kurkku ihan tulessa ja korviin sattuu joka nielaisulla.
kestänyt jo monta päivää. Voisko kurkkua voidella jollain esim. ruokaöljyllä? Tai onko apteekissa jotain Strepsilssejä tehokkaampaa.
En ole edes voinut suuhun tulevaa sylkeä nielaista vaa ole sylkässyt sen sulkykuppiin. Onko se kenties aihettanut se, että kurkkuu aina vaan polttelee, oisko sylki luontainen voiteluaine?
En pysty syömään enkä juomaan, kun nieleminen on niin kivuliasta.
Kommentit (15)
tippurin tai kupan oireita saattaa kuulo mennä kokonaan
Onkos tullut kurlattua spermalla? Tippurilta kuullostaa.
Mulla tuo oli yksi koronan oire. Kesti onneksi vain 3, 5 päivää se oire mut oli tuskasta ja nukkumisesta ei tullu mitään.
Ja kyllä, kuivuminen vain pahentaa kipua. Mulla bafucin auttoi vähän.
Vierailija kirjoitti:
Nielupaise? Nyt lääkäriin.
Ja kyllä, tämän oire on myös todella paha kurkkukipu. Kannattaa tutkituttaa, läheiseni melkein kuoli , kun lääkäri hoiti keuhkokuumeena eikä tutkinut tuota mahdollisuutta
Juokseva hunaja ja tulehduskipulääke voi auttaa.
Jos koronatesti on nega Niin lääkäriin heti
Mulla auttoi tämä
https://www.yliopistonapteekki.fi/pharysol-small-15-ml-47000
Ja oli koronan yksi oire kurkkukipu. Lisäksi kova kuume.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuo oli yksi koronan oire. Kesti onneksi vain 3, 5 päivää se oire mut oli tuskasta ja nukkumisesta ei tullu mitään.
Ja kyllä, kuivuminen vain pahentaa kipua. Mulla bafucin auttoi vähän.
Mullakin korona ja samaan aikaan, kun tuo kurkku on käyttökelvoton, niin rinnassa rohisee irtoava lima ja se yskiminen vaan pahentaa kipua. -ap-
Vierailija kirjoitti:
Mulla auttoi tämä
https://www.yliopistonapteekki.fi/pharysol-small-15-ml-47000
Ja oli koronan yksi oire kurkkukipu. Lisäksi kova kuume.
Kiitos, tota täytyy kokeilla. Korkeaa kuumetta ollut minullakin tiistaista asti. Tänään ei enää noussut 37,5 yli, ainakaan toistaseksi. -ap-
Vierailija kirjoitti:
Nielupaise? Nyt lääkäriin.
Luin, että nielupaise olisi vain toispuoleinen ja mulla on koko kurkku kipeä ja molempiin korviin sattuu. -ap-
Tippuri!! Äkkiä lääkäriin!!!!!