Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten julkinen virtsaaminen, missä menee raja?

Vierailija
04.08.2022 |

Kuinka sivussa ja katseilta suojaisessa puskassa teidän mielestä on sopivaa asioida? Kaduilla nyt tietenkin junttia ja epäsopivaa. Saako näkyä selkä päin yleiselle paikalle, että tuolla joku pissii?

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri tuli kerran mun luokse ulkomailta, ja tullessaan mun asuinalueelle, päätti reteesti kusta keskelle ei-niin vilkasta autotietä... :D 

Vierailija
62/118 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on aivan kuin koiria, k sevat minne sattuu.

Tuo k seminen muualle kuin vessaan on aivan naurettavaa ja törkeää. Kuka osaisi kuvitella että naiset telkisivät noin julkisesti? Vankilaan joutuisi.

Naisten kuseskelua pitkin poikin kaupunkialueilla pidän oikeastaan suurempana ongelmana kuin miesten, koska naisilta jää jälkeen niitä kusipapereita myös. Ikävän näköistä kun puistoissa kaikki puskanjuuret kusipapereilla koristeltu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusise* miesklitat voisi mennä vessaan niinkuin muutkin ihmiset. Se ettei naisille tarjota vessoje kertoo taas millaisessa pask* mies dystop*assa elämme. Olette miehet pas*aa ja voisitte kaikkien puolesta tukehtua kus*enne.

Vierailija
64/118 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi ihan hyvin kusasta metsänreunalle tai puistoon. Nopea toimitus, eikä siinä näy mitään strategisia ruumiinosia. Toisin naisilla, pepun puoliskot vilkkuvat ja jopa karvakolmio.

Vierailija
65/118 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jo pikkupojat opetetaan pissimään puskiin ja pihoille? Kun tuo on kerran vanhempien mielestä hyväksyttyä, mokomaa kuseksimista jatketaan ikuisesti. Tytöille ei vastaavaa oppia anneta. Kaikki pissijät on ohjattava vessaan! Jos sitä ei heti löydy, on pidäteltävä.

Vierailija
66/118 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuhun voi virtsata. Mä nielen koko virtsalastinkin, mikä voi olla 2-3 litraakin,  suoraan peniksestä kuin imuri.

Spermat menee helposti.

N A M.

Vierailija
67/118 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi ihan hyvin kusasta metsänreunalle tai puistoon. Nopea toimitus, eikä siinä näy mitään strategisia ruumiinosia. Toisin naisilla, pepun puoliskot vilkkuvat ja jopa karvakolmio.

Kyllä ne miestenkin osat näkyy. Yleensä eivät jaksa mennä syvemmälle pusikkoon eivätkä myöskään malta laittaa osiaan takaisin housuihin ennen kääntyvät takaisin muihin päin.

Jotkut tekevät tuota samaa ihan vessoissakin että tulevat ulos jo ennen kuin housut on kiinni. Miksi?

Syksyllä kävelytiellä vilkkaalla paikalla yritin katsoa pois päin kun mies virtsaili menemään tien reunassa. No tämä mies sitten kohteliaana ryhtyi huutelemaan "Ei kai tää haittaa", ja loukkaantui kun emme edelleenkään katsoneet kohti. Teki kai kipeää kun kukaan ei näkyvästä paikasta huolimatta kiinnittänyt hänen toimitukseensa riittävästi huomiota.

Vierailija
68/118 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet voivat kusta ulkona mihin vaan. Kääntyy vähän pois kun lorottavat. Kuseminen on ihan luonnollista edelleen tänäkin päivänä ja jotain mitä on pakko tehdä. Sade huutelee ne kuset jossakin vaiheessa.  

Vierailija
69/118 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun tien reunustat on koiran kusesta keltaisena sillä ei jo hittojakaan väliä mihin miehet kusee.

Vierailija
70/118 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkikuseskelu ei ole mielestäni hyväksyttävää ollenkaan. Varsinkaan kaupungissa. Lähinnä todella junttia ja ällöttävää. Kerran näin, kun joku mies kusi prisman pihaan. Aika outoa, kun vessa olisi ollut liukuoven takana noin 20 metrin päässä. Menkää vessaan, jos on hätä.

Vierailija
71/118 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa kusta kun kusettaa jos on Isot Munat pienimunaiset miehet uskoon housuun. Minä perstan yriyuksen että miehet saavat kusta mihin vaan, kerään adressi ja luovuutta presidentti. Pois vessa pakko miehille, naiset ei saa kusta se on ruma ja epäseksikästä. 

Vierailija
72/118 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku romaani kusi halpahallin oven vieressä kaasupullojen taakse.

Vierailija
73/118 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten pissaaminen on tosi sexyy katottavaa se ihanasti se vulva niiku aukee kun pissi alkaa suihkuta kyllähän se mimmi voi myös sormilla vähän avata niitä häpyhuulia seksikästä katteltavaa

Vierailija
74/118 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehet voisi miettiä kusipaikkansa siinä missä naisetkin. Eli sellainen paikka, missä nainenkin voisi käydä, ei siis näkyvillä. Vaikka se heppi onkin helpompi pitää poissa näkyvistä, niin on se silti epäkohteliasta lorotella ihmisten näkyvillä. Joo joo, toki jotkut naisetkin lorottaa missä sattuu, mutta harvemmin kuitenkin. Aikuisen ihmisen pitäisi pystyä sen verran pidättämään. 

Vierailija
75/118 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma kauppareissulla

Vierailija
76/118 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään. Mun puolesta saatte tulla vaikka mun takapihalla kuseksimaan. Kasvit tykkää ja minä tykkään katsella.

Vierailija
77/118 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei ole sopivaa ollenkaan. Vessoja on joka paikassa.

ravintoloissa on maksaville asiakkaille. eipä noita vessoja kaupungeissa juuri muualla ole

Vierailija
78/118 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raja menee ihan siinä missä naistenkin julkikuseskelu. Jos paikka on sellainen jossa olisi epäasiallista nähdä nainen housut nilkoissa kusella niin se tapahtuma ei tule siitä yhtään asiallisemmaksi sillä että tekijällä on penis. 

Vierailija
79/118 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ravintoloissa on maksaville asiakkaille. eipä noita vessoja kaupungeissa juuri muualla ole

Ei minulla ole ollut vihreän siirtymän jälkeen käydä missään ravintoloissa, joten kusen kadulle

Vierailija
80/118 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on tämä kaupunki jossa ei ole? Jopa mun pienessä tuppukylässä on kaikille ilmaiset vessat kirjastolla, terveyskeskuksella ja kaupassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi