Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö että L'oréal on maailman suurin kosmetiikkayritys ja omistaa mm. Maybellinen, Garnierin, Vichyn jne?

Vierailija
05.08.2022 |

"LOréalin tuotemerkit ovat jaoteltu päivittäis- (muun muassa LOréal Paris, Garnier, Maybelline), kampaamo- (muun muassa Kérastase, LOréal Professionnel, Matrix), ylellisyys- (muun muassa Lancôme, Biotherm, Helena Rubinstein, Giorgio Armani, Ralph Lauren, Kiehls, Yves Saint Laurent) sekä apteekkituotteisiin (muun muassa Vichy, La Roche-Posay, CeraVe)." https://fi.m.wikipedia.org/wiki/L%E2%80%99Or%C3%A9al
Minulle selvisi jostain viimeeksi lukemastani naistenlehdestä, jossa tätä perijätär naista haastateltiin. No, kumminkin minulle tuli jotenkin huijattu olo tuosta. Tavallaan ajattelen nyt noista kaikista että samaa tavaraa eri purkeissa.. vaikka ei se varmasti niin ole. Kunhan ovat vain ostaneet kilpailijoita pois markkinoilta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin.

Vierailija
2/14 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikka on julmuutta eläimiä kohtaan.

Kaunis nainen ei meikkiä kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuule ihan jokainen joka pääsee nettiin voi lukea tuon wikipediasta ihan itse .

Vierailija
4/14 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuule ihan jokainen joka pääsee nettiin voi lukea tuon wikipediasta ihan itse .

No kyllä, mutta ei minulla ole ollut tapana tutkia yrityksien taustoja ja omistajuussuhteita wikipediasta. Vai googlaatko sinä jokaisen yrityksen, jonka tuotteita käytät? Ap

Vierailija
5/14 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiesin.

Mitäpä tästä sitten?

Vierailija
6/14 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiesin.

Vierailija
7/14 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut monen ylistavan suomalaista Fairy-tiskisaippuaa.

https://en.wikipedia.org/wiki/Fairy_(brand)

Vierailija
8/14 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä aloitus...

Vierailija
9/14 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että olikin näin valveutunutta porukkaa täällä. Minun tuttavapiirini ilmeisesti olikin sitten jotain tynnyrissä kasvanutta :( Ap

Vierailija
10/14 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se monen merkin osalta nykyään menee, aidosti itsenäisiä on vähän ja isommat merkit / yritykset omistavat useita tuotemerkkejä.

L'Orealilla on kyllä vahva ja iso tuoteportfolio, toisaalta tämä mahdollistaa myös tuotekehityksen, jossa ns. perinteinen markettikosmetiikka voi hyötyä kalliimpien merkkien tekemistä tutkimuksista.

Vierailija
11/14 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se monen merkin osalta nykyään menee, aidosti itsenäisiä on vähän ja isommat merkit / yritykset omistavat useita tuotemerkkejä.

L'Orealilla on kyllä vahva ja iso tuoteportfolio, toisaalta tämä mahdollistaa myös tuotekehityksen, jossa ns. perinteinen markettikosmetiikka voi hyötyä kalliimpien merkkien tekemistä tutkimuksista.

Se on kyllä totta. Itse pelkään vaan että jossainvaiheessa menevät edullisuus edellä ja myyvät kalliina merkkinä jotain mikä ei ehkä oikeasti ole kovinkaan laadukasta. Maybellinen tuotetta YSL:n purkkiin.. miksi ei, jatkuvasti suurempaa voittoahan kaikki haluavat. Ap

Vierailija
12/14 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä totta. Itse pelkään vaan että jossainvaiheessa menevät edullisuus edellä ja myyvät kalliina merkkinä jotain mikä ei ehkä oikeasti ole kovinkaan laadukasta. Maybellinen tuotetta YSL:n purkkiin.. miksi ei, jatkuvasti suurempaa voittoahan kaikki haluavat. Ap

Kalliita merkkejä ostavan pitää mielestäni myös ymmärtää tämä, että hinta ei välttämättä tarkoitan absoluuttista laatua.

Kalliimmissa merkeissä itse tuotteen lisäksi maksetaan aina myös imagosta ja brändistä, tuoksusta, koostumuksesta, pakkauksesta jne.

Vierailija
13/14 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaa osan noista muista merkeistä ei siis 99% kaikista, aina jotain ostamalla tukee jotain rikasta niinhän se on kaiken osalta myös ruuan, asumisen yms.

Vierailija
14/14 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin ja on mielenkiintoista nähdä esim. Stoccalla tai Sephorassa miten Estee Lauderin ja L'orealin eri brändien kojut ovat usein vastakkain kilpailuasemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme