Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarkkailetteko, kuinka paljon taloyhtiössänne asukkaat tilaavat ruokaa kotiinkuljetuksella?

Vierailija
05.08.2022 |

?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nou

Vierailija
2/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hullu, joten en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Merkkaamme myös excel taulukkoon pahvinkeräykseen jätetyt pizzaboksit.

Vierailija
4/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rivitalossa enkä tiedä enkä ole kiinnostunut tuosta yhtään.

Toivottavasti ovat löytäneet tapansa toimia.

Vierailija
5/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnosta. Ja pitäisi olla sen takia koko ajan rappukäytävässä.

Vierailija
6/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on mahdotonta, sillä asuntoni ikkunat eivät ole etupihan suuntaan. Toki talossa asuu muutamia joiden asunnoista voi tarkkailla pihan liikennettä....... ja jotka seurantaa myös harrastavat.

Vierailija
7/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain seinänaapurin tilauksia seuraan.

Vierailija
8/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa eikä haluakaan kytätä ketään eikä mitään.

Vierailija
9/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarkkailisin?

Vierailija
10/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähän nykyiseen ei valitettavasti lähes kukaan oikein tilaa, niin ei pääse seuraamaan kyttäyksestä huolimatta! Vanhassa asunnossa tuli yhdelle naapurille lähes poikkeuksetta lounas Woltilla, sen jälkeen lähti salille.

T. Naapurikyylä

Vierailija
11/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tähän nykyiseen ei valitettavasti lähes kukaan oikein tilaa, niin ei pääse seuraamaan kyttäyksestä huolimatta! Vanhassa asunnossa tuli yhdelle naapurille lähes poikkeuksetta lounas Woltilla, sen jälkeen lähti salille.

T. Naapurikyylä

Ja tosikoille tiedoksi, että teen siis 100% etätyönä ja pienessä taloyhtiössä asuessa tulee havainnoitua, mikäli osakkaiden ulkopuolisia liikkkuu piha-alueella, varsinkin kun ei ole mitenkään läpikulkua tontilla.

Vierailija
12/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkkaile kuin omia ruokakuljetuksiani. Viimeksi tuli 5 laatikollista Prismasta. En huomannut tarkkailiko kukaan naapuri nälkäisenä.

Vierailija
13/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä maalla edes ole mitään Wolttia tai Foodoraa. Eikä kaupatkaan kuljeta ruokaa kotiin.

Vierailija
14/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kyyläämään minua, tilaan illallista Woltilla useamman kerran viikossa.

Vierailija
15/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Naapurikyylä

Ja tosikoille tiedoksi, että teen siis 100% etätyönä ja pienessä taloyhtiössä asuessa tulee havainnoitua, mikäli osakkaiden ulkopuolisia liikkkuu piha-alueella, varsinkin kun ei ole mitenkään läpikulkua tontilla.

No mulla kanssa työpöytä ikkunan luona. Näen lähinnä vain vastapäisen naapurin ja he tilaavat aika usein ruokaa ja K-ryhmän kuski käy siinä myös. Ei voi olla näkemättä ja kuulematta autojen vierailuja :)

Vierailija
16/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta tänä kesänä sain tietää että voisin kysyä yhden harrastuspaikan vakiomummolta, mitä minulla on ollut siellä eväänä kesällä yli 10 vuotta sitten. Ihmettelin kun mummo paheksui toiselle vähän matkan päässä kuinka hän ei ota mitään makkaraa evääksi ja ensin vain ajattelin, miksi kummassa mummo puhui niin vihjaillen ja paheksuen, kun eihän minulla ole siellä koskaan mitään makkaraa eväänä. Myöhemmin muistin että olihan minulla yli 10 vuotta sitten samassa paikassa 30 asteen hellepäivänä kabanossia eväänä, kun olin käynyt matkalla ostamassa evästä kaupassa, jossa oli hyllyt melkein tyhjinä. Mummo on jauhanut muille ja miettinyt ainakin 10 vuoden ajan, kun jollakin oli päivän ajaksi eväänä yksi paketti kabanossia ja vettä.

Vierailija
17/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naapuri,

Meillä on just korona, joten tilallaan nyt harva se päivä.

T. Naapurisi

Vierailija
18/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. (Mitvit nyt taas?)

Vierailija
19/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain seinänaapurin tilauksia seuraan.

Tarkkailetko sinä häntä avainsilmän vai parvekkeen kautta vai kuulosteletko korva kiinni seinässä mitä siellä naapurissa tapahtuu?

Vierailija
20/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kyyläämään minua, tilaan illallista Woltilla useamman kerran viikossa.

Ovatko Woltin lähetit olleet enemmän sieltä Afrikan vai Lähi-idän suunnalta?