Nuoren sähkösopimus opiskelupaikkakunnalla aiheuttaa huolta
Kommentit (5)
Nyt on kyllä kökkö aika tehdä sähkösopimusta.. mutta pakkohan se on.
Usein opiskelija-asunnoissa sähkö ja vesi sisältyvät vuokraan eikä niistä voi eikä tarvitse sopia erikseen. Tosin sanoen riippumatta veden ja sähkön kulutuksesta vuokra pysyy samana paitsi jos muuten vuokraa korotetaan kerran vuodessa. Ei minun tarvinnut opiskelija-asunnossa siis maksaa erikseen mistään vedestä ja sähköstä mutta se kylläkin huomioitiin asumistuessa.
Anna ottaa minkä ottaa.Kun on koti muuttanut pois. Pitäisi sinulla olla varaa maksaa hänen sähkönsä opiskelun ajan.Kun käydä kerran viikossa täytä jääkaappi ja siivota siellä opiskelu kämpässä.Vaikka se ilta kun on kaupungilla kamujen kanssa juhlii.Et häiritse häntä silloin.ps. Kun ihminen mutaa koti pois. hänen pitää itse tehdä valinnat, myös sähkö sopimukset. Oppii kantapään kautta.Vitsinä laitoin ton maksa sähkö lasku. Nuoren siivet ei koskaan kasva,ei kanna..Jos työnnät nokkasi hänen asiat,kun muuttanut kotoa pois. Anna olla.laske vapaaksi ja katkase se napanuora jo pois hänestä.
En osaa sanoa, itse miettinyt oman opiskelijan kohdalla, että milloin nostavat ja minkä verran vuokraa johon sisältyy sähkö, netti ja vesi...