Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halaa tai suutele koskaan?

Vierailija
05.08.2022 |

Meillä on avomiehen kanssa kohta 10 vuotta yhteistä matkaa takana. Noin pari vuotta sitten havahduin siihen, että avomies ei suutele tai halaa koskaan. Olen itse tehnyt aloitteita, mutta nyt en enää jaksa. Kerran hän halasi kun olin itse halannut häntä koko edellisen viikon.
Ennen mies lähestyi enemmän.
Mistä tämä johtuu?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan ex halunnu mitään kosketusta tai läheisyyttä. Tuntui kyllä tosi pahalta. Kun nyt uusi kumppani halaa ja pussaa ja suhtautuu seksiin ilolla, niin huomaan vasta, kuinka erilaisia ihmiset voivatkaan olla läheisyyden haluissaan ja tarpeissaan. Ja kuinka hyvää tekevä vaikutus kosketuksella ja läheisyydellä on. Ja toisaalta näin kauempaa vasta näen, kuinka näivettävää ja satuttavaa kylmä suhde voi olla vaikka sen yrittäisi miten järjellä selittää hyväksi.

Vierailija
42/52 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ongelmaa ollut , suhde kestänyt 3v. Olen kysynytkin mieheltä asiasta ja mies on sanonut, että hän ei niin välitä kosketuksesta. Olen oikeastaan kysynyt ja aloittanut asiasta keskustelun jo useammankin kerran, jotenkin on niin vaikea uskoa, että joku ei saa halaamisesta ja pussaamisesta mitään iloa?

Olen pohtinut, että kai tässä on vain kaksi vaihtoehtoa. Joko hyväksyn tilanteen ja elän elämäni miehen kanssa, jolta ei saa läheisyyttä tai sitten en hyväksy ja otan eron. Tilannetta vaikeuttaa se, että lapsia on tehty. Luultavasti käytännöllisistä syistä tässä suhteessa pitää kitkutella pari vuotta ainakin. Mutta jos tämä tilanne ei muutu niin eroan kun suhde on kestänyt 5 vuotta, enempää vuosia en halua tuhlata "parisuhteeseen" joka ei oikeasti ole parisuhde vaan kämppissuhde.

Jännästi miehesi kuitenkin välittää heppinsä koskettelusta , eikö? ;)

Miehet ovat pohjimmiltaan itsekkäitä ja hauavat päästä mahdollisimman helpolla. Niin kauan kuin on perhe, suhde, tekemistä, ja seksiä, niin ei ole niin väliä sillä halailulla, mutta kun sama mies on yksin(äinen) niin hänelle kelpaa kummasti pussailu ja halailu, suorastaan hakeutuu lähelle jos voi. 

Omakin mieheni on jossain vaiheessa väläyttänyt noita en välitä läheisyydestä-vitsejä, joille olen vain nauranut, ja sitten on kesksuteltu vakavasti aiheesta. 

Meillä minäkin oen itsekäs, ja joudun välillä tarkastamaan käytöstäni, siksi nämä asiat on tullut huomattua. Kannattaa puhua sen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloit ap pihtaamaan ja mies tyytyi kohtaloonsa.

Vierailija
44/52 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkaa ihan luonnollisesti kyllästyä jo suhteeseen. Kymmenen vuotta on jäätävän pitkä aika yhden naisen kanssa, paitsi jos sivussa on välillä muitakin.

Vierailija
45/52 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama.

Itse tykkäisin halata joka välissä ja joka tavalla.

Olen pyytänyt halaamista ja en saa. Välillä halaa takaisin kun pyydän, mutta oma-aloitteisesti ei koskaan.

Olen ehdottanut tapoja jotka liittyy halaamiseen, esim aina tavatessa ja herätessä. Mutta ei, ei mitään.

Ei tunnu juuri miltään halata kun on itse aloitteellinen joka kerta. Ihan sama onko koti vai kadunkulma. Olen yrittänyt tehdä näistä mahdollisimman miellyttäviä hetkiä, mutta silti hän ei tee aloitteita. Olen myös pyytänyt suoraan ja kertonut kuinka hyvältä tuntuu tulla halatuksi.

Kyllä se tunnut tehnees kaikkesi, ehkä on syytä luovuttaa. Sama kuin pyytäisi toiselta jatkuvasti eri tavoin että rakasta minua, ja kun toinen ei rakastaisi, vaan tollonkolppina seisoisi, niin sitten kertoisi millä kaikilal tavoilla voisi yrittää kuitenkin rakastaa.  

Mä sanon miehelle ihan suoraan että vitut tule mitään seksijuttuja illalla, et oo kahteen viikkoon hipaissutkaan muussa mielessä, ja sitten hän parantaa tapansa aina joksikin aikaa. 

Mies tietää että seksiin tarvitsen säännöllistä lähelläoloa ja kosketusta, ja se on sitten voivoi jos sitä ei ole ollut. 

Vierailija
46/52 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kysynyt ja et saa vastausta.

Mitä sä vielä odotat?

Olisin lähteny jo menee.

Ei tuollanen oo parisuhde, jos siinä ei oo hellyyttä.

Vierailija
47/52 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää rakasta sinua. Voit vetää asiasta omat johtopäätöksesi.

Vierailija
48/52 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samaa ongelmaa exän kanssa. Tuli ero, muista syistä mutta kyllä toi oli takaraivossa.

Vierailija
49/52 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama.

Itse tykkäisin halata joka välissä ja joka tavalla.

Olen pyytänyt halaamista ja en saa. Välillä halaa takaisin kun pyydän, mutta oma-aloitteisesti ei koskaan.

Olen ehdottanut tapoja jotka liittyy halaamiseen, esim aina tavatessa ja herätessä. Mutta ei, ei mitään.

Ei tunnu juuri miltään halata kun on itse aloitteellinen joka kerta. Ihan sama onko koti vai kadunkulma. Olen yrittänyt tehdä näistä mahdollisimman miellyttäviä hetkiä, mutta silti hän ei tee aloitteita. Olen myös pyytänyt suoraan ja kertonut kuinka hyvältä tuntuu tulla halatuksi.

Kyllä se tunnut tehnees kaikkesi, ehkä on syytä luovuttaa. Sama kuin pyytäisi toiselta jatkuvasti eri tavoin että rakasta minua, ja kun toinen ei rakastaisi, vaan tollonkolppina seisoisi, niin sitten kertoisi millä kaikilal tavoilla voisi yrittää kuitenkin rakastaa.  

Mä sanon miehelle ihan suoraan että vitut tule mitään seksijuttuja illalla, et oo kahteen viikkoon hipaissutkaan muussa mielessä, ja sitten hän parantaa tapansa aina joksikin aikaa. 

Mies tietää että seksiin tarvitsen säännöllistä lähelläoloa ja kosketusta, ja se on sitten voivoi jos sitä ei ole ollut. 

Tuo iski, "ihan kuin sanoisi rakasta minua".

Olen, ja ehkä ap on, sanonut tuon myös.

Sillä siltä se tuntuu kun toinen ei ole kiinnostunut halaamaan, ettei välittäisi. Ei tule rakastettu olo.

Ja ilman halaamista on rankka olla. Suurimpia syitä haluta suhdetta.

Vierailija
50/52 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://ruuhkavuodet.fi/2022/02/14/puhelin-vai-puoliso-kumpaa-huomioit-…

Halu et toinen olisi läsnä, liittyy usein halaamattomuuteen. Tuli mieleen tällainenkin kulma.

Vierailija
51/52 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehelläkin pitää olla oikeus koskemattomuuteen. Et voi pakottaa halailemaan ja suutelemaan.

Vai koskiko #metoo vaan naisia?

Vierailija
52/52 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suutelee niin alkaa heti panettamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan