Onko normaalia että tunnen oloni erikoiseksi kun en näytä suomalaiselta?
Suomalainen äiti ja eteläamerikkalainen isä. Näytän tummemmalta kuin keskivertonsuomalainen mutta Espanjassa sovin hyvin joukkoon. Lomailtiin siellä kaks viikkoa ja kaikki luulivat että olin paikallinen. Suomessa taas ei mitenkään.
Kommentit (7)
Suomessa isoissa tapahtumissa mulle puhutaan englantia. Varmaan koska olen poissaolevan näköinen.
Omit latinalaisen kulttuurin! Häpeä!
Sulla Ap taitaa olla enempi ongelma siinä, että sulla on jokin fiksaatio siitä miltä suomalaisen tulisi näyttää. - Kuitenkin on yli viisimiljoonaa tapaa näyttäää suomalaiselta. Se, että joku pitää sinua jostain muualta tulleena lienee turhauttavaa mutta ehkä hekin pikkuhiljaa oppivat, ettei ole vain yhtä (oikeaa tai väärää)tapaa näyttää suomalaiselta
Se vähän yksinkertaisempi mies
Voi siitä tulla tunne. Jokainen näyttää juuriltansa eikä se itselle edes mitenkään erikoista mutta toisille näyttää olevan ja toisille iso ongelma. Toisten kannattaisi nyt katsoa ihan omia juuriansa. Jos joku sukuhaara menee Venäjälle niin silloin on slaavilaisia piirteitä. Toisille tämäkin venäläisyys on iso ongelma ja siksi väittävät Venäjältä tulleeksi ja menevät sitten oman russofobiansa mukaan ja väittäen ties mitä.
Täällä toinen samanmoinen. En näytä suomalaiselta, mutta mitäpä sitten? Ihan hyvin on mennyt silti :D
Luulisin että on normaalia. Varsinkin jos saat jatkuvasti kommenttia asiasta.