Vinkkejä ovulaation tunnistamiseen
Kiertoni aika säännöllinen. N. 26/28vrk. Tuntuu, etten osaa bongata ovulaatiota oikein. Olen nyt kolme kiertoa tehnyt ohjeen mukaan ovulaatiotestejä, mutta ne eivät näytä mitään. Nyt kp 11 ja alavatsaani sattuu ajoittain, mutta mitään "ovislimaa" ei kyllä ole näkynyt. Onko ovulaatio siis vasta tulossa esim muutaman päivän sisään. Vatsa on myös turvoksissa.
Kesäkuussa juhannuksen aikaan testi näytti plussaa, mutta oli ilmeisesti Ns kemiallinen raskaus.
Kommentit (44)
Luin, että kun ovulaatio on tapahtunut, lämpö nousisi vuorokauden kuluttua 0,5-1c ja tänään lämpö on ollut reilusti koholla (ja ei siis flunssaa) , mutta edelleen on tullut läpinäkyvää limaa. Onkohan ovulaatio kuitenkin tapahtunut? Tai onko siis normaalia, että sen jälkeen vielä tulee tuota limaa? Vai pitäisikö sen loppua heti
Jos se on siemennestettä? Oletan, että olette yrittäneet vauvaa? Jostain olen myös lukenut, että ovislimat tulee oviksen tapahduttua vasta, mut tiedäpä näistä.
Tämä on mun mielestä ollut hyvä ovulaatiolaskuri https://lahetyssaarnaaja.fi/ovulaatiolaskuri/ ja testit kylkeen :)
Kovat kivut jatkuu molemmilla puolilla. Vatsa myös todella turvonnut.