Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyestä hirvi kauris - väänneltyjä sanontoja

Vierailija
05.08.2022 |

Tänne.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parenpi yksi livetystävä kuin tuhat netistä.

Vierailija
42/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin tänään. En ole juonut alkoholia pitkään aikaan tippaakaan eikä ollut migreeniä. Yleensä huono olo on mennyt ohi hengittelemällä syvään, mutta tänään oksensin varmaan kolme kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiylpeys käy menestyksen edellä-

Vierailija
44/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu paljon töitä tekee

viisas palkkaa väkeä.

Vierailija
45/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörii kuin r****t UA:ssa

Vierailija
46/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Into pitkästä ilosta,

puhti paljon nauramisesta.

Vierailija
47/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho on vihreämpää siellä missä sitä kastellaan.

Vierailija
48/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei mee Jonnen lahjat.

Vierailija
49/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks av-mammaa meni mustikkaan, mutta kumpikaan ei mahtunut

Vierailija
50/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuuseen kurkottaa se latvaan ulottaa.

Vierailija
51/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeat elävät, hitaat nauttivat.

Vierailija
52/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattomuus haalistaa!

Vierailija
53/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa ideat jalostuu.

Vierailija
54/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin netti vastaa kuin sinne huutaa.

Vierailija
55/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä huomaat miten välttämätöntä sinun on ruveta tekemään vilpitöntä parannusta ja ruveta ajattelemaan ja sanomaan: Maksoi mitä maksoi minun on pelastettava sieluni ja tultava autuaaksi. Käyköön muun miten hyvänsä, mutta helvettiin en tahdo mennä. Kun helvetin liekki nyt jo polttaa herännyttä tuntoani näin, miten tulinen se onkaan oleva sitten, kun syntieni tähden siihen iankaikkisesti joudun ja saan loppumattomasti kärsiä tätä tunnon vaivaa, huutaa tuhansia valitushuutoja, joilla ei määrää ole, ja kirota itseäni jokaisen armon päivän ja hetken tähden, jonka maailmassa olen elänyt todellista parannusta tekemättä. Herra Jeesus, auta ja pelasta minua senvuoksi nyt, kun se vielä on mahdollista. Tee minulle, mitä hyväksi näet, kunhan vain tulen autetuksi. Päästä minut synnistä, joka minut kadotukseen vie. Herra Jeesus, käännä minut, nosta jalkani väärältä tieltä ja johda minut oikealle tielle. Sinä, joka olet itse edellä mennyt ja minulle tien avannut, Sinä, joka olet Tie, Totuus ja Elämä, auta sinua oikein rakastamaan, kunnioittamaan, palvelemaan ja olemaan sinulle kuuliainen kaikkena elinaikanani. Ah, Herra Jeesus! Älä anna minulle lepoa äläkä rauhaa, älä missään sopukassa tai paikassa, älä yöllä äläkä päivällä, ennenkuin olen tullut sinuun oikein liitetyksi ja alkanut uskollisesti sinua seurata. Herra Jeesus, minä tahdon mielelläni kaiken sinun avullasi hylätä, kun vain pelastuisin. Maailman seuroista, suuremmista ja pienemmistä tahdon luopua, sillä eihän niissä muuta kaiu kuin

Vierailija
56/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huudan säätyyn ja asemaan katsomatta kaikille teille, jotka nukutte synnin unessa ja näette unta taivaasta ja autuudesta: Herätkää, ennenkuin helvetin liekki teidät herättää! Herää sinä, joka nukut ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee! (Ef. 5:14) Helvetissä on myöhäistä herätä. Siellä herää kukin itseään iankaikkisesti kiroamaan jokaisen hetken ja silmänräpäyksen tähden, jotka hän on armon ajassa elänyt armoa etsimättä ja todellista parannusta tekemättä. Senvuoksi, oi ihminen, tee parannus nyt, kun vielä armo ja pelastus on sinulle tarjona!

Vierailija
57/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maha venettä kaada.

Vierailija
58/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas sielu, pysähdy siis synninjuoksussasi, ennenkuin matkan loppu tulee, ja sinä joudut tuohon kauheaan ja onnettomaan tilaan. Oi ihminen! Oi syntinen! Malta mielesi! Sinulla on kuolematon sielu. Etkö huomaa ja käsitä, missä tavattomassa vaarassa olet ollessasi kääntymätön ja uudesti- syntymätön? Päivä päivältä riennät lähemmäksi kadotustasi. Muista, että synnissä suruttomana eläessäsi olet joka hetki ja silmänräpäys juoksemassa kohti sitä järveä, joka tulta ja tulikiveä palaa. Jos nyt tänään ja tällä hetkellä kuolet, tai milloin hyvänsä tuossa hengellisesti kuolleessa tilassasi ollen, ei ole sinulla odotettavissa muuta kuin ikuisesti palava kuuma liekki, jossa omantuntosi mato, joka nyt nukkuu, virkoaa sinua ahdistamaan. Se ei milloinkaan lakkaa syyttämästä, tuomitsemasta, vaivaamasta ja kiduttamasta sinua sammumattomassa tulessa ja loppumattomassa vaivassa. Ja tässä hirvittävässä tuskan paikassa on sinun perkeleitten ja kirottujen joukossa oltava iankaikkisuudet.

Vierailija
59/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyvät. Valitettavasti vain harvat tunkeutuvat kaikkien esteitten läpi ja rientävät Jeesuksen luo hätäisin sydämin ja uhraavat itsensä ja kaikki ruumiinsa ja sielunsa voimat hänelle seuraten häntä elämän kaidalla tiellä lujasti päättäen: "Tuli mitä tuli, maksoi mitä maksoi, pääasia on, että Jumalan Henki saa minut niin haltuunsa, että minusta tulee uskollinen Jeesuksen seuraaja täällä ajassa, jotta kerran iankaikkisuudessakin saisin hänen kanssaan olla. Käyköön muun miten käy, tai miten Jumala tahtoo käyvän, kunhan vain viheliäinen sieluparkani saa avun ja armosta pääsen olemaan Jumalan ja Vapahtajan autuaallisessa yhteydessä iankaikkisesti". Itse Jeesus sanoo: "Se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät" (Matt. 7:14). Joka ei kiellä ja hylkää kaikkia synnillisiä ja maailmallisia tapoja eikä hartaasti rukoillen ja huokaillen etsi Jeesukselta sitä armoa, että hän kuolemansa tähden hänet herättäisi, valaisisi, kääntäisi ja uudestisynnyttäisi ja sitten jatkuvasti uudessa elämässä johdattaisi, hallitsisi ja taluttaisi, se, joka ei näin yötä ja päivää oikeassa autuuden järjestyksessä huuda Jum

Vierailija
60/68 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikoilla hangilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan