Tarkkailetteko, kuinka paljon taloyhtiössänne asukkaat tilaavat ruokaa kotiinkuljetuksella?
Kommentit (22)
Tottakai. Merkkaamme myös excel taulukkoon pahvinkeräykseen jätetyt pizzaboksit.
Asun rivitalossa enkä tiedä enkä ole kiinnostunut tuosta yhtään.
Toivottavasti ovat löytäneet tapansa toimia.
En kiinnosta. Ja pitäisi olla sen takia koko ajan rappukäytävässä.
Asia on mahdotonta, sillä asuntoni ikkunat eivät ole etupihan suuntaan. Toki talossa asuu muutamia joiden asunnoista voi tarkkailla pihan liikennettä....... ja jotka seurantaa myös harrastavat.
Vain seinänaapurin tilauksia seuraan.
Ei ole aikaa eikä haluakaan kytätä ketään eikä mitään.
No tähän nykyiseen ei valitettavasti lähes kukaan oikein tilaa, niin ei pääse seuraamaan kyttäyksestä huolimatta! Vanhassa asunnossa tuli yhdelle naapurille lähes poikkeuksetta lounas Woltilla, sen jälkeen lähti salille.
T. Naapurikyylä
Vierailija kirjoitti:
No tähän nykyiseen ei valitettavasti lähes kukaan oikein tilaa, niin ei pääse seuraamaan kyttäyksestä huolimatta! Vanhassa asunnossa tuli yhdelle naapurille lähes poikkeuksetta lounas Woltilla, sen jälkeen lähti salille.
T. Naapurikyylä
Ja tosikoille tiedoksi, että teen siis 100% etätyönä ja pienessä taloyhtiössä asuessa tulee havainnoitua, mikäli osakkaiden ulkopuolisia liikkkuu piha-alueella, varsinkin kun ei ole mitenkään läpikulkua tontilla.
En tarkkaile kuin omia ruokakuljetuksiani. Viimeksi tuli 5 laatikollista Prismasta. En huomannut tarkkailiko kukaan naapuri nälkäisenä.
Ei täällä maalla edes ole mitään Wolttia tai Foodoraa. Eikä kaupatkaan kuljeta ruokaa kotiin.
Tervetuloa kyyläämään minua, tilaan illallista Woltilla useamman kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Naapurikyylä
Ja tosikoille tiedoksi, että teen siis 100% etätyönä ja pienessä taloyhtiössä asuessa tulee havainnoitua, mikäli osakkaiden ulkopuolisia liikkkuu piha-alueella, varsinkin kun ei ole mitenkään läpikulkua tontilla.
No mulla kanssa työpöytä ikkunan luona. Näen lähinnä vain vastapäisen naapurin ja he tilaavat aika usein ruokaa ja K-ryhmän kuski käy siinä myös. Ei voi olla näkemättä ja kuulematta autojen vierailuja :)
En. Mutta tänä kesänä sain tietää että voisin kysyä yhden harrastuspaikan vakiomummolta, mitä minulla on ollut siellä eväänä kesällä yli 10 vuotta sitten. Ihmettelin kun mummo paheksui toiselle vähän matkan päässä kuinka hän ei ota mitään makkaraa evääksi ja ensin vain ajattelin, miksi kummassa mummo puhui niin vihjaillen ja paheksuen, kun eihän minulla ole siellä koskaan mitään makkaraa eväänä. Myöhemmin muistin että olihan minulla yli 10 vuotta sitten samassa paikassa 30 asteen hellepäivänä kabanossia eväänä, kun olin käynyt matkalla ostamassa evästä kaupassa, jossa oli hyllyt melkein tyhjinä. Mummo on jauhanut muille ja miettinyt ainakin 10 vuoden ajan, kun jollakin oli päivän ajaksi eväänä yksi paketti kabanossia ja vettä.
Hei naapuri,
Meillä on just korona, joten tilallaan nyt harva se päivä.
T. Naapurisi
Vierailija kirjoitti:
Vain seinänaapurin tilauksia seuraan.
Tarkkailetko sinä häntä avainsilmän vai parvekkeen kautta vai kuulosteletko korva kiinni seinässä mitä siellä naapurissa tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa kyyläämään minua, tilaan illallista Woltilla useamman kerran viikossa.
Ovatko Woltin lähetit olleet enemmän sieltä Afrikan vai Lähi-idän suunnalta?
nou