Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko määräileviä ja muiden asioihin puuttuvia ihmisiä?

Vierailija
05.08.2022 |

Nämähän voivat määräillä melkein tuntemattomiakin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurimme! Vanha pariskunta, asuntosijoittajia, jotka luulevat voivansa määräillä vuokralaistensa lisäksi naapureitaan. Rouva on kova touhuamaan puutarhassaan. Ruoho on millin korkuista, puut on leikelty niin tiuhaan tahtiin, että näyttävät jo rujoilta. Tavoitteena lienee Versaillesin linnan muotopuutarha, mutta lopputulos on lähinnä surullisen koominen😅. Kun muutimme tähän, pyyntöjä alkoi sadella. Leikattiin aluksi esim joitakin puunoksia, jotka ulottuivat 20 cm heidän puolelleen tms. Pyyntömääräykset vähitellen kovenivat absurdin puolelle, joten katkaisin välit lopullisesti jotta saataisoo olla rauhassa. Jatkavat toisten, kiltimpien naapureiden piinaamista esim vaatimalla upeiden puiden kaatamista (jos vaikka kaatuvat heidän talonsa päälle). Heillä taitaa olla liikaa aikaa ja puheista päätellen olettavat olevansa alueen kuninkaallisia, joilla pisimpään alueella asuneina on etuoikeuksia. Surullista sakkia!

Vierailija
2/4 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset seinänaapurit, joista toinen kuoli yllättäen 2017. Soitteli mun miehelle työaikaan ja haukkui minua. Oli outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, enkä halua tuntea, ennen kuin nämä palstan moderaattorit pyytävät tasavallalta anteeksi.

Kukaan ei halua tuntea idiotismiä mikä villitsee tämä palstan mutaomisteisestä kurasta.

Vierailija
4/4 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Valitettavasti hän on lähisukulainen.

Puuttuu koko suvun asioihin. Vaatii myös minua puuttumaan muiden asioihin hänen tukenaan. Siihen en ole suostunut.

Meillä kyläillessään haluaisi puuttuva myös naapureideni asioihin.

Se kuvio onkin mielenkiintoinen. Hän vaatii, että minun pitäisi huomauttaa naapureita ties mistä epäkohdista ja neuvoa heitä. Tämä sukulainen tietenkin kertoo minulle millaisia neuvoja pitäisi antaa.

Olen sanonut hänelle, että "sano itse". Siihen joka asiaan puuttuva sukulainen sanoi, että: "Ootko sä hullu, en tietenkään sano. Nehän suuttuisivat." Keskusteltiin sitten pitempäänkin siitä aiheesta, ja lopputulos oli se, että minä olen hullu ja itsekäs kun en välitä muista ihmisistä sen vertaa että auttaisin heitä neuvomalla asioissa joita he eivät osaa tai ymmärrä tehdä 🤦

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä