Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hissi ei ole koskaan valmiiksi alhaalla kun olen menossa ylös

Vierailija
05.08.2022 |

Kun tuun esim. pitkän työpäivän jälkeen kotiin uupuneena ja kauheessa pissahädässä, niin voin 100-prosenttisesti luottaa siihen, että hissi EI ole käyttövalmiina alhaalla odottamassa.

Mistä tämä johtuu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin on tulleet kotiin samoihin aikoihin ja yleensä silloin hissi jää ylös kun on menty ylös asuntoon.

Vierailija
2/11 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset hissiä nopeemmin ku loikit portaat  kevyesti ylös.

vai oletko voimismamma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa johtua siitä, että se hissi liikkuu kerrosten välillä. Onko liikennevalot aina punaisella kun olis tarkoitus lähteä ylittämään tietä?

Vierailija
4/11 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuintalojen hissit ovat yleensä suoralla ohjauksella. Hissi jää sinne minne se on viimeksi käsketty. Uusimmissa on usein oppiva ohjaus. Tuossa sinun tapauksessasi jouten riittävän pitkään ollut kori siirtyy katutasoon, koska aiemminkin arkipäivisin siihen kellonaikaan sitä kutsutaan nimenomaan sieltä.

Vierailija
5/11 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo on normaalia. Minulle kävi toisinpäin monta viikkoa eli aina kun rahjustin kotiin niin siinä se hissi minua odotti, alakerrassa. Kello oli noin puoli kuusi. Se se vasta omituiselta tuntui! Aloin tarkkailemaan naapureita ja huomasin joskus kun joku toinen matkusti samassa hississä niin se se toinen ehkä painoi hissin takaisin ykköseen.

Vierailija
6/11 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo on normaalia. Minulle kävi toisinpäin monta viikkoa eli aina kun rahjustin kotiin niin siinä se hissi minua odotti, alakerrassa. Kello oli noin puoli kuusi. Se se vasta omituiselta tuntui! Aloin tarkkailemaan naapureita ja huomasin joskus kun joku toinen matkusti samassa hississä niin se se toinen ehkä painoi hissin takaisin ykköseen.

Tai sitten teillä oli uudentyyppinen hissin ohjausohjelmisto.

Vierailija
7/11 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan hissin aina alas ykköskerrokseen kun olen päässy omaan kerrokseeni, koska usein hisseissä haisee roskille, koiralle ja niiden kuselle. Kerran alakerran mummolta oli vissiin päässy rupsu...

Vierailija
8/11 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerennyt ekana töistä kotiin, vaan joku naapurisi kerkesi ennen sinua. Hän on siis juuri matkustanut hissillä pohjakerroksesta omaan kerrokseensa, tai pahimmassa tapauksessa on vielä matkalla sinne. Sinun vuorosi on seuraavana. Odota rauhassa, kyllä se yleensä sieltä tulee, ellei ole sähkökatkos tai hissi rikki.

Vierailija
9/11 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rapussa on ihmisillä tapana lähettää hissi takaisin alas, kun itse päässyt omaan kerrokseensa. Pieni asia, joka tuo hyvän mielen töistä tullessa.

Vierailija
10/11 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat käyttää hissiä

Vierailija
11/11 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin talossa, jonka hissi palautui aina 4.kerrokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi