Mitä mieltä meidän kesälomasta?
Eletään puolisoni palkalla, noin 2200€ netto. Minun tulot 0€ karenssin takia. Kesälomalla ollaan käyty Talvipuutarhassa, Kasvitieteellisessä puutarhassa (ei kasvihuoneissa jotka maksullisia), Viikin pelloilla kävelyllä, torilla kahvilla, Porvoossa kahvilla, pyöräilemässä lähialueilla ja kerran minigolfaamassa sekä lähisessä rantakahvilassa syömässä. Mies kävi pojan kanssa kerran ajamassa kartingia.
Muuten ollaan oltu omalla pihalla. Olin onnellinen kun saatiin yksi pensas ostettua kuolleen tilalle.
Mitä mieltä meidän lomasta?
Kommentit (8)
Kuulostaa ihanalta ja paljon rikkaammalta kuin mitä meillä on ollut.
No poikkeaahan tuo meidän lomasta aika lailla. Mies on yrittäjä, minä olen töissä keskisuuressa yrityksessä.
Olen kasvatellut kasvihuoneessa kaikenlaista syötävää, huolehtinut kasvimaasta, kerännyt mansikoita ja herukoita, mustikassakin on tullut käytyä. Kaupassa olen käynyt loman aikana 4 kertaa eli kerran viikossa ja kirjastossa saman verran. On tullut luettua ja ommeltua. Kahvilla kävin siskolla, muuten ei ole ulkona kahviteltu kuin kotipihassa. Vielä maalaan varastorakennuksen ja käyn ostamassa multaa ensi vuoden kasvihuonesatoa varten, sitten se on loma taputeltu. Mies on käynyt kerran viikonlopun mökillä kalassa.
Ai niin, joka ilta on miehen kanssa tikkakisa, kumpikin saa heittää 3 kertaa ja elokuun lopussa katsotaan, kummalla on enemmän pisteitä. Jotta on vähän jännitystäkin ilmassa!
Mukavaa ja leppoisaa, kaikkea kivaa ohjelmaa. Kelpais.
Huvikseni kysyin. Onhan tämä ollut erillainen loma kun pitää koko ajan mennä raha edellä ja keksiä jotain ilmaista/halpaa tekemistä.
Ap
Nyt äkkiä ap töitä hakemaan. Miehet eivät tykkää elättää naista.
Ihan mukavalta kuulosta, itse tosin stressaisin jos mulla ei olisi yhtään omaa rahaa.
Ja itse tarvitsen jonkunlaisen irtioton jonnekin kauemmas, ei välttämättä ulkomaille, että saan työasiat pois mielestä ja pääsen lomamoodiin. Mutta tärkeintä on että saa vaan olla.
Ihan tavalliselta kuulostaa, miksi kysyt?