Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan mieskirjoittaja esittäytyy (Linkki kuvaan sisältö-osassa!)

Vierailija
05.08.2022 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008988140.html

Mies 47, kotoisin pohjoisesta, melkein Lapista. Single yksineläjä, naisista pitävä, tällä hetkellä kauniinpana naisena Ema Horwath' ia pitävä.
Olen siis tuo mies taustalla olevan Siljan laivan näköalabaarista- olen tuo jolla on tummat vaelluskengät ja iso cola- lasi edessäni.
Muut pöydässäolijat eivät kuulu seurueeseeni. Vilkutan kuvaajalle!
Olen tuossa juuri ottamassa itsekkin kuvaa (Kyllä, Iltiksen kuvaaja näkyy omassa kuvassani!).
Kiinnostuneet laittakaa omakin kuvanne rohkeasti lankaan- minulla kuvassa jopa takki päällä mutta toki saa olla vähemmissäkin vaatteissa!
Myös uudesta tukastani olisi kiva saada kommentteja!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ettei!

Vierailija
2/3 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images.app.goo.gl/M6tmvKFG62MmbV4h8

Hei Komistus!

Ihana että on noin rohkeita miehiä jotka tekevät aloitteita!

Olen n36, myös naimaton, omasta mielestäni sirpakka tapaus. Arvioi itse; olen tuo Brunetti jolla on kirkkaan punaiset korkokengät ja pikkumusta, seison suoraan tuon mainoksen alla, mitäs pidät helminauhastani?

Kuva kyllä vähän suttuinen ja harvoin onnistun kuvissa, tuossa kuitenkin tyylinäyte!

Olisi ihana tavata. Kun olet tuollainen matkailija ja rohkea mies niin minäkin rohkaistun!

Ehdotan treffejä, tämä on ensimmäinen kertasi kun ehdotan miehelle mutta nyt koen että on aika tutustua uusiin ihmisiin!

Tulisitko kanssani Rollareiden jäähyväiskeikalle?

Odotan sinua sisäänpääsyn edessä tasan puolituntia ennen konsertin alkua. Laitan nuo samat vaatteet ja kengät että tunnistat minut, laittaisitko sinä vaikka kukan napinläveen että tunnistaisin sinut?

T n36, keskisuomi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pohjoisesta?